7. BÖLÜM : Baş Beladan Kurtulmuyor !!!

36 6 0
                                    

Ela'dan
Miraç geleli 2 buçuk saat geçmiş olmasına rağmen hala butün restorant onu konuşuyordu . Tek bir kişi dışında adı lazım değil baş harfi BEN !!! Her neyse ... Şuan bir yandan arkadaşım Ece'yi Miraç'a bakmayı bırakması için uyarırken diğer yandan da siparişleri servis ediyordum .

"Ece yeter artık bakma şu çocuğa !!"
"Ayyy yaaa çok yakışıklı ."
"Yakışıklı olması tam anlamıyla yiyecekmiş gibi bakman için bir sebep değil ."
"Ayyyy ne uzattın yaaa . Kız bana bak yoksa sen o çocuktan hoşlanıyor musun ? Tanışıyor musunuz önceden ???"
"Ay o nereden çıktı şimdi Ece ?"
"Ne bileyim ben ? Görünce bir şok oldun ondan öyle sandım ."
"Yanlış sanmışsın Ece ."
"Ay tamam kızma ."
"Kızmadım ben , kes sesini artık !!!"
"Aman iyi be "

Ela'dan
Ece yanımdan gittikten sonra biraz daha çalıştım ve öğle paydosuna çıktım . İşe kahvaltı yapmadan geldiğim için genelde öğle paydosunda ilk iş yemek yemeye koyuluyordum . Masaya oturmuş yemeğimi yerken birden omzumda bir el hissettim . Kafamı yukarı kaldırdığımda bir çift siyah gözle karşılaştım , Miraç'ın gözleri ...

"Oturabilir miyim ?"
"Hı ?"
"Oturabilir miyim diyorum ?"
"He tabii tabii ki de oturabilirsiniz ."

Miraç hemen karşıma bir sandalye çekti ltur du ve konuşmaya başladı .

"Eee ben şey ... Ben dün geceki saçmalık için özür dilerim . "
"Yok önemli değil ."
"Eee şey bunun telafisi için seni bir yemeğe çıkartabilir miyim ?"
"Üzgünüm , tanımadığım kişilerle hele patronlarımla yemeğe çıkmıyorum ."
"Tamam tanışalım o zaman ben Miraç ."
"Ben de Ela memnun oldum Miraç bey ."
"Hop hop hop beyi çıkar bakayım ."
"Ama siz benim patronumsunuz ."
"Patronunun sevmediği şeyleri yapmak ister misin ?"
"Hayır tabiiki ."
"Hmmm patronunun sevmediği şeyler arasında onunla sizli bizli konuşulması ve "siz benim patronumsunuz" cümlesini duymak da var . Bunları niye yapıyorsun o zaman ?"
"Üzgünüm ."
"Tamam o zaman şöyle yapalım bana sadece restorant sınırları içerisinde patronunmuş gibi davranacaksın , restorant sınırları dışında arkadaşız . "
"Tamam peki ."
(O sırada Miraç'ın telefonu çalar .)
"Efendim baba ."
"Evet restoranttayım ."
"Evet yanımda şuan . Niye sordun ?"
"Kim ki onlar ?"
"Tamam biz geliyoruz ."
(Miraç telefonu kapatır ve Ela'ya döner .)
"Ela gitmemiz gerek ."
"Nereye ya ?"
"Babamın yanına ."
"Sebep ???"
"Yağız diye bir akraban ve baban restoranttaymış ve seni soruyorlarmış ."

                   - 7. BÖLÜM SONU -

UÇURUMDAN GELEN BAŞARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin