Ela'dan
Dün gece dağ evinde kalmıştık ve bugün geri dönecektik . Miraç yukarıda hazırlanıyordu ben de onu bekliyordum , tam Miraç'a seslenme kararı almıştım ki onun sesini duydum ."Ela hadi çıkıyoruz ."
"Tamam , geliyorum ."Dün akşam ben uyurken Miraç araba işini (nasıl yaptı bilmiyorum) çoktan halletmişti . Arabaya binip 100 yılın en sıkıcı yolculuğunu yaptıktan sonra nihayet restoranttaydık . Ama bu sefer beni yalnız bırakmaya gönlü razı gelmeyen mangal yürekli babamla (!!!) karşı karşıyaydım . Aynı zamanda Yağızlada tabii . Miraçla birlikte müdür odasının önüne geldik . Babam ve Yağız bizi içeride bekliyorlardı .
"Nasıl hissediyorsun ?"
"Berbat ..."
"Farkındayım ..."
"Miraç , içeri girip şu işi bitirelim artık ..."
"Gitmeyeceksin değil mi ?"
"Hayır tabii ki de , oraya bir daha asla dönmem."
"Never say never (asla , asla deme)"
"Her zaman o sözün saçmalık olduğuna inanmışımdır ve hala da inanmaya devam ediyorum ."
"Artık girip mücadele etmeye başlayalım mı dert ortağım ?"
"Başlayalım Miraç BEY ."
"Miraç BEY ????"
"Restorant sınırları içerisinde patronumsunuz böyle anlaşmıştık ."
"Az önce Miraçtı ne değişti ?"
"Yaptığımız anlaşmayı yeni hatırladım Miraç bey üzgünüm ."Miraç kapıyı tıklattı ve bu artık mücadeleye başladığımın göstergesiydi . İçeriye girdiğimizde bizi Miraç'ın babası yani eski müdürüm Emin Sarsılmaz karşıladı .
"Hoşgeldiniz kızım , öncelikle geçmiş olsun ."
"Hoşbulduk , teşekkürler ."
"Geç otur bakalım , Miraç sen de ..."Ben babamın karşısına oturdum . Miraçta Yağız'ın karşısına oturdu . Miraç Yağız'a öldürecekmiş gibi bakıyordu , Yağız da aynı şekil tabii . Ben söze girecektim ki sessizliği (nihayet) babam bozdu .
"Evet Emin bey siz zaten olayı biliyorsunuz , biz artık kızımızıda alıp gidelim ."
"Hayır ben hiç bir yere gitmiyorum ."
"Ela ben senin babanım benimle geleceksin ."
"Evet babamsın , tam 20 yıldır bana eziyet eden babam , işlerini birleştirmek için beni ortağının oğluyla zorla evlendirmeye çalışan babam ... Baba olmak için önce adam olmak gerekir , sen adamlıktan sınıfta kaldın babalık senin neyine ???"Tam babam karşılık verecekti ki Emin bey lafa daldı .
"Kendal bey doğru mu duyduklarım ?"
"Doğru Ela'yı alacaz , memlekete gidecez o nikahta kıyılacak ."
"O nikah olmayacak ve Ela'yı da göndermiyorum . Ela bundan sonra manen kızımdır bunula birlikte bundan sonra benim korumam altında ."Sonrasında bana döndü .
"Ela işinin başına geçebilirsin kızım , malum burası biraz karışacak . Miraç ve Yağız mısın Yavuz musun nesin siz de çıkın hemen ."
- 10 . BÖLÜM SONU -
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UÇURUMDAN GELEN BAŞARI
Mistério / Suspense" Büyük üzüntülerle uçurumun kenarında başlayıp , en büyük mutlulukla başladığı yerde biten bir başarı hikayesi ...