Miraç'tan
Ela fenalaşınca onu hastaneye getirmiştim . Ela'ya sakinleştirici vermişlerdi bu yüzden Ela hala uyuyordu . Ben de onu seyrediyordum . Ela'dan hoşlanıp hoşlanmadığımı bilmiyordum . Sanki hoşlanıyorum ama ben daha önce çok fazla kızdan hoşlanmıştım ama Ela ... O farklıydı sanki nasıl diyeyim kan çekiyormuş gibi aşk veya başka bir şey değil aramızdaki ... Sanki erkek kardeş ve kız kardeş ilişkisi var aramızda ... Bir de Ela'nın babası Kendal bey ... O , o sanki benim yaşlanmış halim gibi ve babamın o günkü bakışları ... Yağız'a öyle bakmıyordu ama ona oyle bir bakıyordu ki sanki bir geçmişleri vardı . Bilmiyorum ... Ve babamın Ela'yı hemen koruması altına alması ... Bu , bu onun kolay kolay yapabileceği bir şey değildi . Ben bunları düşünürken birden Ela'nın uyandığını fark ettim ve yanına gittim ."Hey yarabbim noldu bana gene ?"
"Demir'i gördüğünü söyledin , fenalaştın , ben de seni hastaneye getirdim ."
"O yaşıyor Miraç . Hissediyorum ."
"O yaşıyor olsa bile sana zarar veremez . Sen artık Emir SARSILMAZ'ın koruması altındasın ."
"Heeeee bir de o vardı değil mi ?"
"Evet."
"Baban her zaman böyle mi ?"
"Nasıl yani ???"
"Yani hep böyle herkesi koruma altına alır mı ??"
"Doğrusunu sorarsan 20 yıllık oğlu olarak böyle bir şey yaptığını ilk defa görüyorum . "
"Var bu işte bir iş ama hadi bakalım hayırlısı ."
"Aynen öyle ."Tam o sırada hemşire içeri girdi .
"Merhabalar , serumunuzun bitmesine az kalmış , eşyalarınızı toplayabilirsiniz taburcu olacaksınız ."
"Tabii , teşekkürler ."***
Ela'dan
Hastaneden çıkıp evime gelmiştim . Ve saat çok geç olmuştu . Hemen kalkıp duş aldım ve yatağıma yatıp uyudum .***
Ela'dan
Sabah kabus görerek uyandım ve kabusumda Demir yaşıyordu . Hissediyorum ... Noldu , nasıl oldu , bilmiyorum ama hissediyorum DEMİR YAŞIYOR !!!!!!!
- 12 . BÖLÜM SONU -YAZARDAN;
Arkadaşlar SEZON FİNALİMİZE sadece ve sadece 3 bölüm kaldı 15 . Bölümde sezon finaliyle karşınızda olacağım . Sezon finali geçtikten 4 hafta sonra yeni sezonumuz sizlerle olacak . İyi okumalar .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UÇURUMDAN GELEN BAŞARI
Mystery / Thriller" Büyük üzüntülerle uçurumun kenarında başlayıp , en büyük mutlulukla başladığı yerde biten bir başarı hikayesi ...