Saadet tarafindan;
Bugun nikah kiyildi o kara gun gerceklesti. Kocovalilarin evindeyim salih denen herifin odasinda dugun boyunca hep bana ters bakip tek kelime etmedi nikahta sinirle evet demek disinda bi tek bana degil herkese ters davraniyodu kimse ile konusmuyodu idris kocovaliya da ters davraniyodu sadece nikahta istemsizce evet dedi o kadar. Suan kocovalilarin evinde osalih kocovalini odasinda koltukta oturuyorum. Cok korkuyorum tek yapmam gereken her istedigine tamam diyim terslemem annem oyle dedi cunku. Ben kara kara dusunurken kapi acildi ve o geldi. Ne tepki verecegimi bilemeden ayagi kalktim. Bana dogru yurudu soguk ve gur sesiyle konusmaya basladi;
Salih : git su ustunu degistir ve yanima gel
Sadece " sonra " diyebildim oda alayci ve igrenc bi gulumsemeyle " istersen sinra da gerdege girelim" dedi hic bisey demeden giyinme yerine gittim. Ne saniyodu kendini bu kocovali tamam kardesim onun abisini oldurdu ama onun cumali abisi benim amcami oldurmeseydi bunlar yasanmiycakti bende onunla evlenmek zorunda kalmiycaktim diye icimden gecirirken bi yandan da gelinligimin dugmelerini acmaya calisiyodum. Ne denediysem bi turlu olmadi acilmadi lanet gelinligin dugmeleri. Kendi kendime hem soylenip hem korkuyodum ya cok geciktim diye kizarsa bana diye. Tam o sirada kapi caldi kimo demekle yetindim.
Karaca: benim yenge karaca gelinligini cikarmana yardima geldim amcam beceremwmis heyecandan heralde !
diyip gulustu. Yalanci kocivali iste gel karaca dedim saolsun yardim etti sonra cikti odadan. Cekmeceyi actim ama acmaz olaydim giyecek hic bisey yoktu hepsi kirmizi dantelli kisa mini geceliklerdi bunlari hayatta giymezdim hele o kocovali icin. Sonra gozume dolabin ustundeki carsaf ilisti onu etrafima doladim ve odaya gittim baska carem yoktu. O sirada oda bana bakti ve " sen bu gerdek meselesini cittiye aldin galiba madem beni bu kadar cok istiyosun ... " diyip gomlenin dugmelerini acmaya basladi ben onu gormuyim diye gozumu kapattim. Ama ne care gozumu kapatiyim derken carsaf elimden yavasca suzuldu ve düstu. Utanctan vucudum kaskati kesildi ne yapacagimi bilemdim ne yaptim ben diye icimde kendimle savasirken vucudumda soguk bi el hissetim oydu salih kocovali carsafi gozunu diger tarafa cevirerek ustume doladi. " merak etme yapmiycam bisey ac gozunu" dedi. Ellerimi yavasca cektim ve yere baktim utanctan.
Salih: neden boyle geldin?
Saadet: dolapta giyecek bisey yoktu hepsi kisa mini seylerdi bende mecbur bunlari giydim.
Dedim o da kendi dolabina yonelip kendi esofman takimini getirdi.
Salih : al bunlari giy yarin biseyler ayarlrim bunlari giydikten sonra da sakin dolaba koyuyim deme cope at . hadi giyin ve buray gel soyleyeceklerim var.
Dedi tamam anlaminda basimi salladim ve tekrar giyinme yerine gittim. Giyditen sonra cope at demek nedir ya sanki necaset giycek bunlari insanim ben insan diyip kwndi icimde sinirlwniyodum. Giyip yanina gittim
Salih: ben bu evliligi hic istemedim hic bir zamanda istemiycam hep boyle kalicak. Sen cekyatta yaticaksin ben kendi yatagimda sabah herkesten once kalkicaksin aksam herkesten once yaticaksin kimseye is bi gun yapfigin yemegi yarin isitip onumuze koymuycaksin her gun farkli yemek yapicaksin evin butun temizligini sen yapicaksin benim sozumin ustune soz soylemiyceksin kimseye cevap vermiyceksin anlasildimi madem senin kardesinin hesabini kesemiyoruz bizde onun kardeainin canini yakariz sorun yok ama her gun lanet olsun evlendigime dedirticem sana bana siyleye!esende icinde hep o kelimeyle bas basa birakicam seni .
dedi ben " peki " dedim sadece o benim peki dememe sinirlenip" senin agzin yok mu cevap dami veremiyosun" dedi bende " sen ne dersen o " dedim annemin bana ogrettigi gibi oda sinirlenip hasbinallah diyip odadan cikti . ama ben biliyorm hic gun yuzu gormuycem bu evde her gunum digerinden daha kotu gecicek ama baska sansim yok ailem icin yapmam lazimdi..😣Devami gelicek okuduguz icin tesekkurler🙏🤗❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bir kiraz meselesi
ChickLitcok begendigim bi hikayeden alintidir. kendisinin bazi nedenlerden dolayi devam edememesi ve şuan haberi bile yok boyle bisey yaptigimdan umarim okur ❤ benim hikayenin devamini getirmek istemem söz konusu 👀 ben cok begendim umarim sizde begenirsini...