kavga

303 12 0
                                    

Karaca;
Sabah erken kalktim. Amcami uyandirmak icin . tam odaya cikacakken kapi caldi ,korumalardan biri bana bi dosya verdi. Salih amcamaymis acmadim direk odasina gidip kapiyi caldim. Ses gelmeyince iceri girdim amcam yatakta uyanik elinde vi esofman takimi ona bakiyodu.
" amca ! Gunaydin. İyimisin? Yani dune nazaran"
" bak bu esofman takimini varya biz ilk evlendigimizde giyecek bisey bulamamisti bende bu esofman takimimi vermistim. Sonrada giydikten sonra cope at demistim aptal kafam. Nefret
ediyodum o zaman ondan . atmamis dolabin ustune birakmis . "

Çok ozlemis cok uzgun. Yardim etmek istiyorum ama benim  elimden ne gelirki. Dosyayi uzattim ona
" bu ne"
" bilmem ... Sana gelmis kapidakiler verdi"
Dosyayi biraz inceledi ve firladi hemen yataktan.
" noluyo amca ne bu telas "
" bosanma evragi bu . ulan ! Ulan! Ben bunu yapani gebertmezmiyim he! Gebertmezmiyim!"
" amca nolur sakin ol! Sen hazirlan bende hazirlaniyim beraber gidelim ! Hadi!"
" çabuk ol"
Hemen kosup sacimi duzeltip ustumu degistirip amcamain yanina gittim babaanneme amcamla isimiz var dedim o da izin verdi . ve ciktik yola. Yol boyunca gozlerinden ates cikiyodu sanki. O kadar cok sinirliydiki.
Sedat;
Saadet le konusmak icin evlerine gittim. Ailesi de ogrendi durumu babasi idris kocovaliyla konusmak icin cikti. Annesi sultan hanim la. Ben sinan ve saadet tek kalmistik.
" saadet çikalim istersen hem bi hava alirsin hem de avukatin yanina gitmemiz lazim"
Sinan: yalniz olmaz elalem ses eder ayip. Bende gelicem !
Sedat: evde kal sen hem benim saadet e bi zarar verebilecegimi dusunuyosan ...
Sinan: hayir ben biliyorum seni. Sen ablama zarar vermessin ama zaten zor gunler geciriyo bide elalemin laflarinada takilmasin simdi
Saadet: benim baska seyleri takacak halimmi kalmis kuzum! Gidelim . ne olup bitecekse bitsin artik!
Diyip hazirlanmaya gitti hemen hazirlandi . cok guzeldi gene her zamanki gibi . bamdajini da takmis gene hemde benim en cok ona yakistirdigim bandajiydi bu sarisi. arabaya bindik , cok uzgundu ama bosanmaliydi . sonucta kocasinin onu aldattigini dusunuyo sayemde. Onu boyle uzgun gormek icimi acitsada yinede icten ice artik bi engel kalmayacagi icin seviniyodum.
" hala takiyomussun"
" neyi"
" bu bandajlarini... Eskisi gibi hala cok seviyomusun peki? "
" evet..."
" sari bandaj yakismis"
Bunu dedikten sonra gozleri doldu . gozunu kacirmaya calisiyodu arabaya durdurdum kenara çektim
" kotu bisey mi dedim ne oldu ?"
" ..... Oda  bu bandaji cok yakistiriyodu bana ... O aklima geldi ... Hos Aklimdan cikmiyoki"
" bu adam icin uzulmeye degmez adam bile degil. Bi insan karisini aldatacak kadar kuculmemeli. Hele senin gibi bifini kaybetmeyi goze aliyosa zaten diyecek soz bulamiyorum."
" ....haklisin deymez!.."
Arabayi surmeye devam ettim
Salih;
Dosyayi gordugumden beri cildirmak uzereydim ne yapacagimi bilmiyodum babam larda mevzuyu bilmiyo onlarda bu meseleyi duyarsa beni haksiz bulucak yardim etmiycekler bana . karaca disinda bana inanabilecek kimse yoktu. Evlerine vardik. Hizlica arabadan inip kapiyi yumruklamaya basladim . karaca beni durdurmaya calisiyodu ama nafile ...kapi acildi hemn sinan di acan hic konusmadan iceri daldim
" saadet! Nerdesin! Saadet!..."
" ablam yok "
" ne demek yok nerde saadet !"
" sanane ! He ! Sanane ! Senin ablama karismaya ne hakkin var ! Aldatmossin lan ablami hangi yuzle buraya gelip soruyosun salih kocovali! "
" sus lan ! Bisey bilmeden konusmayi kes nerde saadet "
" gitti! "
"Nereye gitti dedim ( yakasindan tutarak )"
" avukatin yanina gittiler"
" gittiler ! Kim kim gittiler?!"
" sedat la"
" sedat! Ulan p*çin evladi ...... ( kufur etmye baslar )"
" nerede bu avukatin yeri anlat hemn"
" anlatmiyorum! Git bul hadi!"
" senle sonra gorusucez ! Sen dur burda ! Ben bulurum onlari "
Diyip arabaya dogru hizlandim.
Karaca;
Amcam beni unutmus bile sinirden bwn kapida kaldim . ne yapacagimi bilemeden . sinan la gozgoze de gelemiyorum . utandigim icin en iyisi eve gidiyim ,diyip bi iki adim attim. Sinan durdurdu beni
" simdi gitmesen?"
" ama kalamam!..."
" on dk "
"........."
İceri girdim ve oturdum.
Salih;
Onlari mahalledeki cocuklara sordum, caticilara. Onlarda arabada beraber gormusler ama nereye gittiklerini bilmiyolardi. Yardim etmek istediler ama izin vermedim. Arabaya bindim tekrar. Tam koseyi donucekkn sedat iti nin arabasiyla karsi karsiya kaldik . saadet te yanindaydi . arbayi durdurdum ve saadet in bulundugu tarafa dogru hizlica yurudum . kapiyi actim ve
Salih: in hadi gidelim
Saadet: inmiyorum
Salih: gulum hadi in yoka zorla götürucem seni!
Saadet : sana inmiyorum dedim . zaten bosanmiyomuyum senden sanane nerede olup olmayacagim.
Sedat: sen naptigini zannediyosun lan kimin arabasindan kimi aliyosun. ( arabadan inerek)
Salih: lan ben sana bi daha bu kadinin yaninda görmuycem seni
demedimmi ?
Sedat : o zaman bunu demeye hakkin olabilirdi ama simdi diyemessin. Bosanicam diyo duymuyomusun . önce aldat onu sonrada hala benim diye dolas adamlik tasla .
Salih: lan sen kimsin de benim adamligima laf ediyosun it. Saadet benim karim hepte öyle kalicak. Dua et saadet ile konusmam lazim senin isini sonra halledicem!!
Saadet: bitti diyorum anlamiyomusun? Bitti! Sen beni coktan kaybettin!
Salih: saadet... Hadi gulum gel benimle
Saadet: ben senin gulun falan degilim . kiminle aldattiysan git ona gülüm de. Bi daha da benim yanima gelme.
Ona yaklasip elini tuttum ve arabaya dogru yurudum.
Saadet: birak elimi! Sana elimi birak dedim ! Gelmiyorum seninle!
Sedat : duymuyomusun lan gelmiyorum diyo kiz ne zorluyosun onu. ( salihin kolundan tutarak)
Saadet;
Salih birden geri donup sedat a kafa atti. Sedat bu darbeyle hemen yere yığıldi . ben sedatin yanina gidip yardim edicekken salih tekrar elimden tutup arabaya dogru yurudu. Beni zorla arabaya sokmaya basladi. Ben gelmiyorum diyince daha fazla dayanamayip kucagina aldi gene zorla arabaya soktu beni.
Ve arabaya binip çukurun disina çikti...

Okudugunuz icin tesekkurler❤🤗🙏




bir kiraz meselesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin