kiskançlik

370 14 0
                                    

Salih;
Saadet uyandigimda yanimda yoktu. Gozumu acmaya calisirken banyonun kapisi acildi. Saadetti çikan
" ooooo uyandinizmi beyimm :) "
" yok gözümü açamiyorum yaw .. Sen ne ara uyandin beni niye uyandirmadin? "
" yarim saat olmustur ! Bi dus aliyim öyle uyandiriyim seni diye dusundum .. Allah tan uyandirmadim ! Baksana gozunu acamiyosun !!"
" ayyyyy! Her yerim agriyo  yaw ..."
" sen dunun etkisini yeni yasiyo olmayasin..! Yagmurdan dolayi falan..!"
"Zannetmem dunden olsaydi dun olurdu zaten !"
" masaj yapiyimmi iyi gelir belki ?"
" senin dokundugun biseyin kotu olma ihtimali varmidir ki ..."
" .... Eeee ben masaj yapiyim en iyisi!!"
Elleriyle omzuma sirtima masaj yapti . o kadar naif , nazikki hem rahatlatiyo hemde iyi hissetiriyodu. Elimi onun elinin üstune koyup durdurdum
" bu kadar yeterli gülüm..saol 😊"
" ... Ee hadi kalk bi dus al ustunu giy gel kahvalti yapalim aciktim ben . bu arada salih benim giyecek bi seylere ihtiyacim var . bugun gidiyomuz eve.. Yoksa daha kalicakmiyiz? Eger kalicaksak kiyafet falan lazim diye !!"
" gitmesek olmazmi? Ben seninle yalniz kalmak istiyorum rahat mutlu huzurluyum boyle.. Simdi oraya donunce tekrar ayni meseleler falan daralicaz yine ..."
" haklisin ... Bende simdi donmek istemiyorum aslinda .."
" o zaman kaliyoruz :)"
" tamam ama kiyafet lazim bana seninkiler bana olmuyo :("
" hallederim gülüm ."
Aşagi indi kahvalti hazirlamaya bende bi dus aldim üzerimi giydim ve evdekilere haber vermek icin telefonu elime aldim
Karaca ;
Yatakta uzanmis sinan i dusunuyodum. Amcam beni orda unuttugunda onunla yalniz kalmistik. Bana aşik oldugunu ama kavusamayacagimizi bildigi icin uzuldugunu falan anlatti. Bende onu cok seviyodum .ama bunu yapamazdik olmayacagini bile bile bi yola giremezdik ... Ben böyle kara kara dusunurken telefon caldi , salih amcamdi arayan. Hemen heyecanlanarak telefonu aldim elime.
" amca! Neredesiniz siz burda kiyamet koptu haberin varmi! Kac kere aradim seni? "
" bi sakin ol kiz! Yengenle bizi kimsenin bulamayacagi bi yere  geldik! Aramizi duzelttim.."
" baristinizmi?"
" evet sonunda baristik..:)"
" çok sevindim adiniza amcamm:)"
" ne kiyameti ne oldu orda ki"
" ya yengemin babasi geldi iste. Dedemle tartistilar . senin yengemi aldattigini falan anlatti!"
" babam ne dedi peki?"
" dedem de seni korudu iste. Ben ogluma guveniyorum o boyle bisey yapmaz daha once tek bi kizla bile konistugunu gormedim simdi karisini niye aldatsin bunun altinda baska bisey vardir  dedi.!! Bide ilk basta birbirlerini sevmiyolardi ama son zamanlarda o aski bizzat gozlerinde gordum dedi.."
" babam mi bunlari dedi??"
" evet!!"
" .........( gozleri dolar)"
" amca ordamisin??"
" burdayim karakizim! Burdayim!"
" bende dayanamadim herseyi anlattim iste!"
" iyi yaptin"
" amca nerdesiniz simdi ? Ne zaman geliceksiniz burda sular duruldu biraz ama...!"
" ama ne ?"
" o son zamanlarda saadet yengenin yaninda gordugumuz adam varya sedat midir nedir .. Hani cocukluk arkadasi .. O bizim evin etrafinda cok dolaniyi ben tek farkettim ! Gizli gizli bizim eve bakiyo.."
" biz biraz daha kalicaz yalniz kalmaya ihtiyacimiz var . eve donunce o p* cin hesabini ben kesicem merak etme sen bu onun yaninda kalmiycak!!"
"..... Ee sen niye aramistin beni bi seymi oldu?"
" saadet yengene kiyafet lazim. Bi tek sana guvendim bende .."
" getiririm tabi amca neredesiniz siz ?"
" yok yalniz olmaz ! Sen asevinin oraya getir ben medeti gönderirim almaya o getirir.. Bide bandajlarini unutma olurmu?"
" tamam amca sen merak etme ..:)"
Bu iside hallettim simdi karimin yanina gidiyimde rahat bi sekilde kahvalti edelim😊. Saadet masayi hazirlamis ocagin basinda cayin demlenmesini bekliyo dalmis bi sekilde. Yavasca yanina yaklastim ve elimi beline doladim
" hih ! Odumu kopardin insan bi ses eder!" dedi bana donerek .
" dalmistin ! Ne dusunuyodun bakim ?... Yoksa dun geceyi falanm..."
" salih.."yüzü kizararak
" efendim karicim.." dahada yaklasarak
" ......" tam dudagini öpecekken cay kaynamaya basladi ve ocaga tasti
" al begendinmi yaptigini ! "
" ne var ya alt tarafi karimi öpmeye calisiyorum.."
" bi daha mutfakta bana yaklasmiyosun ! O kadar "
" hah o biraz zor iste " onu kendime cekerek
" ya salih bi rahat dur ya... "
" napim sana dayanamiyorum .. Hem karimada dokunamiycaksam " bana yaklasti ve dudagimin kenarina öpüp geri cekildi
" simdilik bu kadar yeterlimi kocacim..:)"
" kocacim demeseydin yeterliydi " diyip dudagini öptüm..
" simdilik yeterli oldu . hadi aciktim kahvaltimizi yapalim.." dedim ve oturdum sandalyeye oda caylari doldurup oturdu ve kahvaltimizi yemeye basladik.
" salih evdekilere haber vermiycekmiyiz? Merak etmislerdir simdi !"
" ben karacaya haber verdim o soylucek herkese.."
" acaba evde durumlar nasil ?"
" bosver gulum . yanlis bisey yapmiyoruz ki hem biz aramizda hallettikten sonra kimseye laf dusmez . kari kocayiz sonucta."
" orasi öyle .. Acaba sedat nasil olmustur kafa atmistin ya adama!!"
" bi agiz tadiyla kahvalti edemedik gitti. Az bile yaptim bi eve donelim parcasini birakmiycam o it in ..kahvaltida kufrettirmesen olmazdi zaten dimi gülüm"
" ben ne dedim ki simdi ya ? Bana yardim etti sadece neyi kiskaniyosun anlamiyorum biz beraber buyuduk okuduk . kardes gibiyiz, onun bana bi hissi olmadigina adim kadar eminim sen niye sinir oluyisun hic anlam veremiyorum!!"
" bu herif sana asik. Hatta o sude denen kadinida o ayarlamistir simdi .karaca demisti ama biri yengemi seviyo olabilir diye .ancak oyle biri sizi ayirmaya calisir. Haklida zehir gibi yegenim.."
" salih sacmaliyosun suan sedat neden boyle bisey yapsin ya !"
" her seyi gectim.. KİMSE BENİM KARIMA YAN GÖZLE BİLE  BAKAMAZ!!"
diyip masadan kalktim sinirle. Salona gectim biraz sakinlesmek icin. Saadet yanima oturdu ellerimi tuttu ve basini omzuma yasladi. Hic bisey demeden konusmadan. Bi on dk boyunca hic konusmadik. Öyle elimi tutmus basini omzuma yaslamis yere bakiyodu. Sonra sessizligi bozup
" sinirin gectimi?"
" ......."
"Konduramiyorum belki de ! Ondan cittiye almiyorumdur bu konuda  seni .. Salih konusmuycakmisin ? Tamam sinirin gecince yanima gelirsin odadayim ben."
Tam elimi birakicakken ayaga kalktim ve onu kendime cekip sarildim . sonra geri cekilip ellerini tuttum
" özür dilerim ... Seni kirmak degildi niyetim! Ama napim kaldiramiyorum. Biri sana yan gozle bile baksa cildiriyorum ,deliriyorum, cok kiskaniyorum. Elimde degil napim! İhtimali bile delirtiyo beni .. Seni benden daha fazla kimse sevemez benim gibi kimse sana bakamaz belki ama bakma ihtimali bile cildirtiyo beni..."
" ama ben senin karinim senin kadininim seninim ben . gonlum ruhum aklim hatta bedenim bile sana ait. Kim beni sevmis kim bana bakmis benim umrumdami ... Ben senin olduktan sonra!!
" seni seviyorum  ..."

Okudugunuz icin tesekkurler 🙏❤😊

bir kiraz meselesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin