oyun

410 12 0
                                    

Salih;
Bugun evden erken ciktim. bar ve pavyondaki paralarimizi almak icin. Saadet e soyleyemedim uyuyodu cunku kiyamadim bende uyandirmaya. ilk bara girdim muzik falan biseyler duyunca oturuyum bi kadeh biseyler icerim sonra devam ederim diye dusundum. Oylede oldu oturdum bi masaya bi sisede actim. Bardagim gelir gelmez bi kiz da geldi, orda calisiyodu belliydi kiyafetlerinden benim masaya oturdu.
" meraba ben sude "dedi .
" buyur"
"Asil sen buyur yakisikli"
" ben seni buraya cagirtmadim. Yani demek oluyoki ben kimseyi istemiyorum simdi burdan kalkip gidiyosun "
" olsun ben begendim seni , ben buraya gelmek istedim olamamzmi ? "
" ariza cikarmami istemiyosan git masamdan "
" evlimisin yoksa ! Karindanmi korkuyosun yani ( dalga gecerek)"
" evet evliyim hadi git basimdan"
" korkma ya kimse gormez"
" seninle ugrasamiycam "
Ben kalkinca o da kalkti birden . yanima geliyodu gelirken ayakkabisi takildi ve benim uzerime dustu. Ayaktaydim ben ama sanki bana sarilmaya calisiyodu gibi . onu hemen yanimdan uzaklastirdim kendimi de geri cektim . bana dokundugu yerleri elimle temizler gibi yaptim ve ona tersleyip parami mekan sahibinden alip ciktim. Diger mekanlar simdilik beklesin ben bi eve gidip ustumu degistiriyim  saadeti gorup tekrar devam ederim artik diyd aklimdan gecirdim ve arabayi eve dogru surdum . kapiyi caldigimda saadet acti kapiyi gelmeme sevinmisti belliydi yuzunden
" hosgeldin"
" hosbuldum"
"Odaya geciyorum gel hemen"
"Tamam "
Odaya gectim hemn arkamdan saadet geldi kapiyi kapatir kapatmaz yanima kostu ve simsıkı sarıldik birbirimize sabah cikarken sarilamamistik . birden kendini geri cekti
" salih sen ne kokuyosun"
" ne kokuyorum gülüm herzamnki kokum iste"
" yok bu senin kokun degil"
" allah allah o ne demk ya her zamanki kokum iste hadi gel biraz daha sarilayim sana"
" salih bi dk bu kiz parfumu"
" kiz parfumumi"
" evet ! Ne demek oluyo bu salih ? Acikla hemn"
Aklima o bardaki kiz geldi heralde bana sarilmaya calisirken parfumu sinmisti saadet te masallah hic bisey kacmamis gozunden. ona bara gittigimi soylersem yanlis anlayabilirdi bende
" sana oyle geliyo ne kizi "
" yalan soyluyosun yalan soyluyosun iste hani beni aldatmiycaktin ne oldu simdi yanima baska kadinlarin kokusuyla geliyosun"
" ne aldatmasi saadet kendine gel "
" ben kendimdeyim zaten asil senin kendine gelmen lazim "
Tam odadan cikacakken kolundan tutup kendime cektim ve sarildim ona zorla.
" benim sadece iki kokum var hic biseye degismedigim birincisi annemin kokusuydu ikincisi de senin kokun baskasi umrumda degil "
Benden cekilip hic bisey demeden cikti odadan .

Saadet' ten;
Sinirli bi sekilde asagi indim tam mutfaga gidicektim ki kapi caldi . kapidaki korumalrdan biriydi bu.
" yenge bu sana gelmis imza da atman gerekli "
İmzayi attim ve mjtfaga gecip zarfi actim kimse yoktu mutfakta
Actim ama acmaz olaydim kafamdan yukari kaynar su dokulmis gibi hissediyodum. Salihin pavyonda bi kadininj beline sarilmis fotografiydi bu . ustelik bugunki kiyafetlerle cekilmis bugun cekilmis bi fotografti  bu. Elim ayagim uyuystu bi anda gozum karardi tam dusecekken sandalyeye tutundum . yukari ciktim odaya salih banyodaydi . hemen dolabima yonelip kiyafetlerimi topladim fotograflari da yatagin ustune biraktim gorebilecegi bi yere son kez odamiza baktim ve aglayarak ciktim odadan. Asagi indim kimseyi goremedim ciktim evden ve babamin evine gitmek icin yol aldim .
Salih ' ten;
Banyodan ciktim kiyafetimi giydim tam saadet i cagirmak icin kapiya yoneldim ki gozum yatagin ustundeki zarfa takildi . zarfin ustunde hic bisey yazmiyodu icini actim. Ve kendimin bugun gordugum kadnla ve bana dogru dusup sarildigi zaman cekilen bi  fotografta gordum. Neydi bu simdi biri bana oyunmu oynuyodu ? Saadet gormusmusur diye telaslandim.  hemn asagi indim herkese saadet i sordum kimse ben geldikten sonra gormemis onu mutfaga baktim yoktu! Tekrar odamiza dogru kostum dolapi actim. Ne valizi ordaydi ne kiyafetleri o sirada sinirden elim ayagim tutmuyodu bi yandan da korkuyorum saadet i kaybetmekten. Asagi kostum tekrar korumalara saadet i sordum valizle cikmis kimseyide istememis taksi ile gitmis hic bisey dememmis kimseye. Babasinin evine gitmis iste. Arabaya kostum  ona yetiswbilmek ve herswyi aciklamak icin.
Saadet;
Eve gelir gwlmez odama cekildim kimseyle dw konusmadim kapiyi kilitledi. Ve odamda hickira hickira aglamaya basladim . annemler gelip kapiyi calip konusuyolardi kimseyi dinlemiyodum .aglamaya devam ettim . daha kac gun oncesine kadar benden mutlusu yoktu her sey cok guzeldi ne oldu gene vu adama hani beni hic aldatmiycakti ? Hani her sabah benimle uyanip her aksam benimle yaticakti hani bi tek ben ile annesinin kokusunu tek hicbiseye degismezdi ? Aglamaktan gozlerim sismisti baya kapi calindi tekrar duymamazliktan geldim gene
" benim saadet ! Salih! "
Ayagi kalktim hemn pna bagirip cagirip kavaga etmek icin kapiyi actim . hemen iceri girip kapiyi ikimizin ustune kitledi.
" sen hangi yuzle buraya geliyosun cik odamdan hemen xik evimizden git kimin beline sarilip kimin kokusuyla eve geldiysen onun yanina git cik burdan istemiyorum seni yuzunu bile gormek istemiyorum"
" gulum o oyle vildigin gibi degil vallahi oyun bu biri bana bize karsi oyun oynuyo ama bulucam soz bulucam nolur inan bana "
" bana sakin bi daha gülum deme cik odamdan"
" tamam hadi otur sakince kobpnusalim nolur beni dinle ama "
" ben seni dinlemek falan istemiyorum git burdan hadi"
" gitmiyorum sen beni dinlemeyene kadar da hicbiyere gitmiycem burda boylece oturucam "
Daha fazla konisacak gucum kalmamisti oturdum tek kelime bile etmedim aglamadimda sadece yere baktim. Yarim saat boyunca sadece yerw baktim oda bana bakiyodu sakinlesmemi bekliyodu .yanima geldi oturdu karsima ve elimi tuttu.
" sakinlestinmi biraz ? Konusayimmi artik?
Bak benim o kadinla bi alakam yok yemin ederim. Bugun sbah erken ciktim bar ve pavyondaki paralarimizi almak icin oturdum masaya bi bardak biseyler iceyim giderim diged mekalnlarada diye sonra o kadin geldi karsima oturdu kovfum onu gitmemekte israr edince bende ariza cikrmadan gidiyim dedim o sirada ustume dogru geldi ayagi takilmis gibi yapti uzerime dustu bana sarilmaya calisiyodu belliki fotograf icinmis ben de ittim kadibi hemn ve tersledim parayi alip direk eve geldim zaten ustumu degisip seni gormek icin . vallahi sadecw bunlar oldu ben o kadini tanimiyorum bile yemin ederim "
" peki"
" peki mi? Gülüm bak yemin ediyirum ya olay bundan ibaret oyuna getirmisler beni merak etme ama sana kanitliycam bunu bekle beni"
"Salih!... Bitsin"

Devami gelicek okudugunuz icin tesekkurler🙏🤗❤






bir kiraz meselesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin