vazgecmem

340 12 0
                                    

" salih!....bitsin"
Gözleri doldu elimi avucunun icine aldi öpüp koklamaya basladi ve bana
" bunu bana yapma nolur beni sensiz birakma ben bu kokuyuda kaybedemem yapma bunu bana "
" ne yapiyim? Seninle birlikte evemi geliyim? Bunu mu bekliyosun benden. Sen benim kokumu baskasinin kokusuyla eve gelirken kaybettin ! Eve bir kadin parfumunun kokusuyla geliyosun o kokuyla bana sariliyosun . ben sorunca da ne parfumu sacmalama ne aldatmasi diyosun . ayni dkka icinde eve bi zarf geliyo ve o zarfta bi kadina sarilmis bi fotograf var ustelik bi bar da. Tamam her sey bi oyun diyelim peki senin kadina sarilman bana yalan soylemen sabah evden cikarken haber verseysin aksam yatmadan once . saadet benim bar be pavyon paralarini almam lazim haberin olsun deseydin hic mi bunlafi yapmak aklina gelmedi ! Bunlar oyun falan degil salih . eger burda bi oyun oynanmissa o da benim bi haftadir yasadigim o guzel gunlerdi. Ben sana niye guveniyim ? Madem evlicilik oyunun bitti artik gercege donelim. Bitti artik ! ...bosaniyorum senden !"
Tek kelime etmedi gozunden dusen yaslari sildi ve kapiya dogru gitti. Ben gidecegini dusunurken kapinin onunde oturdu ve bana dolu gozlerle  bakarak
" ben seni cok seviyom kiz deli gibi asigim sana öl deseler gozumu bile kirpmam ölurum senin icin . ben seni bu kadar cok severken baskasiyla olma fikrini aklimdan bile gecirebilirmiyim hi? Ben senden vazgecmem bunu unutma ve uyu ben senin yaninda kalicam hadi"
Dedi gozlerini silerek. O kdar cok canim yaniyo ki onu boyle gorunce bizi boyle gorunce kendimi boyle gorunce ama artik ona inancim kalmamisti secgi bazen herseye yetmiyodu demekki. Ben uyur gibi yaptim 20 dk boyunca o benim uyudugumu sanip yanima geldi. yatagimin kenarina oturdu ve saclarimi oksamaya basladi dikkatlice uyandirmamaya calisarak koklamaya opmeye basladi en son dayanamayip yanima geldi ve arkadan belime simsiki sarilip basini saclarima getirerek koklayip uyuya kaldi ben bilerek ses etmedim cunku sondu bu bidaha bana yaklasamiycakti bidaha öpüp sarılip koklayamayacakti bidaha yanimda uyanamiycakti. Sabah oldu salih benden önce uyanmis beni izliyodu gene , ses etmedim ve yataktan cikmak icin dogruldum beni durdurdu  önce ve bana
" dün konuşulanlar sinirle söylendi dimi bosanmiycaksin benden dimi hem sen bosansanda ben izin vermemki ben senden vazgecmemki . hem sende beni seviyosun ben bilmiyomuyum bunu bak yaninda uyudum bana kizmadin bile . bana sadece inan nolur! Ben sana hicbi sucum olmadigini kanitliycam ama burda degil bizim evimizde bizim odamizda hadi kalk hazirlan evimize gidelim"
" dun ben uyaniktim gozum kapaliydi sadece beni operken koklarken saclarimi oksarken yanima uzanip sarilirkende hep uyaniktim ama niye ses etmedim biliyomusun? Çunku bu sondu . bir daha bana sarilamiycaksin opup koklayamicaksin her sey bitti artik salih ! Sevgi herseye yetmiyo bazen "
" hayir! Hayir öyle bisey olmuycak sen hep benim yanimda kalicaksin sen benim karimsin benim yanimda kalicaksin ...
Saadet, gülüm ... Yapamam ben ! Sensiz yapamam söz ispatliycam kanitliycam eger yapamassam gene gelirsin hatta ben seni getiririm tekrar ama simdi evimize gidelim hadi"
Gozleri dolmustu gene . kiyamiyodum ona ama inanmiyodum da belki inandirir belki gercekten isin asli oyle degildir diye icimden kendimi kandiriyodum o hala israr ediyodu birden telefonuna bi mesaj geldi o bakmadi ama ben telefonu istedim sifre vardi ustunde benim adimmis sifre acildiginda tekrar neye ugradigimi sasirdim. Mesajda
" benim sude numarami değiştirdim ulaşamassan haberin olsun diye gene gel olurmu özletme kendini zaten bensiz yapamassin sen ❤  seviyorum seni❤"
Ayagi kalkip salih e tokat attim...


Okudugunuz icin tesekkur ederim devami gelicek❤🤗🙏

bir kiraz meselesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin