Saadet:
Burnuma gelen guzel kokuyla gozumu actim. Daha dogrusu acmaya calistim. Tanidik bi kokuydu bu .kokuyu takip ettim, mutfaktan geliyodu . salih corba yapmis. Yemek hazirliyodu o kadar cok ise odaklanmistiki benim geldigimi farketmedi bile. Masaya son dokunuslarinida yapip bana dondu ve
" anani!"
" anami?"
" yok ! Küfür yok refleks heralde! İnsan bi ses eder kiz ! Ödumu kopardin"
Guldum bu dedigine yanima geldi elini alnima yüzüme goturdu. Ve öptü.
" daha iyimisin? Atesin dusmus biraz ama!"
" daha iyiyim:) biraz halsizim o kadar.."
" gel corba yaptim sana! bu corbayi rahmetli annem yapardi bilmiyorum ben becerebildimmi? Hadi bak tadina !"
Corbadan bi kaşik aldim cok sicakti ama tadi guzeldi.
" eline saglik diycem de hep bana dendigi icin..😄"
"(Gulerek) deme sen bisey deme .. Hadi yumul😃"
Yemegimizi yedik sofrayi toplamak icin ayaklandim ben. Salih sasirarak
" napiyosun gulum?"
" bulasiklari kaldiriyorum!"
" hadi ya ..bende ne yapiyo acaba diyorum.."
" komik misin🙄"
" otur suraya. Bulasiklari kaldiriyomus!! Sence ben sana bu hasta halinle is yaptirirmiyim? "
" alt tarafgi iki tabak bardak . hem ne kadar uzanirsam o kadar halsiz olurum canlanmam icin hareket etmem lazim benim.!!"
" gulum hadi salona gec uzan ve beni bekle "
" ya sali.."
" tekralatinca naptigimi biliyosun hadi !!'
" yoo bilmiyorum "
" o zaman hatirlatiyim!"
Kucagina alip koltuga uzatti beni
" sende iyice alistin he beni kucagina almaya "
" alistirma sende .. Dedigimi tekrarlatip duruyosun!!"
" ......"
" sen bekle beni ben geliyorum..."Kocovalilarin evi;
Saadetin babasi: bu nasil istir idris bey! Sizin oglunuz benim kizimi aldatiyo sonra hicbisey olmamis gibi onu zorla arabaya sokup mahalleden cikiyo. Biz bu evliligi her iki tarafin barismasi icin yaptik uygun gorduk! Ama sizin oglunuz benim kizimi aldatiyomus. Benim kizim sahipsiz degil idris bey! Onun bi ailesi var ! Yarin oburgun ayni seyi birisi sizin kizlatdan birine yapsa sizin hosunuza gidermi? Kendinizi bizim yerimize koyun oyle konusun!!"
İdris : isin aslini bilmeden onyargili konusmayin ali bey! Oglumun bu gune kadar tek bi kizla konustigunu bile gormedim , evlwnmeden once! Evlenince hic yapmaz . ben oglumu biliyorum. Evet evliligi istemedi ilk basta , ama son zamanlarda saadet e olan askini bizzat gozlerinde gordum. Eve gelmek icin can atiyodu. Bu iste baska bi is vardir .
Karaca: dede ben isin aslini biliyorum devaminida . amcam bana anlatti hepsini . musadenizle anlatmak isterim
Sultan: karaca ! Sen karisma buyuklerin isine!
İdris: anlat karakizim ! Dinliyoruz!
( karaca butun olaylari bastan sona anlatir .)Sedat ;
O pisligin attigi kafa yuzunden burnumun kemigi kirilmisti. Ama bu degil mesele! Mesele saadet i nereye goturdugu! Saadet onun dediklerine inanirsa butun planim suya duser ! Butun hayallerm yikilir.. Bu almamaliydi boyle bisey olmasina musade edemem ! Benim bunu halletmem gerekiyo ... Onlari ayirmam gerekiyo.. Yoksa saadete kavusamam!!Salih:
Bulasiklari kaldirip saadet ile kendime kahve yaptim. Sominenin karsisinda oturmus atesi izliyo dalmis bi sekilde .
" evetttt... Kahvelerde geldi..:) "
" tesekkur ederim kocacimmm:)"
" deme su kelimeyi zaten sana hasretim kac gundur ..zor tutuyorum kendimi sana yaklasmamak icin..."
" tut kendini bence .. Hadi kahveni sogutma :)"
Basini gogsume yasladi ve kahvesini yudumladi. Bende kolumu onu saracak bi sekilde yapip kahvemi yudumladim bana
" hep boyle kalsak olmazmi?"
" valla bana uyar ... Sen varsin kahve var somine var ... Daha ne isterim ki "
" bi hayalin varmi.."
" cocuk"
" ney!!"
" cocuk iste! Boyle kucuk kucuk etrafimda dolanip baba baba diye seslensinler istiyorum hep "
" :))"
" peki hic cocugunun annesi hakkinda bi hayalin varmiydi?"
" sana bisey itiraf ediyimmi!!?"
" evet!!"
" ben daha önce hic asik olmadim ...yani hic kimseyi sevmedim... Hatta belki inanmiycaksn ama hic bi kadinla temasta bile bulunmadim .."
" nasil yani?? Ben ilk miyim? Yani .."
" evet ! Sen benim ilkimsin! İyikimsin! Sen benim ilk asik oldugum ilk sevdigim hatta ilk beraber oldugum kadinsin... Kadinimsin...ilk askim ama annemden sonra ki .. "
" yaaa salihh...( boynuna sarilir ) seni cok seviyorum biliyomusun!!"
" ne kadar cok seviyosun mesela .."
" ama bunu nasil anlaticam ki baya baya seviyorum..."
" baya baya "
" heee"
O kadar tatli konusuyoduki dayanamadim dudagina yaklasip öpucuk biraktim..bana bakti ve
" salih aklima bisey geldi! "
" ney!!"
" hadi kapa gozunu !!"
"Napiyim!! "
" kapa gozunu seninle bi hayal kurucaz yani ben kurdurucam sonra sende eklemek istedigini eklersin"
" tamam kapattim gozumu :)"
" erbaa gittinmi hic?"
" eccuk gittim( gulusurler) guzel bi yer ,yemyesil, bi baraj gölu var , agaclar yani insanin yasayasi gelir guzel biyer"
" tama simdi orda ,agaclarin arasinda , tam golun kiyisinda , bi ev dusun, ufacik bi ev. Mutfaginda kuzinesi yaniyo . ustunde caydanlik fokur fokur. Ben borek aciyorum sana sen gazete okuyosun erbaa gazetesi ..."
" ilcemize yeni atanan turkce ogretmeni salih kocovali ( gulusurle).."
" esiyle birlikte ... İki oğullariyla .."
" neyy iki ogullari..."
" kapa gozunu"
( tamam anlaminda basini sallar)
" biri bes yasinda digeri yeni dogmus .. Kucuk besiginde buyuk babasinin kucaginda, baba ben kiraz özledim ne zaman olucak bu kirazlar!. Babasi kiraz almamis ogluna. Kiraz bahcesi almis... İlk yaz geldiginde birlikte gidiyolar bahceye . kulaklarinda kirazdan kupeler kovalamaca oynuyolar. Bense bi agacin dibinde küçügunu emziriyorum ! O daha sut kuzusu .. Cokkk mutluyuz.:). Ac simdi gozlerini ...."
" ........"
" salih acsana gozlerini! Hadi eklemek istedigin bisey varmi?"
O kadar guzel seyler anlattiki o anin buyusunden cikmak istwmiyodum. Gozlerim doldubo anlatirken gozlerimi istemeye istemeye actim...
" salih... Senin gozlerin niye dolu dolu"
" bana bu hayali yastirmisin?"
" ( gozleri dolar ve ellerini sakallarina goturup oksamaya baslar)
Sen ne dersen o kocam degilmisin. ( aglamakli gozlerini zorla guldurerek) "
" ama eksik bisey var!!"
" ney ??"
" iki cocuk yetmez ki bana"
" salih ..."
" tamam tamam saka yaptim hadi gidelim "
" nereye "
" yatak odasina"
" napicaz orda!"
" ilk cocugu ..."
" cittimisin!!??"
" ( saadet i kucagina alarak ) hic bu kadar citti olmamistim :)"
Ve odamiza gittik...gerisi zaten rüya gibiydi...🍀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bir kiraz meselesi
ChickLitcok begendigim bi hikayeden alintidir. kendisinin bazi nedenlerden dolayi devam edememesi ve şuan haberi bile yok boyle bisey yaptigimdan umarim okur ❤ benim hikayenin devamini getirmek istemem söz konusu 👀 ben cok begendim umarim sizde begenirsini...