endise

523 14 10
                                    

Salih

Mesaji gorunce dirteksiyon hakimiyetimi kaybettim.. Yamac telasla

" durdur arabayi saga cek! Saga cek!"

Diye bagirmaya basladi ben hic bisey yapamiyodum elim ayagim uyusmus , beynim karincalaniyodu! Yamac hala bagiriyodu

" saga cek oglum kaza yapicaz! Saga cek! Oglum saadet yalniz kalir saga cek!"

Saadet diyince odaklandim ! Daha dogrusu odaklanmaya calistim! Ve arabayi saga cekip durdurdum!

" oglum delirdinmi sen! Kaza yapiyoduk lan! "

Ben hala mesaji tekrar tekrar okuyodum..

" noldu?"

" ......."

" lan noldu? "

" oku!"

Telefonu ona uzattim! Okiyunca surati degisti..

" serefsiz!"

" karimi .,. Benim karimi ... Saclarini koklamis! Benim karimin... Benim karimin.."

Yamac ;

Ayni sozleri tekrar edip duruyodu! Sakin ama normal bi sakinlik degil ! Yorulmus , bitmis bi sakinlik.. O kadar cok iyi anliyorum ki onu.. O caresizlik ! O özlem! O korku! O endise! Hepsini bende yasadim! Ama elimden fazlasi gelmiyo.. Yapabildigim herseyi yapiyorum ama yok bulamiyoruz! Ama bulucaz! Ben inaniyorum.. Elbet bulicaz! Biz neler atlattik..

" sakin ol... Sinirini bozmak icin diyo bunlari! Seni daha cok ümitsiz birakmak icin! Aci cektimek icin diyo! "

" ben şu an aci cekmiyomuyum! Ben çaresiz degilmiyim simdi! Lan ben geberiyorum lan! Geberiyorum suan acidan gormuyomusun! Saadet ne halde simdi! Acmi susuzmu? Nasildir simdi? Ya.. Ya ona zorla... Oglum kafayi yiycem lan ! Kafayi yiycem! Ben daha dun ruya gibi bi gun yasadim.. Hayatimin en en en mutlu oldugum gunü ! Lan ben baba olacagimi ögrendim! Karimla unutulmaz bi gun yasadim! Lan daha dun gece ben onun saclarini koklayarak uyudum! Dun gece! Simdi... Simdi benim karim nerde! Nasil ! Bunlari bile bilmiyorum! Ben nasil bi kocayim lan! Adam karisini koruyamiyosa nerde adamligi! Benim saadetim nerde yamac! Benim mutlulugum, ailem ,huzurum nerde! Onsuz uyuyamadagim kokusu nerde! Allah benim belami versin! Allah benim belami versin! Koruyamadim! "

Aglayarak konusunca bende tutamadim kendimi... O kadar icten konusuyo o kadar aci cekiyoduki ...!

" in arabadan!"

......

Arabadan inip ona sarildim...

" bulucaz! Sana soz veriyorum bulucaz! Senin elinde olan bisey degildi.. O itler hersegi planlamisti! Lan ben sena yi bilerekmi kacirttim! Bisey oluyo  o an baska biseye odaklaniyosun digerine odaklaniyolar! Bu itler! Ama bulucaz! Gerekirse istanbulun altini ustune getiricez ama bulicaz! Yengemi yegenimi bulucaz! Kurtaricaz!"

Biraz daha sarilip aglastik ! Ve arabaya bindik.. Daha guclu bi sekilde! Bu sefer ben kullandim arabayi! Ve azerin uyusturucu mekanina gidip adamlarina sorusturmak icin yola ciktik!

Saadet in yani;

Azer: daha iyimisin?

Saadet:.....

Azer: ne oldu? Neden konusmuyosun?

Saadet: bana neden iyi davraniyosun?

Azer: çunku kadinsin! Hamile bi kadinsin!

Saadet: salih ne yapti sana?

Azer: kardesimi öldurdu! Bide inkar ediyo

Saadet: nasil?

bir kiraz meselesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin