Saadet;
Sabah uyandigimda salih yanimda yoktu. Yataktin çiktim ve üstümü değiştirdim. Saçlarimi da tarayip asagi kahvaltiyi hazirlamak icin yardim etmeye indim. Gec mi kalktim acaba kahvalti hazirdi . kim var mutfakta diye bakinirken sena balkon kapisini acip mutfaga gecti. Dun gormemistim onu annesinin yanina gitmişti. hemen kosup sarildik birbirimize. Sena ile bu eve ilk girdigim gunden beri çok iyi anlasiyoruz.
" hoşgeldin :)"
" asıl sen hoşgeldin :) nerelere kaçtıniz siz! Bide neler olmus öyle yaa! Şok oldum duyunca ! Kim neden yapti boyle biseyi size? Ögrenebildinizmi?"
" sorma ! Delirdim böyle biseyi ilk duydugumda ama sonra salih inandirdi kendini bana ! Otur şoyle kimse yokken anlatiyim!.."
" herkes çikti zaten aşevine gittiler. İdris baba ile selim kahveye gitti. Benimki ile seninkide işlerini hallediyo! İkimiz tekiz yani!"
" e beni niye uyandirmadilar? Bende yardima giderdim!!"
" yok yol yorgunusunuz simdi sonra isterseniz gelirsiniz, dedi sultan anne!"
" tamam.. "
Ve olaylari bastan sona sena ya anlatmaya basladim. Agzi acik bi sekilde heyecanla gozlerini acmis beni dinliyodu .
" nasil yani! Salih silah mi dayadi kafasina! ?? "
" hee !! Vallahi eger hala inanmasaydim oracikta vururdu kendini!"
" ooooo!! "
" öyle iste.."
" kiyamam ya nasil üzülmüssundur simdi!!:( keske yaninda olsaydim :( benim haberim yoktu hicbiseyden! Gecen karaca herseyin yolunda oldugunu falan dedi anlatti bize ! O zaman ogrendim.."
" ben yanimda oldugunu biliyorum :) evet cok agladim cok incindim ama bitti gitti iste mesele kapandi.."
" peki kimden supheleniyosunuz ?"
" ben degil ama salih tutturmus sedat yapti seni seviyo cunku diye!!"
" sedat?"
" ya çocukluk arkadasim , beraber buyuduk sonra o askere gitti ben o zaman evlendim salihle zaten . iste askerden geldigi gun bizde asevine gittik. Carpistik onunla sonra bi baktim sedat öyle gulduk konustuk ozledik flan derken salih geldi kavga etmeye basladi sen kimsin falan! Derken sonra bi baktik evde salihle ilk defa yakinlastik sonrasini zaten goruyosun iste ! "
" ya bana anlatiyodun biliyodum aranizin ilk evlendiginde kotu oldugunu ama sonra askinizi masallah duymayan kalmadi :) ama sedat sayesinde yakinlasmissiniz yani onun sayesinda sana acilmis salih! Tesekkuru hakediyo 😂 "
" ya ! Ama salih tutturdu bu seni seviyo diye!!"
"Aslinda öyle diyosa vardir bi bildigi ! Hemen kizma ona!"
" olamaz ki boyle bi sey sena ! Hem olsaydi simdiye aciklamisfi askini herzaman yanyanaydik bi firsatini bulur derdi yani! Durdu durdu evlendigim zaman mi aşık olası tutacak ! "
" ....."
Bi yandan konusuyo bi yandan kahvaltimizi yapiyoduk. Ben tostu tam isiricakken midem bulandi . ve lavaboya kostum. Sena arkamdan geldi, midemi bosaltip kapiyi actim..
" iyimisin ?! "
" iyiyim ya tosttan oldu heralde !"
Sena bi durup sonra manali manali bakip gülmeye basladi
" ne oldu ne gülüyosun ??:)"
" saadet... Yoksa..."
Ben gülerek bisey demeden mutfaga gidip sandalyeye oturdum. Hemen arkamdan kosarak mutfaga geldi
" saadet hamile olmayasin !!:) " heyecanli bi sekilde
" ........"
" saadet cevap verseneya catlatmasana insani!!"
Önce ona bakip ve gulerek
" eveeett" diye cevap verdim..
" nee!! Yaaa cok mutlu oldum.. Cok sevindim!! Tebrik ederim...:)"
Sarilirlar.
" tesekkur ederim..:) darisi basina :)"
" ay aminn! Ee ne zaman ögrendin ? Salih biliyomu? Ne tepki verdi? Kessin cok sevinmistir! Havalara ucmustur! Yaa çok mutlu oldum sizin adiniza!! Dur bi dah sarilicam!!"
" ya dur kiz bi nefes al ! Sakin ol! :) dun test yaptim .. Salih e daha soylemedim . haberi yok! Kimsenin haberi yok! Sena bak nolur salih ögrenmeden kimse ögrenmesin!! Aramizda kalsin! Ben salihe supriz yapicam o ogrensin sonra o soyler herkese tamammi?!"
" tamam aramizda.. Ee nasil bi supriz yapmayi dusunuyosun? Varmi aklinda bisey? "
" var! Ama once salihle yalniz kalmamiz lazim! Ama kalamiycaz ..:( cunku cok isi var ! Ben boyle arada gecistiricek bisey yapmak istemiyorum ! Hep hatirlayinca mutlu olacagi bisey istiyorum! Önce isleri bitsin .. Sonra ben ona soyliycem.."
" haklisin.. Daha once hic cocuk hakkinda konustunuzmu? "
" hihi.. Cok istiyodu ! Hep cocugum olunca boyle yapicaz boyle yapicaz diye hayal kuruyoduk :) insallah gerceklesir .."
" aminn.. Yamacta istiyo ama hadi hayirlisi.."
" amin.."
Biraz daha konustuktan sonra bulasiklari kaldirdik, ve asevine gitmek icin hazirlandik.
Salih;
İslerin bi kismini hallettik ve babama sonraki yapacagimiz isi sormak icin kahveye geldik. Gozum asevine takildi, aksin asevinin onundeki masada oturuyodu . Yanina gidip sarildim.
" akkizim , ne zaman geldiniz siz? "
" oldu baya amca! Erken ciktik.."
" kim kim? Saadet te burdami? ( heyecanlanarak)"
" yok amca ! Saadet yengemle sena yengem gelmedi, evdeler . babaannem yol yorgunlarilar biraz dinlensinler ,sonra gelirler , dedi"
" ( yüzü düser) evde yani!'
" birazdan gelirler heralde!"
" tamam amcacim.. Saol.."
Ne guzel sevinmistim saadet i gorucem diye ,ama gelmemisti. Ben öyle mutsuz mutsuz etrafa bakarken saadet le sena nin karsidan kolkola geldiklerini gordum. Cok mutlu oldum onu gordugume . yuzumdeki gulumsemeye mani olamiyodum. Derken yamac geldi bana bakip
" ne siritiyon lan 😄😄"
" ......( saadet e bakiyodur)"
" heyyyy! Kime diyorum! Nereye bakiyosun sen" ( diyip onun baktigi yone bakar)
" ha simdi anladim niye guldugunu 😄 seni aşık seni ! Sen çok degistin hee! Ask insani ne hale getiriyomus ya 😂 "
" yaw yamac bi sus yaw!!"
" aman be banane ! Ben karimin yanina gidiyorum! Seninle sonra dalga gecerim😂"
Diyip sena nin yanina dogru yurudu. Bende arkasindan saadet in yanina dogru yurudum. Cok guzel olmustu gene . gene bi bandaj takmisti. Bordo bi tane. Cok yakismisti ona. Yanlarina vardik sena hemen yamaca sarildi. Ben tam sarilicakken bi baktim herkes sena ile yamaca bakiyo . zorla durdurdum kendimi :) . sena ile bi kac saniye muhabbet ettik. İste nasilsin falan ... Sonra onlar gitti biz ikimiz kaldik. Ben onunla konusmadan etrafi kolaçan ettim kimse bakiyomu diye ! Kimsenin bakmadigini farkedince hemen elinden tutup yanimizdaki dairenin kapisi acikti ,icine getirdim. Saskin bi sekilde ne yaptigimi sorucakken kapiyi kapatip dudaginı öptüm . Sonra geri cekilip simsıkı sarıldım ona.. Çok özlemistim onu! Kaç saattir ne görüyorum ne um. Kokusunu içime çektim ve geri cekilip yüzünü avuçlarimin arasina aldım..
" çok özledim..:)"
" farkettimm😂"
" napim kiz ! Kac saattir ne goruyorum ne konusabiliyorum. !!"
" valla bende özlemistim 😃"
" ee nasilsin gormeyeli?"
" seni özlemek disinda soruyosan iyiyim :)"
" ( gülümser ) çok güzel olmuşsun gene ..."
" tesekkur ederim..:) "
" gel tekrar sariliyim sana .."
Ona doya doya sarilip kokladim ve öptüm. Sonra tekrar beraber çiktik ordan.
" aksam gecmi geliceksin ?"
" maalesef gülüm:( sen beni bekleme"
" ( yüzü düser ) tamam:("
" ( cenesinden tutup kaldirir ) ama sen boyle uzulunce ben cok uzuluyorum. Biticek cok yakinda insallah.. Tamam!!🙄"
" tamam.."
" ben simdi sana sarilirdim ama herkes bize bakiyo . izin vermessin biliyorum 😂"
" yoo serbestsin 😂"
" vallaha mi?"
" heee "
Öyle yince tekrar sarildim ona.
" seni çok seviyorum..❤"
" ben de seni çok seviyorum.."
Tam gidicekken bi baktim sedat iti karsidan bizi izleyip geliyo ! Tabi ben gene sinirlendim tam ona dogtu gidiyodum saadet elimden tuttu..
" nolur! Benim icin !.."
Kendimi durdurmaya calistim .
" tamam gülüm sakinim ben !!"
" salih bana bak! Oraya bakma bana bak ! Gozlerime bak ! "
Durdum ve onun dedigini yaptim. O yanimizdan gecene kadar saadet ten gozlermi almadim. Sirf o üzülmesin diye! Yoksa simdiye gebertmistim Bunu. Saadet her iki elimi tutup
" bana bi söz vermeni istiyorum.."
" ne sözü?"
" ben yaninda olsam olmasam ! Sedat la kavga etmeye kalkmiycaksin! "
" saadet..!"
" salih söz ver !"
" ama gülüm bak.."
" salih söz ver yoksa seninle bi daha uyumam valla hi ! "
" o nasil bi trip kiz! Agzindan yel alsin ! Tövbe yarabbim!! "
" vallahi dedim! Bi daha sarilamassinda ! "
" tamam tamam ! Sartlar artmadan! "
" heh şoyle! "
" ama ben o bisey yapmadan yapmam sadece! Eger tahrik ederse sana yaklasirsa bana laf falan atarsa benden gunah gider!!/.."
" sen hic bisey yokken karismada !!"
" tamamm.."
" bi gelsene gene su binaya "
Binaya girdim. Bu sefer o kapiyi kapatti ve yanima yaklasip dudagimi öptü..
" seni çok seviyorum "
Ben tam cevap vericekken gene yaklasip dudagimdan öptü ve kapiyi acip gülümseyerek asevine dogru gitti...bende arkasindan gülümsedim mutlu bi sekilde ..
Ona dememe firsat vermedi ama o da biliyo
Ona ne kadar aşık oldugumu... Ne kadar sevdiğimi ...
Yorum yapmayı unutmayın lütfen 🙏 okudugunuz için çok
teşekkürler😊❤🙏 iyi ki varsınız 🤗💕💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bir kiraz meselesi
ChickLitcok begendigim bi hikayeden alintidir. kendisinin bazi nedenlerden dolayi devam edememesi ve şuan haberi bile yok boyle bisey yaptigimdan umarim okur ❤ benim hikayenin devamini getirmek istemem söz konusu 👀 ben cok begendim umarim sizde begenirsini...