Salih ten;
Sabah gozumu saadet in telefonunun alarmi ile actim. Telefon benim yanimdaki cekmecenin ustunde oldugu icin hemn kapattim bi daha da uyku tutmadi zaten. Saadet i izledim bende , hala uyuyordu saat daha cok erkendi elini basinin altina almis sirti bana donuktu ama yuzunu net goruyodum. Cok guzel uyuyodu melekler gibi . cekyat belini agritmistir simdi evlendigimizden beri orda yatiyodu cunku. Eliminbeline doladim ve boynuna yaklasip koklayarak optum. Uyanmadi ama bu onun hareket edip bana dogru donmesini sagladi simdi yuzu bana tam dönüktü. Acaba dunden sonra nasil hissediyodu kendini?
mutlumudur ? Yuzune dusen saclarini elimle duzelttim yuzunu oksadim ve tekrar yaklasip boynundan koklayarak optum yuzunu optum saclarini öptum ,derken gozunu acti . gozlerini hafif kisarak tebessum etti ve bana
" gunaydin "
Dedi .
" gunaydin "
" erkencisin hayirdir bi yere mi gidiyosun"
" sayende uyandim ne guzel uyuyodum oysa rahat mutlu senin yaninda "
" a a ben naptim canim "
" alarmininin sesiyle uyandim nolcak"
" haaa ondan bende bi yere gidicen diye şaaptim neyse bu arada o benim sayemde degil senin sayendeydi canim"
" o niyeymis?"
" bi surahi su ile uyandirma diye "
" ........"
"Ama simdi operek uyandiriyosun her sabah bunun garantisini verirsen alarmi kapatirim :)
" aaaaa onun garantisini veremem saadet hanim sonucta yogun bi adamim her gece senin yaninda olamam her sabah seninle uyanamam."
" o ne demek oluyo salih bey ! Baska kadinlarami gidiceksiniz yoksa eger oyle bisey yapicaksaniz hani bildirin de her seye hazirlikli olalim"
Öyle tatli oluyoduki sinirlenince dayanamadim dudagina yaklasip opucuk biraktim ve tebessum ederek
" ben seni aldatirmiyim kiz yeni kavusmusum sana tabikide herzaman yaninda uyuycam seninle uyanicam ,baska kadinlari gorur mu gozum hım"
" yaaa salih"
" utamdinmi sen yanaklarin kipkirmizi oldu "
" yooo...sakallarin batmistir operken "
" istersen kesiyim"
" hayir sakin ben senin sakallarini oksuycam daha"
" gel buraya ..."
Simsıkı sarildim ona kokusunu icime ceke ceke noldu birden bana nasil bu kadar kisa surede asik oldum baglandim ona. O kadar nefret etmeme ragmen nasil duygularim tersine döndü .
" nasil hissediyosun. Yani.... Dun geceden sonra mutlumusun"
" sen "
" uzun suredir bu kadar mutlu oldugumu hatirlamiyorum senin yaninda mutluluktan son nefesimi bile..,"
" hayir sakın devamini getirme ... Bende cok mutluyum cok guzel hissediyorum guvende hissediyorum kendimi "
Derken saate bakti ve telaslndi hemn
" ya salih biz boyle konusuyiruz da kahvalfiyi hazirlamam lazim dimdi uyanmislardir ya cok gec oldu ayip olucak simdi benim hemn ustumu giyip mutfaga inmem lazim "
" sakin ol hazirlamislardir simdi birz daha konisalim hadi "
" olmaz ayip olur ben ustumu degistiriyim hemn inicem hadi sende kalk ikimizde ilk defa bu kadr geciktik'
" hic kalkmaya niyetim yok benim canim kahvalti cekmiyo belki. ben seni istiyorum sadece "
" kocacim hadi ama kalkmamiz lazim daha ilk gunumuzde ne bu tembellik"
" kocacimmi"
Kocacim diyince onu tekrar kendime cektim ve dudagini optum
" ya salih ben gec kaldik diyorum sen hala opusme koklama derdindesin kalk ustumden hadi"
" napim cok ozledim sana uyanikken yaklasamiyodum acisni cikaruyorum simdi"
" yaaa salih"
Tam tekrar opmek icin yaklastim ki kapi caldi karaca seslendi
" amca yenge hadi gelin kahvalti hazir "
Ben oflayip
"Tamam karaca geldik"
Dedim saadet te beni tersledi hemen
" bak ben ne demistim gec kaldik iste ayip olucak hadi kalk ustumden "
" tamam ya kizma gene "
İkimizde kaljtik giyindik saadet sari bi bandaj takmisti cok yakismisti ona bu , dunki de cok yakismisti ama diyememistim ona saclarini duzeltirken yanina yaklasip arkadan beline sarildim
" cok guzelsin sari cok yakisiti"
" tesekkur ederim kocacim"
" gulum sende beni op diye zorluyosun sanki su kelimeyi kullaninca tutamiyorum kendimi anlamiyonmu"
" tut sen kendini cunku aciktim asagi inmemiz lazim hadi"
Dedi ve yanagimi optu . ve asagi indik kahvalti yapmaya :):)Devami gelicek okudugunuz icin tesekkurler🙏🤗❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bir kiraz meselesi
ChickLitcok begendigim bi hikayeden alintidir. kendisinin bazi nedenlerden dolayi devam edememesi ve şuan haberi bile yok boyle bisey yaptigimdan umarim okur ❤ benim hikayenin devamini getirmek istemem söz konusu 👀 ben cok begendim umarim sizde begenirsini...