BİR HAFT SONRA
Salih;
Saat 6.45 nihayet isler bitti! Eve gidip kendimi yataga atmak istiyorum. Bi haftadir uykusuzluk ,halsizlik, yorgunluk ve en önemlisi özlem icindeyim. Saadet le iyice uzak kaldik. Her gece benim gelmemi beklerdi. Beraber sarilip uyurduk. Ama sanki ben ona yaklasmiyim diye kaciyodu benden! Ben her firsatta ona yaklasirdim ama o ben öpmeden öpüsmezdi bile. Acaba gercekten yoruldugum icinmidir. Yada benden sakladigi biseymi vardi! Bugun ögrenicem onu. İsler bitti cok sukur ! Eve gidip ona sarilip uyuyim önce sonra uyanip yaklasicam ona eger yine benden kacarsa sıkıstirip neler sakladigini ögrenmem lazim. Önceden boyle degildi cunku! Ben istedigimde birlikte olurduk ! Bazen kendi gelir di hatta! Eve varalim bugun insallah ogrenicem sebebini..
Eve vardik. Ben hemen odaya ciktim. Yavasca kapiyi actim. Uyuyodu hala! Hemen üstumu degistirip rahat biseyler giydim ve yanina uzandim. Elimi beline sarip ona sokulup boynunu kokladim. Huylanicakti ki basini yana dondurup tebessum ediyodu. Ama gozlerini acmamisti hala. Saat 8 , ben en iyisi uyandirmaya basliyim.!!
Saadet;
Belimde bi el beni sıkıca kendine çekmis sariliyodu. Ayni zamanda yuzumun boynumun neredeyse her zerresi öpülüydu. Tabi ki salih ti bu. Ne zamandir ondan kacmaya calisiyodum! İsleri bahane ediyodum sürekli! İslerde bitti hadi bakalim saadet hanim nasil kacicaksiniz... Beni istediginin farkindayim! Bende istiyorum cok özledim onu ama.. Hastaneye gitmeden bunu yapamazdim! Yani yeni hamileyim sonucta! İlk bebek! Ya zararliysa iliski! Ya iyi degilse ilk haftalarda! Bunu doktora sormam lazimdi ! İslerde bitti.. artik salih e aciklamanin zamani geldi :)) ama simdi degil suprizimi gerceklestiricem bugun!! Once sena ile bi bahane bulup hastaneye gitmem lazim! Ondan sonrada bebegin karnimdaki fotografini alip salih ile disari cikmam lazim! Ve bu mutlu haberi ona bugun vericem 😃 ..
Ama simdi ondan nasil kacicaktim acaba..:( ben boyle dusunurken salih hala beni öpüyodu.. Daha fazla duramadim ve gozlerimi yavasca actim.. Ve bilmiyomus gibi sasirdim" isler bittimi nihayet..!!"
" evet gülüm..:))"
" yaa nihayet !!! Gell sana sıkıca bi sariliyim! Cok özledim sabah seni yanimda gormeyi..:))"
Ona sımsıkı sarıldim. Gercekten ozlemistim onu, sabah uyandirmalarini! Kendini geri cekip alnini alnima dayadi ve bekledigim bi konusmayi yapti..
" acaba benim kadar özlemismisindir.. "
Biliyodum bana bunu diyecegini !! Napicam simdi ben!!:( offff bende cok özlemisim oysa ki! Ama tehlikeyi goze alamam!!
Bana daha da yaklasti.. Burnunu yanagima surtuyodu. Hosuma gitmiyo degil hani.. Dudagima yaklasip arada ki mesafeyi kapatti hemen ! Karsilik vermek istiyodum ama yapamazdim! Karsilik versem bi dert vermesem bi dert! Eli geceligimin askisina gitti.. Heh simdi bunun sonu hic iyi degil ! Tam ustume cikacakken dudagindan ayrilip durdurdum onu! Bana " noldu" bakisi atti. Ne diycektim simdi ona!! En iyisi onun yolundan gitmek ama kendi bildigim yoldan.. Bi elimi gogsune yerlestirdim digerinide ensesine goturdum ve boynuna öpücükler biraktim.. Sasirdi bu hareketime dogal olarak.. Sonra kulagina yaklasip sessiz bi fisilti ile" geceyi bekle!!"
Dedim.. Onu önce tahrik edip sonra bunu yapmam biraz kizdirmis galiba onu
" ben geceyi beklemek istemiyorum! "
Heh gelde simdi durdur onu ! Haklida !
" hayatimmm.."
" ney!!"
" kizma hemen !! Geceyi bekle dedim sadece ! Simdi kahvaltiyi hazirlamam lazim!"
Önce durdu sonra yatakta oturur hale gecip elimi tuttu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bir kiraz meselesi
ChickLitcok begendigim bi hikayeden alintidir. kendisinin bazi nedenlerden dolayi devam edememesi ve şuan haberi bile yok boyle bisey yaptigimdan umarim okur ❤ benim hikayenin devamini getirmek istemem söz konusu 👀 ben cok begendim umarim sizde begenirsini...