282 12 2
                                    

Çiğlık atmamak icin elimi agzima gotürdüm... İki çizgi vardi! Hamileydim! Çok mutluydum hemen salih e soyleyip mutlulugumu paylasmak istedim. Sonra kendimi durdurdum. Süpriz yapmaliydim! Öylesine guzel bi haberi sıradan bi sekilde diyemezdim! Ben napicagimi dusunurken kapi acildi. Salih ti gelen .
" gülüm ! Uyumadinmi sen ? Ben uyumussundur diye gelmedim yanina! "
" yok simdi uyuycam " dedim gozlerimi kacirarak. Yuzumde ki gulumsemeyi durduramiyodum. Salihe anlatmamak icin zor tutuyodum kendimi. Dayanamadım daha fazla ve salihin boynuna simsıkı sarildim.. Salih ilk basta bi sasirdi sonra hemen karsilik verdi. Yaklasik bi bes dk hic bisey demeden sadece sarildim ona.
" noldu kiz bisey mi oldu? Cok mutlu duruyosun ?"
" mutlu olmuyimmi?"
" öyle mi dedim kız! Ol tabi hep mutlu olalim .."
" eve geldik ondan!"
" benden bu kadar çabuk sıkılacağini bilmiyodum😣( trip atarak)"
" olurmu öyle şey kocacım! Ben senden sıkılırmiyim hiç ama burda hep birlikte olmakta çok güzel😊"
" öyle .. Bende özlemisim onlari.. Da ben aslinda sana haber vermek icin geldim !"
" ne haberi ne oldu?!"
" ya benim isimin basina gecmem gerekiyo! İki haftadir ilgilenemiyorum bu olaylar tatil falan ! Yani gece gec gelebilirim!  Sadece geceyi gectim sabahta erken cikmam gerekebilir! Yani haberin olsun diye .."
Nasil ya salihe ne zaman soyliycektim baba olacagini ??
" ne kadar surer bu boyle peki ?!"
" bilmem eski duzene girene kadar heralde!!"
" ben seni goremiycekmiyim? ! Ama !.."
" dur kiz hemen telaslanma ben musait olur olmaz senle konusurum , firsat buldukcada yanina gelirim hemen merak etme!"
" ama ... Ben seni özlerim!!:("
" bende seni özlüycem:( ama idare edicez kac gun! Kacis yok !"
" simdi cikicakmisin hemen ?"
" yok gece 2 de cikicam! Bide gecen sefer soylememistim olanlar oldu..! bu sefer soyluyim bar ve pavyona da gitmem gerekicek! ( saadet suratini dusurur) dusmesin hemen o guzel yuzun! Yalniz gitmiycemki yamac la beraberiz ! Bisey olursa bu sefer şahidim yamac olur😂 bana güveniyomusun?"
" çok güveniyorum.. ( gözleri dolarak)"
" o zaman sorun yok .. gel bi sariliyim sana .. Kurban
oldugum :)"
" uyuyalimmi ? "
" tamam ama benim once bi dus almam gerek sen gec ben gelicem simdi!"
O dus almak icin banyoya girdi. Bende yataga geçip onu bekledim. Ben salih e nasil süpriz yapiyim diye düsünurken, onunla vakit bile geciremeyecegimi ogrendim! Nasil konusucaktim onunla ! Butun mutlulugum kursagimda kaldi ..:(
Elimi karnima götürüp ,gozumu kapattim.. Bebegi hissetmek icin.. Sonra tebessum edip gozumu banyonun kapisina diktim ve salihi heyecanla bekledim. Ona aciklamiycaktim simdi ama mutlulugumu en azindan ona sarilarak gecirebilirdim. Kapi acildi salih geldi yataga yanima uzandi..
" saatler olsun kocacim..:)"
Salih hemen dudagimi öpüp
" teşekkür ederim güzel karımm:)"
Ben hemen basimi salihin göğsüne yasladim. Oda saclarimla oynayip koklamaya basladi ..
" gülüm be! Ben seni çok özliycem! Hele şu kokunu :("
Ben kendimi çekerek salih e kızdım!
" salih ! Korkutuyosun beni ama! Sanki hic gelmiycen gibi ! Tövbe yarabbim ! "
Salih beni tekrar kendine çekerek
" gülüm ! Korkman icin demiyorum ki ben! Gelicem tabi ama öyle gece gec gelecegim icin sen uyuyo olucaksin sabah ta cok erken çikicam sen yine uyuyo olucaksin! Vakit geciremiycem seninle .. Ondan dedim! Tamam vakit bulunca yanina gelicem ama kısıtlı olacaği icin hasret gideremiycem gene ! :( "
" çok sürmez bu böyle dimi!!"
" inşallah sürmez.. Elimden geldigince çabuk bitiricem ama ! Merak etme! "
" inşallah!"
Biraz konustuk sonra aklima bisey geldi.. Uyuyomuş gibi yaptim salih te uyuduğumu sanip başımı yastığa koydu! Tam beni öpücekken ben hareket edip diger tarafa döndüm! Salih bana sarilmadan uyumayacagi icin hemen yanağimdan öpüp elini belime sımsıkı doladi ! Bende o sirada farkediyomus gibi yapip elini karnima koydum ve tebessum ettim. Salih dayanamadi gene yanagimdan optu ve elini karnimdan cekmeyerek uyumaya basladi. Farkinda degildi ama bebegimizi hissediyodu . amacima ulastigim icin cok mutluydum . karnimda olan elinin üstune kendi elimi koyup uyumaya basladim..
Salih;
Saat 2.30 yamaç kapiyi caldi ben ilk basta uyanamadim! Bi iki defa daha tiklatinca saadet i uyandirmadan elimi yavasca cektim ve kapiyi actim
" kusura bakma ya güzellik uykundan uyandirdim 😂"
" yamaç 😡 ben senle sena ya boylemi yapiyorum! "
" allah allah ! Sanki sen üzülüyosunda biz seviniyoruz karimizdan ayri kaldigimiz icin!"
" tamam tamam .. Cok konusmada in asagi beni bekle! Gelicem simdi!"
"😂😂 tamam.."
Kapiyi kapattim. Ve saadet e bakip tebessum ettim .. Melekler gibi uyuyodu.. Onu birakip gitmek istemiyodum ama is bu beklemez. Kiyafetlerimi giydim, hazirlandim. Saadet in yanina oturup onu izledim .. Saclarini duzeltip yuzunu optum.. Saclarini kokladim son olarak boynunuda koklayarak öptum ve ustunu örtüp aŞağı yamacin yanina indim. Arabaya bindik ..
" ilk olarak napicaz?"
" önce silahları secmek icin şenol un yanina gidicez! Onlari hallettikten sonrada bar ve pavyon paralarini almamiz lazim ! Ondan sonrasinida babam soyler artik!"
" tamam .."
" bu arada , saadet ile aranizdaki sorunu hallettiniz dimi şu aldatma meselesi falan!"
" halletik halletmesine de! Ben bun isin pesini birakmiycam ama! Aslinda kimin bunu yaptigini da biliyorum ! Bu isleri bi bitiriyim onunla bizzat ilgilenicem ben! "
" her zaman yanindayim biliyosun dimi! "
" biliyorum babamin oglu saol :)"
Ve arabayi senol un mekanina dogru sürdüm...

Okuduğunuz icin tesekkurler 🙏😊❤

bir kiraz meselesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin