özlem

441 15 0
                                    

Sabah yüzüme carpan bi surahi su ile kalktim. Daha dogrusu firladim. Salih kocovaliydi bu. Bianda neye ugradigima sasirarak
" ne yaptigini saniyosun sen badka turlu uyandiramazmiydin!" diye bagirdim ona o da
" hani ben kocandim ne dersem ne yaparsam oydu saadet hanim hem baska turlu derken opmemi mi kastediyosun istersen öpuyim"
dedi bana dahada yaklasarak hemen tokat attim ona sonra ozur diledim .
" heyecanina veriyorum bir daha sakin bunu yapmaya kalkma kalk hadi in asagi kahvalti hazirla herkese "
dedi ve yatagina uzandi ben de kalkip ustumu giyip asagi indim ayse ile kizlar mutfaktaydi ne yapmam gerektigini sordum ayse ye oda bardak tepsisini masaya tasi yeterli dedi . ben tam mutfaktan cikarken acarla carpistik ve elimdeki yapraklar yere dustu. Ben yerdeki cam kirintilarini elime bata bata toplarken biri sacimdan tutup kafami kaldirdi. Nedret' ti bu biraz dikkatli olsana cocuguma zarar vericeksin aptal , dedi ve bana tokat atmak icin elini kaldirdi tam o sirada salih geldi ve onun kolunu tuttu tokat atmasini engelledi ve beni arkasina aldi.
" saadet benim karim ven burda olsamda olmasamda kimse ona el kaldirmiycak onu terslemiycek ona karisan bana karismis oluyo haberiniz ola"
dedi ve beni odaya cikardi ben o soku ustumden atamamisken odaya girer girmez beni kapiya yaslayip kolumdan tuttu ve bana igrenc bi gulumsemeyle
" ne sandin sana destek falan oldugumumu seni korudugumu falanmi sandin sana sadece ben zarar vericem sadece ben senin canini yakicam sadece ben seni aglaticam inan bu zevki kimseye tattirmaya hic niyetim yok "
dedi kolumu sıkarak ben
" napiyosun canim yaniyo ! Lütfen kolumu birak "
dedim titrek ve aglamakli bi sesle. Oda birakip gulerek odadan cikti. Hickira hickira agladim. Ne bu simdi bu nasil bi adam burasi nasil bi ev bunlar nasil insanlar insan insana bunu neden yapar ki ustelik gunahsiz sucsuz birine diye icimden feryat ediyodum neyse ki bu aksam eve gidicem ailemi gorucem onlara sarilip ozlemimi gidericem iki gece bi gunde yasadigim acilari hafifletir belki . diye biraz olsun umutlamistim. Ama sonra ya beni goturmezlerse ya o herif izin vermesse gitmeme o zama n ben naparim onlarsiz bi gunum bile gecmemis geri kalan hayatimi onlarsiz nasil geciririm.
Aksam oldu yemek yediler bulasiklari kaldirdim makinaya yerlestirdim karaca yanima gelip idris kocovalinin hazirlanmami salihin beni annemlerin yanina goturecegini soyledi adet sonucta sevincten karaca ya sarildim oda yavasca kulagima
" sinan a selam soylersin dimi yenge"
dedi bende sen merak etme diyip hemn hizli adimlarla odaya fidip kiyafetlerimi hazirladim cok mutluydum sevincten agzim kulaklarima variyodu . ben hazirlanirken o iceri gelmiste ben farketmemisim mutluluktan kafami bi cevirdim arkamda
" hayirdir niye mutlusun "
Dedi " bende
" ailemi gorucem yetmezmi"
Dedim. O sirada gulerwk bana
" senin oraya gitmene izin verecegimi kim soyledi ben seni mutlu edicem demedim mutsuz olman icin elimden gelebi yapicam dedim"
Dedi sertçe. O sirada buz gibi kesildim bu kadar kotu biri olabilirmi acaba bi insan diye
" ama ben annemi cok ozledim nolur gotur beni izin ver gitmeme. Bu yasima geldim bi gun olsun annemle ayri bi gunum gecmedi nolur bi gece tek kalirim iki gece kalmam soz nolur izin ver !"
Diye adeta yalvardim ona .Anne diyince bi yumusadi gibi sanki yuz hatlari gevsedi gozunu kacirmaya basladi o sert adam birden kedi gibi uysallasti .
" annen icin sadece bi gece o da annen icin unutma! Hadi cabuk ol üc dk da asagida olmassan gitmiyosun "
dedi ve odadan cikti. Ben hemen cantami alip indim kosar adimlarla hemen arabaya bindik ve ciktik yola cok uzak degildi zaten cukurun icinde. Varin annem pencerede benim yolumu gozluyomus oda bunu farketti hemn onunla hic bisey konusmadan cantami alip kapiyo dogru kostum annem kapiyi acti ve acar acmaz bana simsiki sarildi ve aglama basladi cok ozlemisti o da benim gibi annem onu da yanina cagirdi geldi annem ona da sarildi o baya sasirmisti belli ydi bakislarindan annem sarilinca o da elini optu ve arabaya yoneldi annem"
" dur oglum yemek yeseydin bi ne acelen var"
Dedi arabasina binip gitti tek kelime etmeden . annemle iceri gidim ve babamla sinanla da sarilip hasret giderdim cok ozlemisim onlari . bi gece bana yetmiycek ama olsun hic yoktan iyidir diyerketen gecindim anneme sarilip yatacagim aecinci yeter bana 😊

Devami gelicek okudugunuz icin tesekkurler🙏🤗❤

bir kiraz meselesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin