Saadet;
Son cumlemi soyleyip aglayarak bardan ciktim. O öylece kaldi orda. Bitti artik beim icin. Bi daha asla edskisi gibi olamiycaz. Biraz yurudum ve sedat la karsilastik o olaydan sonra konusamamistik .
" saadet ! Neyin var senin neden agliyosun? Bisey mi oldu?"
" olmadi, hicbisey olmadi sadece hersey bitti hersey!"
" gel! Gel otur biraz konusalim anlat bana herseyi/o manyak mi bisey yapti yoksa"
"Manyak?"
" kocan iste! Ben senin evlendigini bilmiyodum. "
" ani oldu zaten hersey. Baslamasida bitmeside ! Hepsi cok ani oldu( gozyaslarini silerek)"
" nasil yani ? Bitti mi ?"
" zaten mecbur evlenmistik sinan icin evlendim onla . onun amcasi benim abimi oldurdu sinan da onun abisini oldurdu olan bize oldu. Dusmanlik bitsin diye dunur oldular. Benden nefret ediyodu , benden ondan ama bisey yapamiyodum onun yaptiklari gibi. Sonra nefret aska dondu . yani bem oyle saniyodum. Meger beni aldatiyomus ! Ve hala bu bi oyun diyip bei kandirmaya calisiyo. Beni kadinin yanina goturdu biliyomusun. Kadinda birlikte olduklarini ona para verdigini otele goturdugunu soyledi o ise hala yalan oyun diyo üste cikmaya calisiyo . ama bitti artik bosanicam ondan ! Hatta avukat tutmam lazim hemen bitsin!"
" aldatti demek pislik herif! İstersen avukat icin yardimci olabilirim bi arkadasim var yardimci olur sana "
" olur . bi konussana benim icin"
" tabi ki"
Sedat;
Planim cok gizli islenmisti. Bosaniyolar artik ve artik saadet benim olucakti . eskiden kurdugum hayaller gerceklesicek artik . onu kendime alistirmam lazim ona olan sevgimi alistira alistira anlaticam hersey cok guzel olucak inaniyorum. saadet benim olucak evlenicem onunla .sude nin parasini da verip burdan göndermem lazim yoksa palan ortaya cikabilir . buna engel olmam lazim.
Salih;
O gittiginden biri üçüncü şişemi biririyorum. Artik bana inanmasi imkansiz. O igrenc kadinin soylediklerine inanmisti bi kere . onsuz ne yapicaktim ben o olmadan onun kokusu olmadan ! Kim buna cesaret eder bana oyun oynamaya kim cesaret eder. Aklim almiyo bi turlu.iyice sarhos olmusum sadecw onu dusinuyorum aklim dan cikmiyo gulusu bana bakisi yasadigimiz o guzel gunleri . daha iki hafta oncesine kadar hersey okadar guzeldiki isimi hemen bitirip saadet in yanina eve gitmek istiyodum simdi o eve nasil giricem o odaya nasil giricem odanin her kosesinde ayri ani ayni koku onsuz napicami bilemiyorum . ona ne ara bu kadar baglalandim ki. Sarhos sarhos napicagimi bilemeden ciktim ordan eve dogru yol aldim . kapiyi acamadim bi turlu karaca acti kapiyi
" aaaa karaca aslanim karaca"
" amca ne bu halin niye bu kadar sarhoşsun ? Yengem nerde sen alel acele evden ciktin kimseyede bisey demedin merak ettik bizde"
" yengen gitti!"
" nasil gitti "
" bitti dedi gitti ! Ben napicam simdi onsuz"
" gel amca odana kadar yardim ediyim sen dus alana kadar bende bi kahve yaparim konusuruz olmazmi?"
"..."
Karaca;
Amcami ilk defa boyle göruyordum . son zamanlarda yengemle aralari cok iyiydi amcam eve erken gelir gec cikardi surekli yengemle vakit geciriyolardi ne oldu acaba birden. Kahveyi yaptim odaya ciktim kapiyi caldim amcam dusunu almis yere oturmus dusunceli dusunceli etrafina bakiyodu. Bi ara korktum cunku hic hareket etmiyodu bende karsisina gectim ve elini tuttum
" amcam... Yapma boyle noldu size birden daha dune kadarda cok iyiydiniz"
" olan oldu amcam.. Olan oldu ! Yengen bosaniyo benden "
" ne?"
"İsin kotu tarafi ne biliyomusun. Ben hic bisey yapmadim ama butun hersey benim ustume kaldi"
"Anlat bana amca belki bi yardimim dokunur "Amcam herseyi anlatti bana . bu nasil bi tezgahtir aklim almiyo. Bunu yapmalari için iki sey olmasi lazim.
" amca bi insanin sana bunu yapmasi icin iki neden olmasi lazim ya senin bi dusmanin aci cekmeni istiyo ya da..."
" ya da ne karaca"
" ya da saadet yengemi seven biri var. Seninle olmasini istemiyodur! Baska bi aciklama olamaz . ama ikincisi daha mantikli çunku senin dusmanin olsa sizin aranizi bozmaz direk oldurur yada seni onunla tehdit eder."
Amcam benim dediklerimden sonra baya dusundu ve birden ayaklandi
" nereye amca"
" saadet le konusucam "
" olmaz oraya gider gitmez sizarsin sarhossun hala simdi uyu yarin bende gelirim seninle m yengemide gormus olurum "
Tamam anlaminda basini salladi ve saadet yengemin yastigina sarilarak uyumaya calisti...Okudugunuz icin teşekkurler❤🤗🙏
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bir kiraz meselesi
ChickLitcok begendigim bi hikayeden alintidir. kendisinin bazi nedenlerden dolayi devam edememesi ve şuan haberi bile yok boyle bisey yaptigimdan umarim okur ❤ benim hikayenin devamini getirmek istemem söz konusu 👀 ben cok begendim umarim sizde begenirsini...