⬆️ Ella
Z pohľadu El
No tak ako ste sa mohli dozvedieť v minulej časti, som tak trochu bad girl. Každý chalan ma chce, aj keď ja ich odmietam, už ma to prestáva baviť... Každý chalan to so mnou chce skúsiť, ale ja ich hneď odkopnem, so slovami; ,,Nájdi si inú kurvu!"
Dlhšie sa mi páči jeden chalan. Luk Jones. Je to bad boy, ale narozdiel od Nicka Smitha (taktiež bad boy) nestrieda baby ako staré ponožky, celkom pekný...
Nie! Nemysli na neho! Vieš že s ním nechceš byť, len sa ti páči, nič viac. Kričalo na mňa moje podvedomie.
Vyhodili ma zo pár škôl, ale to je už jedno... Potom som sa dostala sem, na tento ,,internát".
Poznám len 3 veci, ktoré sú v mojom živote hlavné:
1. Motorky
2. Cigarety
3. AlkoholOdkedy je mama v kóme, a otec zomrel, som sa zmenila. K horšiemu...
Sme celkom bohatý, ale nie až moc. Mňa nevychovávajú peniaze, nie som ako tie bohaté pipiny, ktoré si kupujú všetko a všetkých naokolo. Ale ak tak, mám dve motorky, s jednou, čiernou, chodím na preteky. Len na ilegálne, ostatný ma poznajú ako ,,Tajomného jazdca", nikdy som neukázala svoju identitu, a zakaždým vyhrám každý závod.
Blízko našej školy, máme niečo ako vilu, chodime tam s babami niekedy prespať, a ja tam mám svoje motorky. A tu druhú, čierno-červenú mám len tak do školy keď idem z našej vily.
Nemyslite si o mne že som nejaká namyslená pipina, ale v tejto škole majú predo mnou rešpekt, chvíľu to trvalo, ale teraz už je to tak, ako som si to predstavovala.
Nie často chodím cez školský dvor, ale aj keď niekedy, ked tadiaľto idem, vidím Luka s tými jeho kamošmi, zabudla som ako sa volajú, ale teraz to je jedno.
Dnes si idem len tak cez školský dvor a vidím tam Luka, sedí na lavičke, tento raz je sám... Prečo? Na chvíľu som sa zastavila a pozrela sa na neho. V ruke mal cigaretu a fajčil, ale keď ma videl, len sa uškrnul a zahasil cigaretu.
Postavil sa a šiel smerom ku mne... My dvaja sme sa nikdy nepriatelili a ja som to nehodlala zmeniť...
Šiel smerom ku mne a len sa usmieval. Čo chce spraviť? Len kráčal a kráčal smerom ku mne. Ja som tam len stála ako také poleno a pozerala sa na neho. Keď v tom...
Keď v tom ho niekto zastavil... Samozrejme ako inak. Bola to Natalie... Hodila sa mu okolo krku a zastavila ho. Aj keď sme sa tiež nemali moc v láske, v tej chvíli som jej chcela ísť poďakovať, ale nakoniec som sa len otočila a pomaly odchádzala.
Keď som sa na chvíľu otočila, videla som ho ako sa otáča a naťahuje sa za mnou. Chcel sa vytrhnúť z Nataliinho objatia. Z ich rozhovoru som počula len málo, lebo som utekala preč.
,,Hej! Čo to robíš!? Prestaň!" začal na ňu kričať Luke.
,,Len ťa, obijímam, láska," povedala mu zvodným hlasom a pozrela sa mu hlavou o hruď.
On ju len odstrčil, a pozrel sa na ňu pohľadom "ihneď prestaň".
,,Vieš, že my spolu nie sme a ani nebudeme! Prestaň sa na mňa lepiť a vypadni!" bolo na ňom vidieť, že je fakt naštvaný.
Len sa od nej odstrčil a bežal za mnou. Ja som už vtedy zmizla za dverami našej budovy, kde bola moja izba. Táto budova bola trochu ďalej od školy ako ostatné budovy, kde sú ostatný žiaci.
,,Hej! Stoj!" kričal jeho hlas niekde za mnou. Neposluchal som ho a pred dverami našej izby som sa na neho ešte naposledy pozrela.
Chcel bežať ďalej, ale ja som zmizla za dverami našej izby. Keď to videl, vzdychol si, sklonil hlavu a hneď na to, kopol do steny.
Išiel do izby vedľa nás, a ja som si vtedy uvedomila, že on má vedľa našej izby tú svoju, a s ním museli bývať určite aj jeho kamoši. A tak isto, som si uvedomila, že on chodí so mnou do triedy...
So mnou samozrejme, bývali moje kamošky Emily a Rebeca. Ani oni dokonca nevedia, že ja som ten ,,Tajnomný jazdec". Každý si myslí že Tajomný jazdec je chalan, a tak ma nikdy nemôžu chytiť...
Steny tu, boli celkom tenké, a tak sme počuli, ako niekto, pravdepodobne Luk, poriadne treskol dverami.
Z pohľadu Luka
Prišiel som do izby a poriadne treskol dverami.
,,Čo ti jebe? Čo robíš?" povedal mi Mike, jeden z mojich kamošov na izbe.
,,Asi ma z toho dievčaťa jebne! Vidím ju všade naokolo kde som ja, a ked za ňou chcem ísť, niekto ma vždy zastaví. Kurva! Najradšej by som do niečoho kopol!" hovoril som celý bez seba.
,,No, tak, tuto Daniel, sa veľmi rád ponúkne," povedal Mike pokojným hlasom a trochu sa zasmial.
,,Nie, ďakujem. A kto to bol tento raz?" spýtal sa zvedavo Mike.
,,Natalie," jej meno som doslova vypľul, nenávidím ju, štve ma a to už dlho, ,,chcel som ísť za tým dievčaťom, za tou Ellou, ale ona sa na mňa zavesila a začala mi hovoriť "láska", chcel som jej povedať, nech ma nechá na pokoji, inak jej niečo urobím, ale to dievča zmizlo," povedal som a myslel som že ma fakt jebne.
,,Uuu, sorry kámo, ale s týmto ti asi nepomôžeme," pozrel sa na mňa Mike.
,,Dík brácho," ironicky som sa na neho usmial a pozrel sa na Daniela, ktorý ležal na svojej posteli a hral sa na mobile.
,,Niekto sa nám tu zaľúbiiiil!" povedal mi Daniel, skoro som sa neudržal a začal by som ziapať na celú izbu.
,,Niekto tu skončí s rozbitou hubooou," povedal som mu a len som sa zaškeril.
,,Ale no ták, Luk, kľud," povedal Mike a pobúchal ma po pleci.
,,Ale možno je to aj pravda... Už dlhšie sa mi páči... A..." začal som sa trochu usmievať.
,,Je fakt, že chodí, niekedy ako štetka, ale každý vie, že nie je. Nikdy nespala a ani nechodila so žiadnym chalnom z našej školy..." porozmýšľal Mike.
,,Ale áno, to je tiež pravda..." zapojil sa do toho aj Mike.
Potom som na to už kašľal, a šiel si ľahnúť do postele. Onedlho na to som, ani neviem ako, zaspal...
Ale ešte predtým som sa trochu zamyslel...
Kedysi sme sa s chalanmi stavili, že si ju nezískam, A ja som povedal, že áno, získam.
Snažil som sa si ju nejako získať, no nešlo to, ale potom...
Potom sa mi začala páčiť...
A ja vôbec neviem ako...
Z pohľadu El
,,El!? To vážne!? Počula si to!? Luke Jones, najkrajší chalan na škole o tebe povedľa že sa mu páčiš!!!" tichým hlasom sa radovala Emily.
,,El, ale veď to je úžasné! Čo ti je? Ty sa netešíš?" spýtala sa ma Rebeca iné potom, ako uvidela môj pohľad alá "Čo?"
,,Ja neviem, neviem čo si mám o tom myslieť..." povedala som, ľahla som si na posteľ a snažila sa zaspať...
Celú noc som rozmýšľala nad tým čo povedal... Je to pravda? Myslel to vážne? Nerobil si srandu? Ale čo ak...
V hlave som mala milión otázok, no na žiadnu z nich som nevedela nájsť odpoveď...
ESTÁS LEYENDO
Bad Couple, Forever!
RomanceCigarety. Alkohol. Ilegálne závody motoriek. Toto je život Elly Meyerovej. Žije si obyčajný život tej známej Bad girl a zároveň, toho neznámeho "Tajomného jazdca" na motorke. Až do kým nepríde jeden chalan, ktorý jej úplne zmení život. Typický Bad B...