Kvapky dažďa.

1.2K 45 8
                                    

Z pohľadu El

Keď som sa zobudila, vedľa mňa nikto nebol. Obzrela som sa po izbe a na stolíku som mala položený mobil s lístkom..

Chytila som papierik do rúk a začala som čítať:

Elli,
Išiel som ti kúpiť nejaké jedlo, určite si hladná ;)

Tvoj Luk:)

Keď niekde vidím jedlo, ktoré je určené pre mňa, moje vnútro sa roztancuje.

Pretože, sakra, jedlo je život.

Agáta mi spomínala, že môj otec mal tetovanie, videla som to na pár fotkách: "Jedlo je život, jedz a budeš žiť, ži aby si mohol jesť."

Milujem ten "citát", jedlo ako môj život, proste tomu sa hovorí love.

Do ruky som zobrala mobil a prezerala som si Instagram.

Po tvári mi začali stekať slzy...

Hneď ako som otvorila Instagram, vybehli na mňa asi desať upozornení...

Používateľ LukeJones vás označil v príspevku.

Používateľ LiamMeyer vás označil v príspevku.

Používateľ RebecaWilson vás označil v príspevku.

Používateľ EmilyMason vás označil v príspevku.

Používateľ MikeAdams vás označil v príspevku.

Používateľ DanielStone vás označil v príspevku.

Prvé som otvorila fotku od Luka.

Ja som ležala na posteli s infúziou v ruke a on sedel vedľa mňa na stoličke držal ma za ruku...

Pod tým bolo napísané:
"Láska, uzdrav sa, chýbaš nám❤ Bez teba je svet len bielo - čierny, to len s tebou je svet farebný🥀 Už aby si mohla ísť domov😈❤Ľúbim ťa💕"

Pod každou fotku som nechala komentár...
"Aj ja ťa ľúbim😍 chýbaš mi, aj keď si stále pri mne😂💋"

Najradšej by som sa pod zem prepadla, keď som vedela fotku od Liama...

Bolo to, ešte keď sme boli deti, sedlo sme na kuchynskej linke a myslím, že to bolo ešte v tej chatke na lúke a vedľa toho bola fotka nás dvoch teraz,  zlaté...

"Sestrička už aj sa uzdrav!😂 Keď prídeš domov, budeme robiť zasa blbosti a smiať sa spolu😂❤ Už sa na teba tešíme, nie že sa ti ešte niečo stane!💕"

So smiechom som nad tým pretočila očami, ale áno, je to pekné.

"Už sa teším😂❤ sľubujem, však, čo by si bezo mňa robil?😂💕Ďakujem💋"

Bad Couple, Forever!Onde histórias criam vida. Descubra agora