Kráľovná a kráľ

2K 68 7
                                    

,,Kráľovná a kráľ, tvoríme dokonalý pár. To, čo prežívame spolu je ako z rozprávkových strán. Ja mám krídla, ty chceš lietať, ty sa pozrieš a ja viem kam. Len s tebou poletím, aj keď s bojím výšok lietam..."
Kali - Bol raz jeden kráľ 👑

Z pohľadu El

Otvorila som krabicu a skoro som odpadla, také krásne šaty, som ešte nevidela...

Keď som vytiahla šaty, prisahám Bohu, skoro ma jeblo, doslova.

Pozerala som sa na tie šaty ako na zjavenie, ako na niečo, čo nie je normálne, niečo, čo ľudské oči ešte nevideli...

Nevydržala som to a ihneď som sa do nich narvala.

Stála som pred veľkým zrkadlom a pozerala sa na svoj odraz s otvorenými ústami.

Neverila som, že ten odraz, patrí mne.

Vyzerala som úchvatne, No veď posúďte sami:

Vyzerala som úchvatne, No veď posúďte sami:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Tie šaty boli úplne WAU!!!

Elegantnosť a krása z nich úplne kričali.

Chcela som ísť za Lukom do izby, ale rozmyslela som si to.

Ukážem mu ich až zajtra.

Tomu sa zo mňa postavý😂.

Dobre, už myslím úchylne...

Už mi z neho hrabe...

Vždy som chcela mať svojho princa.

Vždy keď som bola malá, mi otec hovoril:

,,Neboj sa, dcérenka, raz si nájdeš svojho princa, ktorý ťa bude ľúbiť a milovať rovnako, ako ty jeho. Raz áno, neboj sa. Budete spolu šťastný a raz budete mať aj rodinu, s maminou už sa tešíme, keď uvidíme naše vnúčatá. Určite budú krásne, ako ty."

Pri tej spomienke som sa rozplakala...

V Lukovi som našla svojho princa, nie, mojho kráľa.

Medzitým som sa prezliekla a oprela sa o to veľké zrkadlo...

Skĺzla som sa dolu po zrkadle a plakala.

Spomenula som si na ďalšiu spomienku...

Všetky tie spomienky boli ako živé...

Pamätám si ako som sa vtedy zrútila, keď som zistila, že moji rodičia zomreli...

Hneď ako som sa to dozvedela, bežala som ku bratovi, ktorý aj vtedy býval v tejto vile...

Bad Couple, Forever!Where stories live. Discover now