*Na druhý deňLuk celý čas preležal v posteli, mrzelo ho že sa pohádali...
Bolo niečo pred večerou, boli Vianoce...
Jeho matka sa dole pozerala na správy v telke, keď on išiel si dole po vodu, išiel ako bez života, ale keď začul v telke správy o "Tajnom jazdcovi" ihneď pribehol k matke.
,,Daj to hlasnejšie," povedal hej a ona dala hlas.
,,Včera večer sa vo vedľajšom meste objavil známy "Tajomný jazdec". Jazdil nebezpečnou rýchlosťou cez mesto aj cez to, že ho naháňali policajné autá s plným nasadením. Aj cez to, že bol jazdec rýchly a len tak sa rúcal cez mesto plné ľudí, mestská polícia urobila viac škôd ako jazdec sám. Viacero ľudí z tohto mesta sa sťažovalo na neschopnosť polície..." hovorili ďalej, usmieval sa, keď počuj správy o nej, ale zarazilo ho, keď sa Lukova mama zasmiala.
,,El je dobrá," zasmiala sa.
,,Čo? Ako vieš, že to je El?" spýtal sa jej, stále si myslel, že o ničom nevie.
,,Ale zlatko, poznám ju. Mala rušné detstvo, jej otec bol stále okolo motoriek, vlastne sa naučila jazdiť od neho, nech ti povedala čokoľvek, všetko to jej otec. Bol to milý chlap, často pomáhal každému komu sa len dalo, a často zahodil ako aj ona, ma to po ňom," usmiala sa, ale hneď jej úsmev zamrzol, ,,Viem, čo sa včera medzi vami stalo..."
,,Ako...?"
,,Prišiel si nahnevaný, ale v očiach si mal smútok, tvoje oči ťa často prezrádzajú... Pohádali ste sa a ako vidím, bolo to kvôli mne a týmto Vianociam.... Luk, mám otázku... Plánovali ste už spoločnú budúcnosť?" pozrela sa na neho s úsmevom ale tak isto smútkom v očiach, že to skazila.
,,Áno... Chcel som ju požiadať o ruku... Malo to byť prekvapenie... Ale neviem teraz ako to pôjde ďalej..." vzdychol si.
Sakra ho mrzelo, že sa pohádali, chcel si ju zobrať, chcel, no nevedel, ako to teraz skončí...
,,Počkaj, niečo tu mám..." s týmito slovami sa postavila a odišla.
Luk si sadol na jej miesto na gauči a to, čo povedala, ho donútilo rozmýšľať znova o nej...
Nevedel, či to má ešte zmysel, ale dúfal, že áno...
,,Luk..." objavila sa vedľa neho jeho matka a on sa na ňu pozrel s bolestným pohľadom.
,,Sakra ma to mrzí," povedal a znova si dal hlavu do dlaní.
Andrea, jeho matka, si kľakla pred neho aj s malo krabičkou v jednej ruke, s druhou chytila jednu jeho, otvorila mu ju a dala krabičku do ruky so slovami: ,,Choď za ňou a daj jej toto, ale musíš vybrať správny čas," usmiala sa a žmurkla na neho.
Pozeral si prsteň a po chvíli sa na ňu pozrel a objal ju, ,,Ďakujem."
,,Za nič, len choď," usmiala sa a po chvíli ho pustila, ,,Viem, čo pre teba znamená, takže bež."
Ešte raz sa na ňu usmial, prikývol a vybehol von, naštartoval a vyrazil...
...
Ella už síce nebola tak smutná ako včera, dojedli, a chceli rozbaľovať darčeky...
Už išli, keď Liamovi zazvonil mobil a on odišiel...
,,El? Si v pohode?" sadol si k nej Daniel, keď videl že je s ňou niečo.
,,Ale áno... Ako ti to ide s Becou?" usmiala sa na neho.
,,Ide to úžasne. Ale, mám pre teba úžasný darček, dúfam že sa ti bude páčiť," usmial sa a žmurkol na ňu.
KAMU SEDANG MEMBACA
Bad Couple, Forever!
RomansaCigarety. Alkohol. Ilegálne závody motoriek. Toto je život Elly Meyerovej. Žije si obyčajný život tej známej Bad girl a zároveň, toho neznámeho "Tajomného jazdca" na motorke. Až do kým nepríde jeden chalan, ktorý jej úplne zmení život. Typický Bad B...