Pláž

1.4K 38 19
                                    

Z pohľadu El

,,Ideme na prechádzku do parku?" spýtal sa Luk s úsmevom.

,,Môžeme," zasmiala som sa.

Naše kroky smerovali k parku, ktorý bol len kúsok od centra.

,,Takže, čo všetko si kúpil?" spýtala som sa, nemôžem za to, že som až taká zvedavá... Hehe...

,,Čo si taká zvedavá? Budeš skoro stará," zasmial sa.

,,Mne to nevadí, hovor," zasmiala som sa.

,,No darčeky," uchechtol sa.

,,Si hrozný," buchla som ho do pleca.

,,Ja viem," znova sa zasmial a chytil ma okolo pása, ,,Mimochodom, odkiaľ vieš tak skvele spievať?"

,,Ee... No... keď som bola mladšia, spievala som často, väčšinou s mamou, bavilo ju to, No... odvtedy, čo sa jej stala tá nehoda... som nespievala, proste som prestala, preto chcel Liam aby som zaspievala... často nás počúval a občas sa smial," nad tou spomienkou som sa usmiala.

,,Aha... to som nevedel... ale máš úžasný hlas, mala by si to využiť. Čo povieš, príjmeš tú prácu?"

,,Ďakujem... ale neviem, jedine s tebou," zasmiala som sa.

,,Uvidíme... Ja neviem spievať, nie tak ako ty," zasmial sa a žmurkol na mňa.

,,Vieš spievať nádherne, musíš byť so mnou," zasmiala som sa a oprala si hlavu o jeho plece.

Len sa zasmial a spolu sme si sadli na najbližšiu lavičku v parku.

•••••

*O 45 minút neskôr*

Boli sme tam skoto hodinu, rozprávali sme sa, smiali, no potom sme museli už ísť k autám... No mne sa rozhodne nechcelo ešte ísť, tak som si ľahla na lavičku a "spala".

,,No ták, El! Toto mi nerob, ja ťa aj ponesiem, a ty vieš, že to urobim," zasmial sa.

,,Uhm."

,,Sama si si vybrala..." zasmial sa a...

,,Dopekla! Luk! Ihneď ma daj na zem!" začala som ho búchať do hrude, keď ma zobral na ruky ako nevestu.

,,Nie, sama si si vybrala. Nemôžem za to, že sa ti nechce vstávať," pozrel na mňa a usmial sa.

Ako som uvidela som tie jeho žiarivé iskričky v očiach, musela som sa usmiať.

,,Ale čo, slečna Meyerová sa usmieva?" zasmial sa.

,,Ale čo, pán Jones, sa smeje? Odkedy?" spýtala som sa proti otázkou.

,,Odvtedy čo som s tebou," zasmial sa a naklonil sa ku mne.

Trochu som zdvihla hlavu, aby sa nemusel krčiť a pobozkal ma. Trochu som sa usmiala, ale aj tak som si ľahla naspäť a prekrížila si ruky na prsiach.

,,Slečna sa zasa urazila?" zasmial sa znova a pozrel dopredu.

,,Nie, len slečna ti môže zakopať zadok ak ju ihneď nepoložíš na zem," pozrela som na neho.

Bad Couple, Forever!Where stories live. Discover now