Pizzeria

1.3K 40 6
                                    

   ,,Okey, mám všetko," pozrela som na mobil, ,,A to ani nie za hodinu! Ale mali by sme ísť do tej pizzerie, vieš kde to je?" spýtala som sa ho.

   ,,Jasné, poď," usmial sa a znova ma ťahal za ruku do "Marca".

Išli sme len chvíľu, Luk má tam doslova dotiahol, no ja som nevládala a tak som si jemu na truc sadla na zem.

Pozeral na mňa ako na blázna, potom prekrútil očami, zasmial sa a znovu si ma prehodil cez plece.

   ,,Luk!" začala som ho búchať, keď mi chytal zadok.

   ,,Čo? Mala si špinavý zadok, ja za to nemôžem," zasmial sa, tak som ho aj ja capla po zadku.

   ,,El, viem, že mám pekný zadok, ale nie na verejnosti," zasmial sa.

   ,,Ti si blázon," zasmiala som sa.

   ,,Ale tvoj."

   ,,Jasné, a ja za chvíľu toho môjho blázna pravdepodobne začnem častovať nadávkami," pretočila som oči.

   ,,Tiež sa ľúbim," zasmial sa.

   ,,Ty sa ľúbiš? Ty sa máš rád? Ja byť na tvojom mieste, nenávidím sa," zasmiala som sa.

   ,,Si vtipná, vieš to?" len sa zasmial a nič si z toho nerobil.

   ,,Hej," zasmiala som sa znova.

   ,,Okey, snaž sa nehýbať a nekričať, už sme tu," zasmial sa.

   ,,Polož ma."

   ,,Nie."

   ,,Polož. Ma."

   ,,Nie."

Len som pretočila očami a položila si hlavu na jeho chrbát, ak sa to dá...

Obhliadol sa po pizzerií a keď ich uvidel, išiel k nim, dokonca som cítila ich pohľady, najskôr nechápavý a potom červený od smiechu, no a už počujem ich smiech.

Luk došiel k nim a posadil ma na stoličku, ostatný sa už len z pohľadu na mňa, s prekríženými rukami a s výrazom "zabijem ťa" smerovaným na Luka, dostali ďalší záchvat smiechu.

   ,,Čo urobila, že si ju musel niesť?" spýtal sa so smiechom Daniel.

No ja som aj tak hádzala škaredé pohľady na Luka, ktorý sa z toho smial a nerobil si z toho vôbec nič.

   ,,Sadla si do stredu námestia a nechcela sa pohnúť, tak som si ju zobral cez plece," mykol plecom.

   ,,Stavím sa, že to nie je celé. Čo sa stalo potom?" zasmial sa Mike.

   ,,No... Obchytkával mi zadok, že vraj som ho mala "špinavý", tak som ho capla tiež, potom mal debilné narážky a keď sme už boli pred reštikou, povedal mi, že sa nemám hýbať, kričať, ani nič. Keby som bola pred ním, už by mu chýbal zub, ale nevadí," zasmiala som sa.

   ,,Ja ťa tiež ľúbim," usmial sa.

   ,,Ja teba nie," pretočila som očami.

Zrazu s akú mne naklonil a znova pošepkal:

   ,,Ja viem, že áno."

Otočila som sa k nemu, aby som mu videla do očí, ale on to využil a pobozkal ma, keď sa začal odťahovať, chytila som ho za bradu a znova som ho pobozkala.

Len očkom som videla, ako sa Beca usmiala a oprela si hlavu o Danielove plece, potom sa pozrela na neho, on sa usmial a pobozkal ju.

Musím uznať, sú zlatý...

Bad Couple, Forever!Where stories live. Discover now