Hádka

983 29 3
                                    

....

Na pláži sme boli celkom dlho, asi hodinu.

Rozprávali sme sa, smiali, no však ako inak.

,,Ehm... Už by sme asi mali ísť," zasmiala som sa.

,,Nieee, mne sa ešte nechce," zatiahol so smiechom Luk.

,,Ale no ták, prosím, Poď," ťahala som ho na nohy.

Keď sa konečne postavil, nezabudol ma pobozkať a spolu sme kráčali cez pláž, celý čas sme sa smiali.

Aj keď je tu celkom dobre a blížia sa Vianoce, nemalo by snežiť? rozmýšľala som....

...

Konečne sme došli domov, boli asi tak tri hodiny, keď som sa konečne hodila do postele, no nebola som tam dlho sama a hneď sa ku mne zvalil aj Luk.

Začal sa smiať a vtiahol ma do objatia.

Sakra, zajtra sú Vianoce... Mám narodeniny...

Začala som spomínať na Vianoce pred niekoľkými rokmi...

Flashback

-Vianoce pred štyrmi rokmi

Bol večer a ja som sedela v izbe za stolom a kreslila som, pri tom som si zároveň aj spievala, keď mi niekto rozrazil dvere.

Samozrejme že ro bol Liam, v ruke mal krabicu pizze a ruže:
,,Všetko najlepšie ségra!" zakričal.

,,Liaaaam!" odložil veci a ja som na neho skočila, ,,Si najlepší brat na svete!"

,,Ja viem," zasmial sa a objal ma späť.

,,Keby mi toto niekedy doniesol nejaký iný chalan, tak sa do neho pravdepodobne zaľúbim, ale teba ľúbim tak či tak," smiala som sa.

Mám sa len smial a krútil sa so mnou vo vzduchu.

,,Poď, máme pre teba prekvapenie!" položil ma na zem a za ruku ma viedol dole do kuchyne.

,,Všetko najlepšie zlatko," prišla ku mne mama aj s otcom a malou sestrou v pozadí s veľkou tortou.

Ihneď som ju objala a poďakovala.

Položila tortu na stôl a otec povedal, aby som si niečo priala, Ja som mala moje prianie dávno premyslené a sfúkla som sviečky.

Všetci začali oslavovať, mama s otcom si dali pohárik vína a nám naliali džús, potom sme si rozbaľovali darčeky...

Koniec Flashbacku.

,,Nad čím rozmýšľaš?" spýtal sa Luk a stále sa mňa pozeral.

,,Na moje narodeniny pred štyrmi rokmi, vtedy mi Mail doniesol pizzu a ruže a ja som mu povedala, že ak by mi to doniesol nejaký chalan, tak sa do neho ihneď zaľúbim, pretože, jedlo je život," zasmiala som sa.

Bad Couple, Forever!Where stories live. Discover now