20:10
yoongi dzwoni
odbierz odrzuć
> O, hej kochanie! Już jesteś w mieszkaniu?
> Tak, wszedłem niedawno i właśnie jem jakieś jedzenie z pudełka, muszę iść jutro kupić coś do jedzenia... Co się u ciebie wydarzyło przez te kilka godzin, gdy byłem w samolocie?
> Umm, byłem w pracy, wróciłem, odwiedziła mnie noona, zamówiłem pizzę i teraz oglądam jakąś dramę w telewizji.
> Znowu była Jiwoo?
> Taaak, teraz jak dowiedziała się o ciąży wdał się w nią jakiś instynkt ciotczyny.
> Ciotczyny?
> Nooo tak. Jak dziecko się urodzi, to już w ogóle z nami zamieszka.
> Błagam, oby nie.
> Tak, też bym tego nie chciał. Kocham ją, ale jej jest wszędzie pełno. Ziewnąłeś? Jesteś zmęczony?
> Trochę...
> O mamo, pewnie masz jet lag jak cholera, co?
> Nah, chyba nie jest aż tak źle... Jak leciałem do Stanów to czułem się gorzej.
> Może idź spać, co?
> Yyyy, dzwonię stęskniony do ciebie, a ty mnie wyganiasz?
> Troszczę się o ciebie, kochanie.
> I tak jeszcze nie skończyłem jeść. W dodatku muszę wziąć jeszcze prysznic i w ogóle.
> W porządku.... Jutro masz wolne?
> Chciałbym... Muszę nadrobić wszystko, odpisać na maile... pewnie spędzę dzień z menagerem.
> CO? SERIO? Nie dają ci nawet dnia wolnego?
> Dają, Słońce, ale długo mnie nie było w Japonii, więc mam zaległości. To normalne, nie martw się.
> Nie skomentuję tego.
> Jest dobrze, naprawdę. Dobra, bo coraz bardziej łapie mnie spanie. Napiszę do ciebie jak wstanę, kocham cię najmocniej, baby.
> Okej, śpij słodko, kochanie. Ja też cię kocham, papa, przesyłam ci buziaki na dobranoc.
> Wolałbym dostać go na żywo.
> Cicho już, bo będzie mi smutno.
> Dobra, to papa, dzięki za buziaki, do jutra.
Połączenie zostało zakończone
21:31
Hoseok
buziol dla ciebie
i miłego dnia jutro ♥
wysłano: 21:32
CZYTASZ
Breathe |j.hs+m.yg
Diversoszakończone✔ chat!au paring sope, top!yg model!yg mpreg тell мe all oғ тнe тнιngѕ тнaт мaĸe yoυ ғell aт eaѕe.