Bazı şeyler için belki özür dileyebilirdim. Tamam önyargılı yaklaşmıştım tamam Uzay kötü bir insan değil tamam o gerçekten değer veriyor ama yine' de ne olursa olsun o da bir odun!
Sabah kalktığımda yanımda Uzay yatıyordu. Bana oldukça yakındı ama uyuyordu da. Pekala onun uyumasından yararlanıp yüzüne dokunabilirdim...
Çene kasları o kadar çok belirgindi ki yeni yeni çıkmaya başlamış kirli sakalları kusursuz bir dudak, burun ve kaşlar... gözlerin uyumu ayrı bir havaydı.
Elimi ona doğru götürüp yavaş ve hafifçe parmaklarimi yeni çıkan sakalları arasında gezdirdim.
Tamam çok yakışıklı olabilirsin, pekala fazlasıyla ama çok egolusun.
Gözlerimi devirirken onunun sesini duydum.
Duydum
O andaki o refleks ile biranda çığlığı basıp onu ittim ama tek bir kasi dahi oynamadı olan bana oldu kendimi bir anda yerde buldum.
Napıyorsun sen ya?
Bana gülerken gamzeleri ve gözlerinin kasılması dikkatimi çekti. Böyle o kadar hoş duruyordu ki... tamam pekala hızlı ca ayağa kalkıp onu yataktan itemeye çalıştım.
Sen aptal mısın canım yanabilirdi!
Onun omzuna vuran kollarımı biranda tutup beni ani hızla yatağıma yatırdı ve kendisi de üstüme çıktı.
Zehir yeşili gözleri daha çok koyulaşmıştı.
Canın yanmadı ama
Sesi öyle çok tehditkar çıkmıştı ki bu beni korkutmaya pekala yetiyordu bile...
Yüzünü yüzüme doğru yakınlaştırdı.
Bana o kadar çok yaklaştı ki bir an beni öpeceğini sansam da öyle olmadı. Kendisi de birşey anlamamış gibi üzerimden kalktı
Sen zehirsin acı çekemezsin çektirirsin anladın mı?
Diğer adımı tekrar dan hatırlamak değişik hissettirdi bana. Bu ismi onun ağzından duyunca biraz gıcık oluyordum ama şuan sanki ondan gelecek her şeye razı oluyordum.
Saat kaç?
Takma adımı söylemesini umursamayarak konuyu değiştirdim. Benim için oflayarak da olsa yavaşça yatakdan kalkıp masanın üstünden telefonunu aldı.
Bugün okula gitmesen daha iyi...
Ona nedenini sormak için ağzımı açtığım da bana telefonun ekranını gösterdi. ( 11:36 )
Pekala bugün gitmesem evet daha iyi olabilirdi. Telefonla birlikte yanıma yatıp biraz onunla uğraştı. Onu sadece izliyordum... belki numaramı ister diğe düşündüm ama öyle birşey olmadı. O telefonunu yatağın üstüne bırakıp banyoya girince hemen tuş kilidini açıp kendi numaramı girdim.
Tesadüf kilit koymamıştı... tek sorun ne diğe kaydedecektim kendimi?
Kısa bir düşüncenin ardından büyük harflerle zehir yazıp kaydettikten sonra sekmeyi de kapatıp geri yerine koydum.
Tuvaletten çıkınca bana kahvaltı yapıp yapmayacağımı sordu ve bende sadece olumsuz anlamda başımı sallamakla yetindim.
O zaman biraz gezmeye ne dersin?
Cümlelerini özenle seçiyordu. Sanki beni kırmamak ve günün güzel geçmesi için çabalıyor gibiydi. Bu hali pekala o kadar iyiydi ki...
Kulağa hoş geliyor
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZEHİR
Teen FictionHayatın nasıl bi yer olduğunu biliyorsun! Fazla acı çekiyorsun ve anında değisebiliyorsun. Acı da çektiriyorsun! Zehir gibi