7. BÖLÜM

7 1 0
                                    

Uzayın beni öpmesinin ardından 5 gün geçmişti. O gün daha fazla ileri gitmemek için Uzay bizi durdurdu ve yatakta birlikte birbirimize sarılarak uyuduk.

Beni hala optugune kendimi inandiramiyordum... ciddi ciddi beni öpmüştü. Bu gerçekten çok değişikti. Ilk öpücüğüm onun dudaklarından olmuştu... hala garip hissediyordum.

Hadi okula geç kaldık Polen hızlı ol biraz.

Düşüncelerimi bir kenara koyup Derin' e bakıp gülümsemeye başladım.

Yine mi aklına geldi?

Derine de anlatmıştım bu olanı ve o çok sevinmişti..
Ona sadece başımı sallamakla yetindim.

Bak sana en az bunun kadar mutlu olacağın bir haber vereyim. Simge artık yok. Dün gitti.

Pekala buna da seviniyordum... artık Simge yılanıda yoktu. Daha ne beni bu kadar mutlu edebilirdi ki...

...

Okula gittiğim de beden dersi olduğu için aşağı indik. Bu sefer üstüme tayt ve ya eşofman giymemiştim. Üstümde siyah pantolon ve mavi t-shirtim vardı.

1.kattan aşağı inecekken kolumu biri tutup fen laboratuvarına doğru çekip kapıyı kapattı ve beni duvara yaslayıp dudağımı öptü ve dudaklarını ayırdı.

Sabah seni niye göremedim?

Çünkü Uzay Bey, 5 gündür düşündüğüm gibi öpüşünüzü düşünüyordum...

Sabah biraz geç kaldık o yüzden geç geldim.

Kimle?

Derin ile birlikteydik.

Iyi bakalım öyle olsun.

Yüzüme muzip bir şekilde gülerek bakarken hiç ddenemeyi bile düşünmediğim şeyi yaptım.

Uzayın dudaklarına küçük bir buse kondurup geri çekildim ve arkamı dönüp gideceğim sırada kolumdan tutup kendine çekti ve bu sefer kendisi dudaklarımı öptü.

Bu hareketi başımı döndürmeye yetmişti. Gözlerine bakmadan arkamı dönüp gideceğim sırada kolumdan tekrar tuttu.

Gece hazır ol gelebilirim sana.

Bu cümlesi o kadar rahattı ki sanki çok normal birşey gibiydi...
Ona sadece başımı sallamakla yetindim ve laboratuardan hemen çıkıp hızlıca yukarı çıktım.

...

Akşam enteresan bir şekilde Nüroşun dediğine takılmıştım.

Nüroşum yanlış duymuş olmayadın onlar bizimle yemek yemez.

Annem ile babam bugün benimle ve salonda yemek yiyeceklerdi. Bu ilginçti çünkü onlar asla bizimle yemek yetmezdi.

Nüroş ve evdeki 2 çalışan salondaki büyük yemek masasını yemeklerle doldurdular. A' dan Z' ye bütün yemekler var gibi gözüküyordu.

Yavrum annen böyle şeylere dikkat eder üstüne istersen güzel birşey giy.

Mutfak tezgahına dayanmış bir şekilde ordaki meyvelerden araştırırken cevap vermeye çalıştım.

Nüroşum onlar beni önemsiyormu ki dikkat edecekler?

Nüroş yaptığı yemeklere bakarken haklısın bakışı attı. Ama yinede onu dinleyip yukarı üstümü değiştirmeye çıktım. Dolabımın kapağını açarken ilk gördüğüm bordo elbisemi üzerime geçirdim. Elbise' nin eteği boldu ve çok olmasa da kısaydı...

ZEHİR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin