©️®️
✴️Barış: Merhaba ben Barış. Sen?
Arel: Ben de Arel.
Barış: Ali'nin arkadaşı mısın?
Arel:Kardeşiyim.Sen kimsin?
Barış: Ben de Ali'nin yanında ki şu kızı seven kişiyim. Ali beni pek sevmez. Ali'nin kardeşi olduğunu bilmiyordum.
Arel: Ben de yeni öğrendim kardeş olduğumuzu. Ali de bilmiyor.
Barış: İyi misin?
Arel: Hayır.✳️Arel birden daha fazla ağlayarak Barış'a sarıldı. Barış da onu yoğun bakımdan çıkarıp dışarı oturttu.
✴️Sonra da tekrar yoğun bakıma geçtiler.
✳️Barış'ı babaannesi çağırdığı için gitmek sorunda kaldı.
✴️Arel tek başına kaldı.O sırada Yaprak,Ali...
✳️Yaprak:Ali. Şu an beni duyup duymadığını bilmiyorum.Ama ben yine de söylemek istedim. Ben galiba🙂😢yine kendimi suçlu hissediyorum. Yine benim yüzümden olmuş gibi. Şu an sana söylüycem şey sakın moralini bozmasın tamam mı?Doktor...Ya da boş ver. Hadi 3 kez bulut ol diyelim. Hani ilk yaptığımız gibi. Bulut ol...Bulut ol...Bulut ol... Ben tekrar gelicem. Ama kendimi daha fazla tutamı-...😭
✴️Arel,yoğun bakımdan çıkan Yaprak'la beraber dışarı çıktı.
✳️Ve Yaprak'la konuşmaya başladı.✴️Arel: Ali iyi mi?
Yaprak: Ali'nin sevgilisi sen misin?
Arel: Ben Ali'nin...✳️Oğuz: Yaprak noldu?
Yaprak: Ben biraz kötü oldum.
Sinan: Sen kimsin?
Yaprak: Ali'nin sevgilisi galiba.
Arel: Ben...
Gökhan: Ali'nin sevgilisi yok ki. Hatta sen onu yanlış anladığın için sana sürpriz hazırlıyodu.
Yaprak: Nasıl ya?Ben boşu boşuna mı yüklendim ona?Allah kahretsin. Ben onu çok üzdüm. Off neden bu kadar salağım?✴️Yaprak daha fazla ağlamaya başladı. Sinan,Gökhan ve Oğuz da, Yaprak'ı teselli etmek için ona sarıldılar.
✳️Oğuz: Tamam Yaprak. Yeter artık.
Yaprak: Tamam. Ben umudumu asla kaybetmiycem. Ne olursa olsun asla.
Gökhan: Bana bak kızım. Ali'nin en sevdiği cümle ne?
Oğuz: Hepimiz kızımız...
Gökhan: O değil lan GALOŞ.
Oğuz: "Benim işim Yaprak isteyince imkansızın içinde ki imkanı bulmak."
Sinan:Aynen güzelim.Sırf sen istedin diye imkansızı başarır o.
Yaprak: Başarır değil mi?
Sinan: Başarır. Korkma sen.
Gökhan: Tamam. Şimdi sen kimsin?
Arel: Ben...
Ela Hoca: Arel,Ali'ye baktın mı?
Arel: Baktım.
Ela Hoca: Tamam. Benim küçük bir işim var. Yaprak, Arel sana emanet.
Yaprak: Tamam hocam.
Arel: Ben Arel. Ali'nin kardeşiyim.
Oğuz: What?
Gökhan: Ali'nin kardeşi yok ki.
Arel: Biz küçükken babam Ali'yi götürünce annem beni babama vermemiş.
Yaprak: Babanız farklı yani.
Arel: Hayır.
Sinan: Ben mi yanlış biliyorum?Yoksa bildiğim gibi Ali'nin babası Ali'yi annesinden 4 aylıkken mi kaçırmış?
Arel: Evet. Ben ve Ali ikiziz.✴️Çete bunları öğrenince bir şok geçirmişlerdi.
✳️Sonra da yoğun bakımın önüne gittiler. Herkes Ali'nin uyanması için dua edip,onu izliyorlardı. Julide Kur-an'ı Kerim okuyordu.
✴️O sırada bir ses... Uzun ve kesintisiz,korkunç ve acı bir ses geldi. Herkes ağlamaya başlamıştı. Ali'nin kalbi durmuştu. Julide ise hala ağlayarak Kur-an'ı okumaya devam ediyordu. Doktorlar Ali'nin odasına doluşmuşlardı. Gökhan ve Sinan olanlara dayanamayıp dışarı çıkmışlardı. Doktor tam 3 dakika kalp masajı yaptı. Ancak sonuç hala aynıydı. Doktor befibilatörü de 4 kez kullanmıştı. Ama sonuç değişmedi.
✳️Yaprak daha fazla dayanamayıp bayıldı. Bir kaç hemşire ve doktor onunla ilgilenirken Ali'nin durumu hala aynıydı.