8.Bölüm...💚

386 31 2
                                    


💚Kafeye vardık. Birlikte oturduk ve bir şeyler içiyorduk.
💚Yarım saat sonra Arel girdi içeri. Yanımıza oturmadı. Bizi görmüştü.
💚Ama tek başına bizim önümüzdeki masaya oturdu.Yanımıza gelmedi.Biz de aldırmadan pizza yemeye devam ettik.
🔪💚Yarım saat geçmişti ki,içeri değişik bir adam girdi. Deli gibiydi. Değişik hareketler falan yapıyordu. Biraz tırsmıştım aslında. Ama diğerlerine bir şey diyemedim.
🔪Adam bir kaç dakika sonra"Aysel nerede lan!?"diye bağırdı.Hepimizin dikkati ondaydı."Aysel nerede!?Aysel'i bulun bana lan!"diye bağırmaya devam etti.
🔪Çağla'yla,Ümit adama fazla yaklaşmadan onu sakinleştirmeye çalıştırıyolardı. Adam cebinden bir silah çıkardı.
🔪Herkes dışarı kaçmıştı. Her şey önümüzde oluyordu çıkamadık.
💚Ama ayaklanmıştık. Ali beni arkasına aldı.
🔪Adam bir anda Arel'i önüne çekti. Elindeki silahı boğazına dayadı.Hala "Aysel!"diye bağırıyordu.Arel ağlamaya başladı. Emre, adama"Sakin ol."dedi elini kaldırıp.

🔪Adam:Kes sesini!Ya bana Aysel'i bulun. Ya da bu kızı öldürürüm!
Ali:Onun ne suçu var?
Adam:Benim de suçum yoktu. Ama Aysel beni terk etti!
Arel:Nolur bırak beni.
Adam:Kes lan sesini!
Yaprak:Sakin ol Arel.
Adam:Sakin falan olma!Gebercen birazdan!
Arel:Kurtarın beni nolur.
Ali:Tamam. Sakin ol. Bir şey olmuycak sana.
Adam:Sen bunun sevgilisi misin?(Ali'yi işaret eder)
Ali:Hayır.
Adam:Sana ne lan o zaman el alemin kızından?!Sana mı kaldı onu öldüreceğim?!Sana ne?!Sen kimsin?!Senin neyin ki bu kız?!
Ali:Kardeşim lan o benim!

🔪Az sonra polis gelmişti. Adamın elinden silahı zorla aldılar.
💚Arel olduğu yerde kalmıştı. Ben ve diğerleri de.Çoktan ağlamaya başlamıştım. Arel de ağlıyordu.
💚Ali önce beni kendine çekti.Sonra da Arel'i. İkimiz de ona sarılmıştık. Arel omzunda ağlıyordu. Ben de göğsünde. Kalbi çok hızlı atıyordu. Hepimizin öyleydi. Korkudan ölmüştük.
💚Daha fazla kafede kalmadık.Kalamazdık da zaten. Eve dönüyorduk. Arel de bizimle geliyordu.
💚Arel arabada uyuyakaldı.

💚Yaprak:Ali,Arel uyuyakalmış.
Ali:Hadi be. Ben taşırım.
Yaprak:Olmaz taşıyamazsın.
Ali:Yaprak,kızı boşu boşuna uyandırmayalım.
Yaprak:İyi de Ali sana bir şey olur.
Ali:Olmaz bir şey.

💚Ali,Arel'i kucağına aldı. Sonra da yukarı çıktık. Ben de onunla gidiyordum. Yedek ilacı bendeydi.Bir şey olursa diye.

❌💚Yukarı çıktık. Kapıyı Julide Teyze açtı. İçeri girdik.

Ela Hoca:Ali noldu?
Ali:Odası nerede?
Ela Hoca:Şurda.

💚❌Ela Hoca, Arel'in odasını gösterdi. Ali de Arel'i yatağına yatırdı. Birlikte dışarı çıktık.

Ela Hoca:Noldu?
Ali:Yarın anlatır.
Ela Hoca:Ali biraz otursaydınız.
Ali:Geç oldu. Yarın okula gidicem.
Ela Hoca:Biraz...
Ali:Olmaz.

💚Aşağı indik. "Keşke biraz kalsaydın Ali. Kadın o kadar uğraştı kal diye."dedim."Yaprak olmaz. Onu annem gibi hissetmiyorum. Olmuyor." dedi.Üzgündü."Ama Ali,o senin annen. Gerçek annen." dedim."Başka bir zaman Yaprak. Başka bir zaman konuşuruz."Dedi hızlıca nefes verip.

💚Yaprak:İyisin değil mi?Ben seni çok mu sıkıyorum?
Ali:Senle alakası yok. Fazla hareket ettik ya ondan.
Yaprak:Uyuyalım artık.

💚Kapının önündeydik.
💚İçeri girdik.
💚Birlikte Ali'nin odasına gittik.
💚Ama onunla uyumak istemiyordum.

4N1K 2+1🖤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin