17.Bölüm...

371 27 49
                                    

2 Ay Sonra...​

🍭Yaprak: Aşkım.
Ali: Efendim aşkım.
Yaprak: Yakın bir tarihe nikah günü alalım mı?
Ali: Tamam​ aşkım. Alırız.

🍭Parkta Ali'yle birlikte yürüyorduk.

🍭Babaannesi öldükten sonra fazla dışarı çıkmamıştı.Babaannesi 1 sene bile dayanamadı. Uyurken kalp krizi geçirmiş.Hastaneye kaldırmışlar. Ama biz yanına gittikten 2 gün sonra öldü. Annesi ve babası Londra'ya taşındı. Ela Hoca ve Arel hala üst katımızda oturuyordu.

🍭Bu gün Ali'yle dışarı gezmek için çıktık. Üniversitelerimiz tatil olduğu için düğünü fazla bekletmek istemiyordum. Ama onu da sıkmak istemiyordum.

🍭Emre,Bade'ye onu sevdiğini bir türlü söyleyemiyordu. Gökhan da Naz'a evlenme teklifi etti.

🍭Parkta oynayan çocukların yanında ki yolda yürüyorduk. Haberimiz olmadan,koşarak gelen Bade birden Ali'ye sarıldı.

🍭Onu Ali'den hemen ayırıp, bağırdım. "Hösst!​Napıyosun ya?!"deyip elimi kaldırdım.
"Sana ne be!?"deyip tekrar sarılmaya çalıştı. Ama ben elimi ona vurarak, uzaklaştırdım.
"Napıyosun kızım?!Sen, kendini ne sanıyorsun?!" diyerek bana çemkirmeye başladı.
"Asıl sen,kendini ne sanıyorsun?!Nişanlım o benim!"dedim tuttuğumuz ellerimizi gözüne sokmak istercesine önüne kaldırdım.
"Oha gerçekten mi?Off ya!Şaka yapıyorsun di mi?!" deyip dudağını büzdü.
"Hee şaka yapıyom. Kızım bas git!"diyerek üstüne yürüdüm. Ali beni belimden tuttu.

🍭O da korkup, söylenerek gitti.

🍭Ali yanımda kıkırdıyodu.

🍭Yaprak: Ali​ gülme!Sinirimi bozma benim!
Ali: Yaprak tutmasam ne yapıcaktın kıza?
Yaprak: Senin suçun hepsi!
Ali: Ben ne yaptım?
Yaprak: Niye bu kadar yakışıklısın oğlum?!
Ali: Allah vergisi güzelim.
Yaprak: Bana kimse yürümüyor ya!
Ali: İster miydin?
Yaprak: Asla istemezdim. Kavga falan istemiyorum. Ama benim de güzel olduğumu duymam gerekiyor.
Ali: Sen​ çok güzelsin zaten. Başkasından duymama gerek yok.
Yaprak: Övünmek gibi olsun. Bence de çok güzelim. Hadi oturalım şu banka.
Ali: Tamam.
Yaprak: Ben şu marketten su alıp gelicem. Yanında kız görmek istemiyorum.
Ali: Denerim. Kızları çekmemeyi.
Yaprak: Tamam.​Gitmiyorum.
Ali: Şaka yaptım. Hadi git. Bana güvenmiyor musun?
Yaprak: Güvenmesem yanında olmazdım merak etme.

🍭Ali'nin yanından ayrılıp,markete doğru gitmeye başladım.

Ali'den...

🍭Bankta oturmuş, Yaprak'ı bekliyordum. Bir yandan da parkta oynayan çocukları izliyordum.Yanıma küçük bir kız çocuğu geldi. Tahmini 4 veya 5 yaşındaydı. Ve benim oturduğum banka(yanıma) oturdu.

🍭Çocuk: Merhaba. Tanışalım mı?
Ali: Tamam.
Çocuk: Benim ismim İlayda. Senin ismin ne?
Ali: Ali.
İlayda: Ben 4 yaşındayım. Sen kaç yaşındasın Aliş?
Ali: 21.
İlayda: Ben okumuyorum. Biliyor musun?Peki sen okuyor musun?
Ali: Evet üniversitede.
İlayda: Peki benim için bir kez güler misin?
Ali: Neden?
İlayda: Çok yakışıklısın da gülünce ne kadar tatlı olduğuna bakıcam.
(Ali​ gülümser)
İlayda: Hihi çok tatlısın. Gamzen de var. Çok güzel. Burada napıyosun?
Ali: Birisini bekliyorum.
İlayda: Peki Aliş. Benim niyetim ciddi. Seninle evlenmek istiyorum.(çocuk niyeti bozdu)
Ali: Bunun​ için biraz küçük değil misin?
İlayda: Bak benim boyum 86 santimetre. Senin de nereden baksan 1.80 falan. Bence mesafeler aşka engel değil.
Ali: Sen​ bunlar için fazla küçüksün.
İlayda: Bak Ali'cik utanman gerek yok. Sevgilin var mı?
Yaprak: Evet. Ben varım.

İlayda👇🏻

Yaprak'tan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Yaprak'tan...
🍭Marketten çıkıp, Ali'nin yanına gitmeye başladım. Çocuğun birisiyle konuşuyordu. Koşarak yanlarına gittim. Kız,Ali'ye 'sevgilisi olup olmadığını' sorunca ben de cevap verdim. Ve yanlarına oturdum.

🍭İlayda: Sen​ kimsin?
Yaprak: Ali'nin nişanlısı.
İlayda:Hadi beh. Kaçırdım mı ben gül gibi çocuğu?Nereden bulucam şimdi yeni birini?
Yaprak: Erkek arkadaşın var mı?Oyun oynadığın falan.
İlayda: Evet. Adı Alperen.
Yaprak: Tamam.​ Sana aşık olup,olmadığını sor ona.'aşık değilim'derse ve inmazsan sevgili olun.
Ali: Yaprak,çocuğa neler öğretiyosun ya?
Yaprak: Kız kıza konuşuruz biz.Sen karışma.Hem sonucu kötü bitiyor şimdi anlamazsan. O kadar ağladığıyla kalıyor kız. Bütün erkekler aynı.
Ali: Oha Yaprak!

🍭İlayda,Ali'nin elinden tuttu. Onu banktan kaldırdı. Ve çekiştirmeye başladı.

🍭İlayda: Yürü Aliş gidiyoruz. Bu kız seni haketmiyor.
Yaprak: Heey​ hey dur!Nereye götürüyorsun nişanlımı?
Ali: İlayda bakar bana. Gidiyorum ben.
Yaprak: Ya durun. Ali.

🍭Arka arkaya yürürken,bir kadın yanımıza geldi.

🍭X: İlayda kızım yine mi insanları rahatsız ediyorsun?Ayıp!Yapma demedim mi sana?Sizi de rahatsız etti di mi?
Yaprak: Yok. Rahatsız etmedi. Nişanlımı elimden almaya kalktı sadece.
X: Kusura bakmayın. Böyle şeyleri nereden öğrendi hiç bilmiyorum.
Ali: Önemli​ ​değil. Biz onunla sohbet ettik.
İlayda: Görüşürüz​ Aliş.
Yaprak: Görüşürüz.
İlayda: Sana mı dedim?Görüşürüz Aliş.
Ali: Görüşürüz.

🍭İlayda gitti.Biz de eve döndük. Oğuz ve Gökhan koltukta oturmuş,oyun oynuyolardı. Sinan da odasındaydı.

🍭Ben​ ve Ali yemek yapmaya başladık. O masada oturup,bana nasıl yapmam gerektiğini anlatıyordu. Ben de onun söylediklerine uyuyordum. Kapı çaldı. Ali gidip,kapıyı açtı. Gelen İlayda'ydı. Ali,onu içeri aldı.

🍭İlayda: Merhaba Aliş. Ercüment Amca'dan burda oturduğunu öğrendim. Ve seni görmeye geldim. Yanında ki abladan da özür dilemek istiyorum. Hem ona çikolatalı süt aldım. Ben severim. Sen de sever misin Yaprak Ablaaa!?
Yaprak: Çok severim. Teşekkür ederim.

🍭Gelip masanın üstüne oturdu. Ve beni izlemeye başladı.

🍭Ali:İlayda, annenin haberi var mı burada olduğundan?
İlayda: Evet.

🍭Ben​ yemekleri yapmaya ve İlayda'yla konuşmaya devam ettim. Kapı tekrar çaldı. Oğuz kalkıp,kapıyı açtı. Gelen Emre'ydi. Ve çok sinirli geliyordu. Oğuz'a bağırıyordu.

🍭Emre: Nerde lan o?!Nerde?!
Oğuz: Noluyo kardeşim?Bi sakin.
Emre: Demek buradasın.



_________Bölüm Sonu________
850 kelime...
Sizce Emre kime bu kadar kızgın?

İlham perim kaçtı. Ve ben de böyle saçma sapan bir bölüm attım. Resmen bomboş bir bölüm oldu.
Yazmaya çalışıcam.

4N1K 2+1🖤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin