❤️Ali sabah erkenden uyandı. Saatin kaç olduğuna bakmak için komidinden telefonunu eline aldı. Saat 5:18'di. Yaprak elini Ali'nin yarasının üstüne atmıştı.Başı Ali'nin çenesinin altındaydı. Yüzü Ali'ye bakar bir şekilde melek gibi uyuyordu. Ali,gece Yaprak'ın açtığı üstünü örttü. Yaprak'ın elini biraz aşağı indirdi.
🖤Sonra da burnunu saçlarına gömerek uyumaya devam etti.
©️®️
❤️Yaprak uyandığı anda Ali'nin dudaklarıyla karşılaştı.2 dakika boyunca ona bakakaldı. Ama Ali'nin yavaşça uyanmasıyla bu saadet bozulmuştu. Yaprak daha yenice uyanıyormuş gibi yaptı.🖤Ali: Günaydın Küçük Titan.
Yaprak: Günaydın Alikuş'um.❤️Yaprak yataktan kalktı.
🖤Sonra da çete geldi. Hastane odası eski çocukların korktuğu yerden,5 tane uzaylının oyun odası olmuştu. Çete gelirken çikolatalı pasta almışlardı. Julide,Tekin,Arel ve Ela da onlara katılmıştı.❤️Saatler geçmişti. Öğlen olmuştu. Çetede ki herkesin bir dersi vardı. Hepsi dağıldı. Yaprak hariç. Hocasına istemeden de olayı anlatınca hocası da ona izin vermişti. Ama sadece bir günlük. Oda da Ali,Ela, Yaprak,Julide,Tekin ve Arel kalmıştı. Yaprak telefondan Ali'ye bir şeyler gösterirken, diğerleri de Ali'ye nasıl açıklıyacaklarını düşünüyorlardı. O sırada içeri doktor girdi.
🖤Doktor: Ali'nin yanında en çok kim kalıyor?
Tekin: Yaprak.
Doktor: Peki. Yaprak benimle gel.
Yaprak: Peki.
Doktor: Ali,sen de biraz yürü istersen.
Ali: Tamam.❤️Yaprak,Ali'nin yanından kalkıp doktorla odadan çıktı. Ali de ayakkabısını giyiyordu.
O ara Yaprak'larda...
🖤Yaprak ve doktor,doktorun odasına geçtiler. Yaprak,doktorun karşısında ki koltuğa oturdu. Ve doktor konuşmaya başladı.
O ara Ali'lerde...
❤️Ali ayakkabılarını giymiş ve ayağa kalkmıştı. Diğerleri de, Ali'ye artık söylemeye karar vermişlerdi. Tekin konuya girdi.
🖤Tekin: Ali bizim sana bir şey söylememiz gerekiyor.
Ali: N'oldu yine?
Tekin: Ali,senin bir kardeşin var.
Ali: Ne!?
Tekin: Arel senin kardeşin.
Ali: Siz şaka mı yapıyorsunuz?Ne demek kardeşin var?
Julide: Ali bak,biz aslında sana söylüycektik. Ama başına bunlar gelince şimdiye kaldı.
Ali: Ölen ablam gerçek miydi peki?
Tekin: Hayır.
Ali: Siz,benim bununla nasıl yaşadığımı biliyor musunuz?Hiç mi düşünmediniz beni?
Ela: Haklısın Ali. Ama zamanını bulamadık.
Ali: Ya gerçekten yeter.❤️Ali kapıya biraz daha yaklaştı. Sinirliydi. Kendinden korkuyordu. Dışarı çıkmak istiyordu sadece. Sadece Yaprak'ı görmek...Tekin de Ali'nin bağırmasına sinir olmuştu.
🖤Ali'ye"Ali dur!" diye bağırdı. Ali onu dinlemeyince Ali'ye sert bir tokat attı. Arel olana şok olmuştu."Nihhh!"diye bir çığlık attı.
❤️Ali sinirden dudağını ısırıp,yumruğunu sıkıyordu. Kalbi deli gibi atmaya başlamıştı. Nefesi de hızlanmıştı.🖤Tekin: Ali özür dilerim.
Julide: Ali i-iyi misin?
Ela: Ali.
Tekin: Ali.
Ali: Dokunma artık bana Yeter!Arkamdan iş çevirmenizden bıktım!En fazla güvenmem gereken insanlara güvenemiyorum ben!❤️Ali'nin nefesi kesilmeye başlamıştı.
🖤Daha fazla konuşmadan yere yığıldı. Gözleri açıktı. Her şeyi görebiliyordu. Ama nefes alamıyordu. Birisi boğazını sıkıyormuş gibiydi.Ela, Tekin,Julide ve Arel;Ali'nin başına toplanmıştı.
❤️O sırada doktor içeri girdi. Yaprak telefonda Anakraliçe'siyle konuşmak için kapının önündeydi.
🖤Doktor,Ali'nin ağzına hemen oksijen maskesini taktı.Ancak Ali'nin sakinleşmesi gerekiyordu. Yoksa nefes alamıycaktı. Sonrası belli...❤️Doktor: Ali sakin ol!Ali sakin olmak zorundasın!
🖤Yaprak o sırada odaya girmiş ve Ali'yi görmüştü. Hemen yanına gitti.
❤️Doktor: Ali biraz sakinleş!
🖤Ali hala aynıydı. Yaprak,Ali'nin elini tuttu. Ve Ali'nin gözlerinin içine baktı.
Yaprak:Ali sakin ol.
❤️Ali biraz sakinleşmişti. Daha iyiydi. Ama hala oksijen maskesinden destek alıyordu.
🖤Yaprak'ın elini tutması onu rahatlatmıştı.
❤️Doktor 3 dakika daha onu sakinleştirmeye çalıştı.
🖤Sonra da yardım edip onu kaldırdı. Yatağına tekrar oturttu. Ali hala hızlı nefes alıp,babasına nefretle bakıyordu. Doktor,Tekin'e ve diğerlerine çok sinir olmuştu.
❤️Yaprak ve Ali hala el-elelerdi.🖤Doktor: Ali, Yaprak hariç herkes çıksın!
Tekin: Ben kalsam?
Doktor: Çıkın dışarı!❤️Oda da sadece Yaprak,Ali ve doktor kalmıştı.
🖤Doktor: Ali sakin ol. Ben,Yaprak'a ilaçları falan anlattım. Yarın çıkıcaksın zaten. Bu arada beni değil de Yaprak'ı dinlediğini unutmıycam.
❤️Doktor bunu söyleyince Ali de,Yaprak da gülümsedi. Doktor odadan çıktı. Ve Tekin'le konuşmaya başladı.
🖤Doktor: Ne yaptığınızı sanıyorsunuz siz?On...
Tekin: Ben bir an kendimi tutama...
Doktor: Kes sesini,beni dinle!Çocuğu ne hale getirdiğinizi görmüyor musunuz?Şu an onun yaşaması bile mucize!Size anlatmamı Ali istemediği için anlatmıycaktım.Ama beni,siz zorladınız.
Tekin: Bir şey mi oldu?
Doktor: Odama geçelim.❤️Doktor ve diğerleri,doktorun odasına geçtiler. Doktor kendi koltuğuna,Tekin ve Julide de masanın diğer tarafında ki koltuğa oturdu.Arel ve Ela da ayakta kaldı. Arel her an ağlıycakmış gibi bir haldeydi. Doktor konuşmaya başladı.
🖤Doktor: Bunu ilk Ali'ye söylemiştim. Size de söylemek istemiştim. Ama...
Julide: Ali'ye bir şey mi oldu?
Doktor: Evet. Ali vurulduğunda çok kan kaybetmişti. Ki zaten o ameliyattan sağ çıkabilmesi bile apayrı bir olay. Ama sonrasında yaşama şansı %20'ydi.O bunu başardı.Ama bunun büyük bir bedeli var. Kalbinde çok büyük bir hasar var. Hayatına devam edebilmesi için sürekli olarak ilaç kullanması gerekiyor. Yani bundan sonraki hayatında bir kalp hastası. Eskisinden çok daha riskli bir hayatı var. Bir ton ilaç kullanması gerekiyor. Kalp hastası olduğunu da üzülmemeniz için söylememi istememişti.❤️Julide,Arel ve Ela ağlamaya başladı. Hepsi dışarı çıktılar. Herkes bir yerlere dağılmıştı.
854 kelime.
Ben geldim.
Mükemmel bir yazar olmayabilirim.
Ama yine de içime dert oldu.
Bunları yazamadım diye ya.
Kafayı bozdum her halde.
Neyse görüşürüz...
Sizi seven Gül...