❌Barış kolumu bırakmıştı. Yerde burnunu tutuyordu. Burnu kanıyodu. Şok olmuştum. Ve korkuyordum. Arkamı döndüm. Ali'ydi.
💟Ali kolumdan tutup,eve soktu beni. Hiç bir şey diyemedim. O da hemen çıktı zaten dışarı.
💟Üstümü değiştirip,yemek yapmaya başladım.Ali'den...
❌💟Dışarı çıktım.
❌💟Nereye gidiceğimi bilmiyordum.Ama bir yerlere gitmeliydim. Yaprak'a zarar vermemek için gitmeliydim. Tam arabaya biniceğim sırada Selin geldi yanıma.❌Selin: Ali sen Barış'la,Yaprak'ın konuşmasını yanlış anladın. Ben bütün olanları duydum.
Ali: Nasıl yani?
Selin: Barış,Yaprak'a
>Sevgilisiyim<dedi. Çünkü Yaprak'a sarkan birisi vardı. Barış'ta onu kurtarmak için öyle dedi.
Ali: Bu gün yaptıkları peki?
Selin: O yumruğu baya haketti.
Ali: O zaman ben,Yaprak'tan özür diliyim.
Selin:Bence de.
Ali: Çok teşekkür ederim Selin. Bu arada Barış'a da teşekkür ettiğimi söyle. Ama yumruğu haketti.
Selin: Tamam söylerim.💟Hemen yukarı çıktım.
💟Eve girdim.
💟Yaprak tezgahta yemek hazırlıyordu. Ben girince bana baktı.
💟Çantamı kenara attım.Yaprak'tan...
💟Ben yemek yaparken Ali girdi içeri. Çantasını kenara fırlatınca yine bağırıcak sanıp, korktum.(yazık)
💟Yanıma yaklaştı hızlıca. Elini kaldırdı. Vurucağını düşünüp,kafamı biraz çektim.
💟O da elini indirip,bana sarıldı."Özür dilerim."deyip saçımı öptü. Ben de ona sarıldım.Şu an ne olduğu umrumda bile değildi.
💟Sadece sarılıyorduk. Tekrar onun kalbinin sesini bu kadar yakından duymak mükemmeldi.
💟Biraz daha o şekilde kaldık.Sonra ayrıldık.
💟Yüzümü avuçları içine aldı.Ve"Seni bu kadar korkuttuğum için özür dilerim. Sana kızabilirim. Sana bağırabilirim. Ama asla sana vurmam. Eğer bir gün sana vurursam sakın beni affetme. Haklı olsamda,ne kadar sinirlensem de,acı çeksemde sakın beni affetme tamam mı?"dedi. Gözlerimin içine bakıyordu. Cevap veremedim. Çünkü küs kalmaya dayanamazdım ki.
💟"Tamam mı Yaprak?"diye sordu tekrar. "Olmaz affederim."Dedim. "Affedemezsin.Sana böyle bir şeyi ben de dahil hiç kimse asla yapamaz. Ölücek bile ols..."dedi. Sözünü işaret parmağımı dudağına bastırarak kesip,"Sus!"dedim. Parmağımı dudağından çekip,"Ölücek bile olsam affetme. Söz ver şimdi bana. "dedi.İstemiyordum ama "Söz."dedim.
💟Tekrar sarıldık.
❌💟O sırada bizim mutluluğumuza ayarlanmış gibi kapı açıldı. Biz hala sarılıyoduk."Anam anam anam!Vay aşıklar!" Diyerek girdi Oğuz içeri.
💟❌Bir şeyi unutmuştum da çorba ocakta kalmıştı.
💟❌"Ali bırak!Çorba!..."dedim. Ayrılınca hemen çorbaya döndüm. "Çekil.Elini yakıcaksın."deyip Ali beni kenara çekti. Çorba acıcık taşmıştı. Ali ocağın altını kapattı.
💟❌"Kardeşim aksiyonsuz iki dakikanız bile geçmez mi ya?"dedi Oğuz. "Saçmalama be. Sinan nerede?"dedim.
💟❌Sözümden bir dakika sonra Sinan içeri girdi. Telefonuyla konuşuyordu.Konuşmalar👇🏻
👉🏻👉🏻Ya bak bir tane...Yok hayır. Hayır güzelim. Ben seni seviyorum. Ya se...Ya sen o delinin söylediğini ne dinliyorsun?Bizi kıskanıyor o. Bak şimdi sen telefonu kapat. Youtube'a "Serdar Ortaç=Gıybet"yaz. O şarkı her şeyi anlatıyor güzelim. Tamam. Hoşçakal güzelim. Olmaz önce sen kapat. Hayır sen kapat. Tamam aynı anda kapatalım.1,2,3Kapa.👈🏻👈🏻