©️®️
1.kişi ağzından
O ara Ali-Yaprak...
❣️Ali'nin elini tutup,su vermiştim. Daha iyiydi.
❣️Yaprak:Ali.
Ali:Efendim?
Yaprak:Neye,neden sinir oldun bu kadar?
Ali:O kız,kardeşimmiş.
Yaprak:Şey...
Ali:Sen biliyor muydun?
Yaprak:Evet. Ama yeni öğrendim. Sen uyanmadan bir gün önce.
Ali:Çete biliyor mu peki?
Yaprak:Evet.
Ali:Annemi,babamı geçtim. Çeteyi geçtim. Sen de mi Yaprak?
Yaprak:Ali valla bak ben söylüycektim. Julide Teyze izin vermedi. Hiç bir şey yapamadım.
Ali:...❣️Ali yanımdan kalktı.Ve dışarı çıktı.Bu halde nereye gidicekse.
❣️Arkasından bende çıktım. Ama yetişemedim. Gözden kayboldu. Odasına girdim.
❣️Ona"Ben yurda gidiyorum. Özür dilerim. Yarın gelicem"yazan bir not bıraktım.
❣️Sonra da yurda gittim. Üstümü değiştirip,bir şeyler atıştırdım.
❣️💟Sonra Barış beni aradı. Aşağı inmemi söyledi. Ben de indim.💟Yaprak: Bir şey mi oldu Barış?
Barış: Olanlardan sonra,bir şey olması normal mi geliyor?
Yaprak: Evet. Ee neden çağırdın beni?
Barış: Özledim seni.
Yaprak: Off Barış!Aslında çağırman iyi oldu. Benim sana bir şey söylemem gerekiyor.
Barış: Ne?
Yaprak: Barış ben...Nasıl söylüyceğimi bilmiyorum. Ama...
Barış: Hadi Yaprak.
Yaprak: Ben A-Ali'yi seçtim.
Barış: Ciddi misin?
Yaprak: Gayet.
Barış: P-peki sana ve Ali'ye mutluluklar.
Yaprak: Kızmadın mı?
Barış:Neden kızıyım?Bundan sonra Ali'ye düşman,sana da aşık değilim.
Yaprak: Peki.
Barış: Görüşürüz o zaman.💟❣️Barış çok iyi tepki vermişti aslında.
💟❣️Ben de hastaneye geri dönüyordum. Saat öğleden sonra 5'di.1.30 Saat sonra...
❣️Sonunda hastaneye gelmiştim. Ali'nin odasının önündeydim.
❣️Yaklaşık 5 dakikadır burda bekliyorum. Neden bilmiyorum.Ama içeri girmeye korkuyorum. Ya Ali artık beni istemiyorsa. Öff ne diyorum ben ya!?
❣️Kapıyı çalıp içeri girdim. Ali yatakta telefonuyla oynuyordu. "Alikuşuuum!"dedim.Yatağın boş tarafına oturup. Gülümsedi...Ama böyle içi kan ağlıyormuş gibi... Bakabildim sadece ona o an.
❣️Oturduk bir kaç saat. Birlikte konuştuk. Bilmiyorum beni affettimi. Ama konuşmuştuk biraz.Saat 9:13'dü.❣️Ali: Gitmiycek misin?
Yaprak: Benden sıkıldın mı?
Ali: Uyumucak mısın?Yarın okula gidiceksin.
Yaprak: Doğru. Ben gidiyim o zaman. Kendine dikkat et.
Ali: Tamam. Görüşürüz.
Yaprak: Görüşürüz. A...li.❣️Az daha aşkım diyordum.
❣️Allah'ım ne diyom ben?Hemen çıktım. Salak Yaprak. Salak Yaprak. Deyip yola koyuldum.❣️✖️Neyse yurda döndüm.
❌❣️Uyudum.
💟❌Sabah uyandığımda okula gittim.
💟❌Barış çağırdığı için FabCafe'ye de gittim.
💟❌Gittiğimde Barış,Çağla'yla konuşuyordu.✖️Yaprak: Eee niye geldim ben buraya?
Barış: Biraz konuşmalıyız.
Yaprak: Evet. Dinliyorum.
Barış: Ben senin seçiminin yanlış olduğunu düşünüyorum.
Yaprak: Hadi ya.Nedenmiş o?
Barış: Beni seçmedin. Buna saygım var. Ama Ali seni kabul edicek mi?
Yaprak: Nasıl yani?
Barış: Kendini Ali'nin yerine koy. Sen birisini senelerce,12 yıl boyunca gizlice sev. Hatta onun için ölümlerden dön. Ailenle karşı karşıya gel. O kız sana defalarca yalan söylesin. Sonra bu kız senin kalbini başka bir erkekle gezerek paramparça etsin. Sen,Ali'nin yerinde olsan bunları kabul eder misin?
Yaprak: Bu şekilde söylemek zorunda mıydın?Ben yapamazdım. Bu kadar şeyi kaldıramazdım. Ama...
Barış: Ama Ali kaldırır mı?Saçmalama Yaprak. O da bir insan. Ne kadar aşık olursa olsun.
Yaprak: Barış,seni seçmediğim için mi böyle yapıyorsun?
Barış:Hayır.Sadece iyi düşün. Kararını emin bir şekilde ver. Ali'ye söylersen ve seni reddederse bana gelme. İkinci planda olduğum yarışlardan nefret ederim.
Yaprak: Sen ne saçmalıyorsun?Sen beni ne sanıyorsun?Ben Ali reddetti diye sana mı koşucam?Defol!Ya da dur ben defolıyım.
Barış: Yaprak gerçeklerden kaçma.
Yaprak: Yemişim senin gerçeğini be!