13.​Bölüm...

350 25 12
                                    


                  ❌Gözlerimi zar zor açmaya başladığımda fazla aydınlık olmayan bir yerdeydim. Eski,küçük bir kulübeydi.
                  ❌"İmdaaat!Yardım ediiin!Kimse yok muuu!?Yardım ediiin!"diye bağırmama rağmen kimse yoktu.
                   ❌Biraz daha bağırdıktan sonra kapı yavaşca açıldı. Sesimi kesmiştim. Korkuyordum. Uzun boylu,başında kapşonunun şapkasını geçirmiş,baştan aşağı siyaha bürünmüş bir adam geldi. Bana yaklaşmaya başladığında korkudan tekrar bağırmaya

                  ❌"Kimse yok muu!?Yardım ediiin!?"
"Kendini yorma. Kimse duymaz seni burda."dedi. "Sen kimsin?"diye sordum. Bana biraz daha yaklaşarak,
"Benim kim olduğum önemli değil. Senle bir derdim yok. "dedi.
"Benden ne istiyorsun?Beni niye kaçırdın o zaman?"
"Senle bir alıp veremediğim yok. Benim derdim sevgilinle."
"Ne istiyon Ali'den?Onunla ne derdin var?"
"Boş ver sen bunları."

                  ❌Deyip güldü. Gözlerinden anlayabiliyordum. Yüzüne kafamı biraz daha yaklaştırır,yüzünün tam ortasına tükürdüm.

                  ❌"Oha Yaprak lama mısın kızım sen?"

                  ❌diye bağırarak geri çekildi. Arkasına döndü büyük ihtimal yüzünü falan siliyodu. Kendi kendime' ağzıma sağlık iyi tükürdüm.' diye gülerken bana döndü. Gülmeyi kestim.

                  ❌Bana biraz daha yaklaşıp saçlarımla oynamaya başladı. Kafamı kenara çektim. Sonra kapıdan birisi daha girdi. O da aynı şekilde giyinmişti. Ama biraz daha kısaydı. Diğerini kastederek“Dışarı hazır.”dedi. Diğeri de,ona “Tamam. Yaprak'ı da daha fazla korkutmayalım di mi?Sen çık. Ben de birazdan Yaprak'ı getiririm.”deyince mavi gözlü, sonradan gelen dışarı çıktı.

                  ❌“Napıcaksınız bana?Nereye götüreceksin?”
“Korkma. Bir şey yapmıycam. Şimdi söyle bakalım. Sevgilini ne kadar seviyorsun?”
“Sana ne oğlum. Benim sevgilimi ne kadar sevdiğimden.”
“Hadi Yaprak. Bağırarak kendini yoruyorsun. Zaten yorulucaksın birazdan. ”
“Çok seviyorum. Tamam mı?Aşığım.”
“Vaay. Tamam bana bu kadarı yeter. Hadi seni çözelim.”
“Nereye?...Cevap versene!”
“Ayağa kalk.”

                  ❌Ayağa kalktım. Kolumdan tutup,beni kapıya doğru götürdü. Sonra bir an bir şey fark ettim. Ve durdum.

                 ❌Yürüsene.”
“Sen​ portakal çiçeği kokuyorsun.”
“Ne alakası var?Hadi.”

                  ❌Dışarı çıktık. Dışarısı da karanlıktı. Ne kadar şanssızım. Etrafa bakıyordum. Ayağım taşa takıldı. Ve yere düştüm. Ayağım burkulmuştu. Öff çok acıyordu ya!Ağlamaya başladım.

                  ❌İyi misin?”
“İyiyim. Gerizekalı!”
“Ben​ naptım?”
“Kes be sesini!Öküz!”
“Gel hadi gel.”(elini uzattı)
“Yürüyemiyom.”​
“Kucağıma mı alıyım?Npıyım?”
“Sakın!Çek elini kalkarım ben!”

                  ❌Deyip kendi imkanımla ayağa kalktım. Yine beni kolumdan tuttu.

                  ❌“Ağlama.”
Kes be sesini!”

                  ❌Gözyaşlarımı silip,yürümeye devam ettim. Sonra mavi gözlü olan beni,diğerinin elinden aldı.

4N1K 2+1🖤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin