Yaprak'ın duyduğu sesler;👇🏻
❌Tekin: Ali bizimle İstanbul'a dön.
Ali: Olmaz. Bursa okumam gereken bir üniversite var.
Tekin: Özel bir okulda da okuyabilirsin.
Ali: Arkadaşlarımı Burda bırakamam.
Ela: Arkadaşların sensiz ölmez Ali.
Ali:Ben onlarsız ölürüm ama.
Tekin: Senin iyiliğin için Ali. Baksana daha seni yalnız bırakalı 3 ay oldu. Hemen başına neler geldi.
Ela: Üstelik Yaprak uğruna...(fısıldayarak)
Ali: Efendim?
Tekin: Ela bu sefer haklı Ali. Yine Yaprak için yapmışsın.
Ali: Yaprak'la ilgisi yok.
Tekin: Bizim yanımızda güvendesin. Yaprak yüzünden ölebilirdin.
Ali: Yaprak olmasaydı da ölebilirdim.
Julide: Nasıl yani?
Ali: Geçen sene bıçaklandığımda,Yaprak olmasa ölebilirdim.
Ela: Aynı şey değil.
Julide: Ali haklı. Nerede kalmak istiyorsa kalır. Hem geçen sene ki olayda en büyük suçlu sendin.(Ela'yı kastdeterek)
Tekin: Julide konumuz bu değil. Tamam Ali,senle de sonra tekrar konuşucaz.❌Tekin Amca'nın benim hakkımda bunları düşünmesi moralimi bozmuştu. Kapının kapanma sesi geldi. Hala kapıya yastanmış bir haldeydim. Tabureden inmeyi unutmuşum. Kapı bir anda açıldı.
😘Birden kendimi yerde,pardon Ali'nin üstünde buldum. Kafamı göğsüne çarpmıştım. Bir kaç dakika birbirimize baktık. Sadece baktık.O şok olmuştu. Ben ondan daha da şok olmuştum. Beynim kapsama alanı dışındaydı. Çekmiyordum.
😘Kendime yavaş yavaş gelmeye başladım. "Ali kan!"dedim panikle."Ne?" diye şaşırıp,karşılık verdi o da."Ali yaran kanıyo!"dedim biraz daha panikleyerek. Çok korkmuştum. Devam da ediyordum buna."Tamam Yaprak sakin ol."dedi Ali beni sakinleştirmek isterken.
😘Üstünden hemen kalktım."Hastaneye gidelim Ali!"dedim korkuyla."Gerek yok. Hallederim ben."dedi. Israr etmedim. Dinlemezdi ki. Birlikte odasına girdik.
😘Ali tişörtünü çıkardı. Ben pansumanını yapıyordum.
✴️✳️Bu arada, ben bu aralar Ali'nin ne çok tenine dokunmuştum öyle.✴️✳️
😘Tövbe tövbe ne diyom ben?Ben pansuman yaparken,o da beni izliyordu. Bi ara tırnağım deydi yanlışlıkla. Canını acıtmıştım,belliydi yüzünden."Ayy!Ali çok özür dilerim. Valla yanlışlıkla oldu. Çok özür dilerim." dedim tekrar korkmaya başlayıp."Tamam sakin ol Yaprak.Önemli değil. Korkma iyiyim."Dedi. Beni sakinleştirmek için.
😘Dışarıdan bizimkilerin sesi geliyordu. Ve yanlarından tanıdık ama hatırlayamadığım başka bir ses vardı. Ben tabi pansumana devam ediyordum.
😘O sırada odanın kapısı açıldı. İçeri giren Emre'ydi. Bizi o halde görünce"Ohooo!" dedi iki elini birbirine vurarak. Salak önümüzü görmüyordu ki.
😘❌Diğerleri başımıza toplanması diye Emre'yi içeri soktum. Sonra da sargı bezini Ali'nin yarasına yapıştırdım."Ben çok yanlış anlamışım lan." dedi Emre."Yaa gerçekten mi?"dedim Emre'ye sarılıp. O da bana sarıldı.
😘❌Ali de tişörtünü giyindi. Emre benden ayrılıp,Ali'ye yaklaştı."Oğlum sarılam mı sarılmayam mı bilmiyom lan."dedi gülerek."Gel oğlum lan."deyip sarıldı Ali, Emre'ye.
😘❌Emre'ye fazla sıkma diye talimat veriyordum,Ali'nin arkasından.
😘❌Bir dakika sonra ayrıldılar.
❌😘Çetenin yanına girdik. Gülüşüyolardı.😘Yaprak: Oğuz bize neden söylemediniz Emre'nin geliceğini?
Oğuz: Benim de haberim yoktu ki.
Yaprak: Sinan sen biliyormuydun?
Sinan: Hayır. Sadece Gökhan'a söylemiş eşek.
Emre: Sürpriz yapmak istedim.
Yaprak: Sürpriz yapmak istemişmiş çirkin şey seni.
Emre: Yuyu.(ben bunu bir yerde okumuştum)
Yaprak: Ne dedin sen?
Emre: Yuyu!
Yaprak: Yuyu demiş olamaz di mi o?Ben yanlış duydum.
Oğuz: Yuyu dedi valla.
Yaprak: Bu bir savaş çağrısıdır.😘Deyip Emre'nin üstüne atladım.Bana Yuyu demesine katlanamıyodum. Saçını falan çekmeye başladım. Çocuklar beni üstünden alamıyolardı bir türlü. Ali, Gökhan,Sinan falan harap olmuşlardı.
😘Bir kaç dakika sonra Ali;"Yaprak dur." dedi kısık bir sesle. Hemen durdum tabi."A-Ali iyi misin?"dedim korkuyla.
😘❌Hepimiz başına toplanmıştık. Koltuğa oturdu. Beni de yanına çekip,oturttu. Kollarımı tuttu."Emre kurtuldun."dedi gülerek. "Ali yalan mı söyledin?" dedim ona kızarak. "Durmuyorsun Yaprak napıyım?"dedi kocaman gülerek."Ama sen böyle gülersen ben kızamam ki." dedim onu gamzeleyip. "Hop tamam oğlum yeter. Yorgunum ben uyucam artık."dedi Emre bu mükemmel anımızı bozarak.😘Oğuz: Şimdi Emre nerede yatacak?
Ali: Benim odamda yatsın.
Yaprak: Olmaz.
Sinan: Oğuz'un odasında yatsın.
Oğuz: Olmaz.
Sinan: Gökhan?
Gökhan: Senin yatağında yatsın kardeşim.
Sinan: Ee...Şimdi kardeşim tabi bende çok isterim. Emre benim yatağımda yatsın. Ama benim sanatçı kimliğim yatağa adapte olmuştur. Ben onu kaybedemem.
Gökhan: S*kt*r lan!Demiyo ben sıcacık konforlu yataktan buraya gelemem diye.
Sinan: Sus be At.
Gökhan: Ney?Seni var ya Tuna'ya veririm. 1 yıl boyunca psikolojik baskıyla öldürür seni. Senin ebenin***** *******senin dedenin
******* ******** amcanın karısının******* ******* ******* * **** ****** ***** ***'sini s*k*r*m...***...***!...😘Beynimiz yanmıştı o an. O nasıl bir küfürdü. Beynimiz almıyodu.
😘Ali: Yeter lan.
Yaprak: Ben Ali'yle yatarım.
Emra: What?
Yaprak: Sen Burda yat diye.
Oğuz: Bizce olur. Ali senin için sorun var mı?
Ali: Yok.
Yaprak: Tamam. Herkes yataklara.😘Hepimiz odalara dağılırken Emre, Ali'nin kulağına bir şeyler fısıldadı. Ama ben duyamadım.
❌😘Ali Emre'nin ilk söylediğine güldü. Ve o da Emre'ye bir şeyler söyledi.
❌😘Sonra odalara girdik. Ben hangi mantıkla böyle bir şey istediysem.
😘❌Neyse mecburum artık.
😘Duvar tarafına ben yattım. Ali de yanıma. Kalbinin sesini duyabiliyordum. Aramızda bir kaç santim vardı. Sadece bir kaç santim...Dudaklarımızın birbirine değmesi...İlk öpücük hakkımı ona vermem...Herşeyin değişmesi için sadece bir kaç santim vardı.
😘Arkamı döndüm. Ayaklarımı biraz karnıma doşru çektim. Kalp atışları hala kulağımın dibindeydi. Kafamı çevirsem yanımda onu görücektim. Nefesini ensemde hissediyordum. Üstümüzü örttü.
😘Birden birbirimizden soğumuştuk,kopmuştuk.Ne o,bana yakındı. Ne de ben, ona yakın olabiliyordum.
😘Bir kaç dakikamı bu şekilde harcadıktan sonra uykuya dalmışım.
😘Sabah uyandığımda Ali üstünü giyinmiş,kitaplarını hazırlıyordu.😘Yaprak: Oo Alikuş'um günaydın.
Ali:Günaydın Küçük Titan.
Yaprak: Okula mı gidiceksin?
Ali: Evet.
Yaprak: Kendini iyi hissetmiyorsan keşke bir kaç gün daha dinlenseydin.
Ali: İyiyim artık. Hadi gel. Kahvaltı hazırladım. Çocukları uyandıralım.
Yaprak: Tamam.😘❌Bizimkileri uyandırıyorduk. Ben, Emre'nin yanına gittim.Ali de Oğuz'un.
😘❌Sonuç olarak hepsini uyandırdık.
😘❌Kahvaltı masasına oturduk. Benim işim yoktu.
😘❌Ama dışarı çıkmak istiyordum.
😘❌Kahvaltıyı bitirdikten sonra herkes dağıldı. Emre'de bir arkadaşıyla buluşmak için dışarı çıkmıştı.
😘❌Ben de çıktım.
😘❌Önce biraz şehri gezdim.😘❌Sonra çıkarken yanıma aldığım kıyafetlerimi yurda bıraktım. Bu gün yurtda kalıcaktım.Zaten kalabalık onlar.
😘❌Neyse odamı biraz topladım.
❌😘Sonra da kafeye gittim. Çete yoktu. Biraz orda oyalandım.😘❌Bir kaç dakika sonra Barış geldi.
990 kelime...
Hoşçakalın canlar...
Görüşürüz...
😘😘😘
Gül...