7.Bölüm...💛

384 27 4
                                    

{{{Medyada ki müziği ben işaret verince açın.}}}

                  💛Sabah uyandığımda hala Ali'nin elini tutuyordum. Hala arkamda uyuyordu.
                  💛Gözlerim ağlamaktan acıyordu. Eminim kıpkırmızı olmuşlardı.
                  💛Yataktan kalkmamıştım. Kalkmak gelmiyordu içimden. İşim de yoktu.
                  💛"Yatabiliriiiim!Küçük bir panda olana kadar uyuyabilirim artık."diye düşündüm. Gözlerimi tekrar kapadım.
                  💛Uyudum tabiki.

O ara Oğuz,Emre...

                  ❌Oğuz: Emre,çek lan ayağını.
Emre: Hııı?
Oğuz: Ayağını çek!
Emre: Ne işin var lan senin burda?
Oğuz: Ne bilem ya?Gece Kate'le dans ediyorduk. Devamını bilmiyom.
Emre: Ayağım niye ıslak lan?
Oğuz: Benim ağzımda da garip bir tat var.
Emre: Iyyy!Ayağımı mı emdin?
Oğuz: Öyyk!🤢🤮🤢😫Tiü tiü!

                  ❌Oğuz hemen ayağa kalktı. Yerlere tükürmeye başladı. 
                  ❌Sonra da Emre'yi şikayet etmek için Ali'nin odasına doğru yöneldi. Emre de arkasındaydı. Saate bakmadıkları için saatin 6:37 olduğunu bilmiyorlardı.
                  ❌Oğuz bağırarak odaya girdi.“Bu ne abi ya?Kuscam yeminle!Bıktım ya!Ne demek ayak emmek ya!?Ne demek!?”

                  💛❌Ali de,​Yaprak'ta uyanmıştı hemen. Ali uykulu uykulu“Noluyo lan?”diye sordu.“Ya sabaha kadar ayağını emmişim. Kusa-Öğğk!”Oğuz daha sözünü bitiremeden tuvalete koştu. Kusmak için. Ali yataktan kalkıp Oğuz'a seslendi.“Oğuz iyi misin?” “Abi bak.Bu gerizekalı var ya sabaha kadar benim ayağımı emmiş. Yazık lan.”Dedi Emre gülerek. Oğuz'un sesi hala banyodan geliyordu. Yaprak'ta,Emre'yle birlikte gülüyordu.
                  ❌💛Ali banyonun kapısının önüne geldi.Yaprak ve Emre de onunla birlikte gülerek gittiler kapıya. Ama Ali onlara rağmen çok ciddiydi.“Oğuz iyi misin?!” Dedi kapıya yaklaşıp. Yaprak'ın kıkırdamasını duyunca,dönüp“Yaprak!” Dedi onu uyarırmış gibi. Emre de,Yaprak da gülmeyi kesti.“Oğuz iyi misin?!”dedi tekrar Ali.
                  💛❌Oğuz'dan bir ses geldi.“Evet.”Bir kaç dakika sonra da banyodan çıktı.“İyi misin kardeşim?” Diye sordu Ali,Oğuz'un omzuna vurarak.“Evet de bu benim yaptığım pisliklerin en iğrencinden daha iğrençti.”dedi Oğuz sesli gülerek.

Yaprak'tan...

                   ❌💛Tutamadım kendimi güldüm. Ali de birazcık gülümsedi. “Kardeşim sen git.Biraz daha uyu. Ben de kahvaltıyı hazırlıyım.”Dedi Ali,Oğuz'a.
                  ❌💛Emre de koltuğa gitti. Uyumak için.
                  💛Ben de Ali'nin yanında kalıp kahvaltı hazırlamasına yardım ediyordum. O çayı ocağa koymuştu. Ben de salatalıkları kesiyordum. Ali'ye bakıp,“Alikuş'um.” dedim kısık bir sesle. Konuşmasına izin vermeden devam ettim.“Gece...Özür dilemene gerek yoktu.” Dedim elimdeki salatalık kesme işni bırakıp.O da bana bakıp;
                  💛“Benim yüzümden kaç gündür adam gibi uyuyamıyorsun. Bence gerek vardı Küçük Titan.” dedi küçük bir tebessümle. “Bak şöyle düşün. O saçma rüyalar sayesinde senin yanında uyuyabiliyorum.” dedim ne dediğimi düşünmeden.“Vaay sen, benimle uyumayı bu kadar çok mu istiyordun?Her zaman benimle uyuyabilirsin Küçük Titan. Tabi istersen.”dedi gülerek. Utancımdan yerin dibine girmiştim. Yaprak usulü ısıtmalarım çalışmaya başlamıştı. Yanaklarım kızarmıştı kesin.
                  💛“Merak etme. Daha kızarmadı yanakların.” Dedi Ali aklımı okurcasına. Gözlerimi kocaman açmıştım.“Ama ağlamaktan gözlerin kızarmış.”Dedi. “Sen...”diyebildim sadece. “Sen ne düşündüğümü nereden biliyorsun?” “Alışkanlık.”deyip gülümsedi.Sonra da çayın yanına gitti.(Çayın yanına benim değil.bjkbjkbjk)
                  💛❌Ben işimi bitirmiştim.Ellerimi yıkadım.
                  💛❌Kapı çalınca açmak için kapıya gittim.
                  💛❌Açtım. Gelen Arel'di.Benden büyüktü.Ama benden çekiniyordu.
                  ❌💛Belki Ali benim için ona zarar verir diye korkuyordu. Kim abisinden,özellikle abisi Ali'yse ondan,neden korkar ki?“Abimi,annem kahvaltıya çağırdı.”dedi.“Ali bir dakika gelir misin?”diye seslendim Ali'ye. Ali yanıma gelince “Annen,seni kahvaltıya çağırmış. Hadi git.”dedim. “Annene söyle. Gelmek istemiyorum.”dedi Ali hemen.“Ali git. En azından seni görsünler.”dedim Ali'ye. “Yaprak...”diyebildi sadece. Lafını kesip“Benim için.” dedim. İnkar edemiyceğini biliyordum.“Sen çık. Geliyorum.”deyip Arel'i yolladı.
                  💛❌Ali odasından çeketini aldı.Çıkarken “Sadece senin için.”deyip burnuma dokundu. Gülümseyip“Fazla sinirlenme. Ama benim için değil. Kendin için tamam mı?”dedim. Kocaman gülüp “Tamam.”Dedi. Tabiki de gamzeyi kaçırmadım.
                  ❌Barış gülüşmelerimizi görüyordu.
Onu takan var mıydı?Hayır.
                  💛Sonra Ali yukarı çıktı.
                  ❌💛Ben de çocukları uyandırıp, kahvaltıya çağırdım.(Yaprak Anne😄)

O ara yukarı katta...

                  ❌Kapının önüne kadar geldim. İçeri girmek istemiyordum. Yaprak için giricektim yine de. Kapıyı çaldım. Açan Ela Hoca'ydı. Hemen bana sarıldı. Karşılık vermedim.“Gel içeri Ali.” dedi. İçeri girdim. Kahvaltı masası hazırdı. Annem,Julide ya da Julide Anne her neyse o da sarıldı. Birlikte masaya oturduk.
                  ❌Hiç konuşmadan kahvaltı ettik.
                  ❌Kahvaltı bitince ben de aşağı inmek için kapıya gittim.
                  ❌Dışarı çıkmamdan hemen sonra Julide Annem de arkamdan çıktı.Ona aldırmadan arkamı dönüp merdivenden inicektim.

3.kişi
YAZAR👉🏻{Ela konuşulanları duyuyo.}
(medyada ki müzik)👇🏻
                  ❌Julide: Ali bir dakika dur annem.
Ali: Bir şey mi oldu?
Julide: Seni özledim.
Ali:...
Julide: Sen de özlersin biliyorum.
Ali: Yanımdasın.
Julide: Sen benim yanımda değilsin ama.
Ali: Ne yapmamı bekliyorsun?Ben o içeride ki kızın bana abi demesine bile izin vermiyorum. Çünkü ona nasıl davranıcağımı bilmiyorum. Kime anne diyeceğimi de bilmiyorum.
Julide: Buna ben karar veremem. Sen kimi haklı buluyorsan ona söyle. Ama seni çok özledim.
Ali: Ben...b-ben de seni özledim...Anne.

                  ❌Deyip Ali, Julide'ye sarıldı. Julide ağlıyordu. Ela'da hala onları izliyordu.
                  ❌Bir kaç dakika sonra ayrıldılar.Ela da onlara görünmeden içeri girdi.

Yaprak'tan...

                  ❌Yaprak: Hadi bizim kafeye gidelim. Çok canım sıkıldı.
Emre: Aynen. Ben de merak ettim bu meşur kafeyi.
Gökhan: Ali'yi bekleyelim.
Sinan: Bir dakika Yaprak,Ali nerede?
Yaprak: Julide Teyze kahvaltıya çağırdı. Gelir birazdan.
Oğuz: Geldi.

                  ❌💛Ali gelmişti.

                  ❌💛Ali: Noldu?
Yaprak:Hiç. Kafeye gidicektik de seni bekliyorduk. Nasıl geçti?
Ali: İyi.
Yaprak: Neyse ben detayları bir ara alırım senden.
Ali: Tamam.
Emre: Hadi gidelim.

                💛❌Evden birlikte çıktık. Ben,Gökhan ve Sinan benim arabayla. Ali,Emre ve Oğuz,Ali'nin arabasıyla gitmeye başladık.






885 kelime...
Öptüm...
Bay...

4N1K 2+1🖤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin