💘Ta ki saat gece yarısı 3'e kadar. Berbat bir rüya görmüştüm. Rüya demek,ne demek?Kabus resmen. Çok berbattı. Ağlayarak uyandım. Çok korkmuştum. Bu 3. kez aynı rüyayı görüşüm oluyordu.Ne derler bilirsiniz. 3 kez aynı rüyayı görürsen gerçekleşir.
💘Korkudan uyuyamayınca ben de ayağa kalkıp su içtim. Hala acıyordu pis kemiğim.Tekrar uyuyamıycağımdan emindim. Ama sabah dersim vardı. Mecburum!Off neden ben ya!?
💘Bir kaç dakika bekledikten sonra kendimi en güvende hissettiğim yere atmak istedim.
💘Yani Ali'nin kollarına.
💘Ali'nin odasına gittim. Mantıken uyuyordu. Ama görmeniz lazım nasıl tatlı. Nasıl şirin.“Hişşt Ali!... Ali!...Ali uyan!...”
💘Ali sonunda uyanmıştı. Çok sert ve hızlı kalkmıştı. Uykulu uykulu sordu;💘Ali: Yaprak bir şey mi oldu?
Yaprak: Yok bir şey. Korkuyorum. Yanında uyuyabilir miyim?
Ali: Gel.💘Ali eliyle yarasını tutunca biraz endişelendim.
💘Yaprak: Ali iyi misin?
Ali: Çok hızlı kalktım ya ondan.
Yaprak: Bakalım mı bi?
Ali: Gerek yok ya. Geçer birazdan.
Yaprak: Emin misin?İstersen ben yanında uyumıyım.
Ali: Gel hadi.💘Ali'nin yanına uzandım.
💘Sonra da birlikte uyuduk.
💘Ta ki saat sabaha karşı 5'e kadar. Yine aynı kabusu görmüştüm. Yataktan zıplayarak ve ağlayarak kalktım. Ali de uyanmıştı.💘Ali: Yaprak noldu?
Yaprak: Ben yine o rüyayı gördüm. Çok korkunçtu. B-ben bir an gerçek sandım.💘Ağlıyordum. Bir yandan da anlatmaya çalışıyordum. Ali yüzümü elleri içine aldı.
💘Ali: Ne gördün seni bu kadar korkutucak?
Yaprak: B-boş ver. U-uyumak istiyorum.
Ali: Tamam. Ama yarın anlatıcaksın.
Yaprak: Hıhı.💘Ali'nin kolunu başımın altına koydum. Ve ona doğru döndüm. Beni kendine biraz daha çekti.
💘Ona yaklaşmaktan korkuyordum. Zarar veririm diye.Ağlamamı durduramamıştım hala.💘Ali: Yaprak ağlama artık.
Yaprak: Tamam.💘Sarıldım ona biraz. O da bana.
💘Uyuduk öyle.
💘Sabah kalktığımda Ali uyuyordu. Saate baktım. 8:00'dı.Yavaşca yanından kalktım. Çocuklar uyanmamışlardı. Ben de ses etmeden çıktım evden.
💘Ders,dersti yine sıkıcı ve berbat.
💘Barış'la konuşmak istedim.
💘Arayıp kafeye çağırdım.
💘5 dakika sonra falan geldi.💘Barış: Fikrin mi değişti?
Yaprak: Galiba.Ben fazla hızlı karar verdim.
Barış: Nasıl yani?
Yaprak: Hislerimin ne durumda olduğunu bilmiyorum. Sen mi?Yoksa Ali mi?bilmiyorum.
Barış: 'Eski halimize dönelim' diyorsun yani.
Yaprak: Evet.
Barış: Peki.
Yaprak: Barıştık mı?
Barış: Barıştık.💘Barış'la da barıştıktan sonra eve gittim.
💘Herkes uyanmıştı. Sinan ve Gökhan derse gitmişti.Ali'yle Oğuz da masayı toparlıyodu.💘Oğuz: Baboş aç mısın?Hazırlayalım mı bir şeyler?
Yaprak: Yok ben atıştırdım bir şeyler.
Oğuz: Tamam.💘Koltuğa oturup, ödev yapmaya başladım.
💘Oğuz da masayı toparladıktan sonra odasına gitmişti.
💘Ali de benim yanıma oturdu.💘Ali: Ne yapıyorsun Küçük Titan?
Yaprak: Ödevim var Alikuş'um. Ama bir türlü beceremedim.
Ali: Ne ödeviymiş o?
Yaprak: Logo ödevi. Logo tasarlıycakmışım.
Ali: Neyle ilgili bir logo?
Yaprak: Arkadaşlık. Aklıma hiç bir şey gelmiyor.
Ali: Zormuş. Dışarı çıkıp kafanı biraz dağıtsan daha kolay olabilir bence.
Yaprak: Doğru söylüyorsun. Ben biraz dışarı geziniyim.
Ali: Ben de geliyim mi?
Yaprak: Olmaz. Sen hastasın.
Ali: Çok sıkıldım.
Yaprak: Gelebilirsin. Ama bir şartla.
Ali: Neymiş o?
Yaprak:Delilik yapmıycaksın. Ne olursa olsun kendini tehlikeye atmıycaksın. Kendini çok zorlamıycaksın.
Ali: Hepsini kabul ediyorum. Ama bir şartla.
Yaprak: Neymiş o?
Ali: Sana birisi bir şey yapmaya kalkarsa karışmıycaksın.
Yaprak: Ama...
Ali: Ama falan yok.
Yaprak:Hadi çıkalım.Ceketini giy.
Ali: Sen de.💘Ali'yle birlikte dışarı çıktık.
💘Saatlerce dolaştık. Ama sonuç yok. Bir türlü bulamadık.💘Yaprak: Ali napcam ben?Yetiştiremicem. Mahvoldum. Sınıfta kaldım kesin. Bittim ben. Off!
Ali: Hop sakin Yaprak. Yaparsın sen.
Yaprak: Nasıl yapcam Ali?Yarına nasıl yetiştirmem?Daha fikrim bile yok.
Ali:Sen Yaprak AYVAZ'sın.Sen Yaprak Başkansın. Sen Küçük Titan'sın. Sen yaparsın. Biz yaparız.
Yaprak: Yaparız değil mi?
Ali: Yaparız.Gerekirse sabaha kadar uyumam. Senin için o ödevi yaparım.💘Ali beni yine motive etmeyi başarmıştı. Sarıldım ona.
💘Ali: Ben galiba logoyu buldum.
Yaprak: Gerçekten mi?
Ali:Evet.Arkadaşlıksa sonuna kadar biziz. Bizim çete.
Yaprak: Çok mantıklı. Bizi çizcem. Çok teşekkür ederim Ali.💘Ali'ye tekrar sarıldım. Çok rahatlamıştım.
💘Eve döndük.
💘Ve ödeve başladım.💘Ödevin yarısı bitmişti. Ama kalan yarısını yapmaya zamanım yoktu. Çünkü saat gece yarısını geçmişti. Çocuklar uyumuşlardı. Ben yetiştiremicem diye yemek bile yememiştim. Ali masayı toparladıktan sonra yanıma geldi. Elinde de bir tane sandviç vardi.
💘Ali: Yaprak hadi bırak artık ödevi. Şunu ye sonra da uyu.
Yaprak: Olmaz. Bitmedi.
Ali: Ben devam ederim.
Yaprak: Gerçekten mi?
Ali: Sence?
Yaprak: Evet.💘Ali'ye sarıldım.(sarılmak için yer arıyorlar)
💘Sandviçi yedim.
💘Sonra da Ali'nin odasına gidip yatağa yattım. Kokusu yatağa sinmişti. Portakal çiçeği. Çok güzel bir histi.
💘Gözüm çalışma masasının üstündeki ilaçlara kaydı. Aşırı suçlu hissettim kendimi. Tutamadığım bir damla göz yaşım düştü yastığa.
💘Suçlu bir şekilde uyudum.
💘Sabah uyandığımda belimde bir el vardı. Arkama döndüm. Ali. Uyuyordu.
💘Yataktan kalkınca çalışma masasının üstündeki ödevimi gördüm. Bitirmişti. Ve benim yapabileceğimden çok daha güzeldi.💘Dışarı çıktım. Sinan'la birlikte kahvaltı hazırladık.
💘Kahvaltı yapmayı bitirdik.
💘Ve"ödevimle" birlikte okula gittim.
💘Yurda uğrayıp, kıyafatlerimi aldım.
💘Sonra da çetenin evine gittim.
💘Evde kimse yoktu.(sen öyle san)
💘Banyoya girdim. Banyo yaptım.(hadi canım)
💘Üstümü giydikten sonra,tam çıkıcakken sesler duymaya başladım. Dışarıdan geliyordu. Taburenin üstüne çıkıp,kafamı kapıya yasladım. Ve dinlemeye başladım.(terbiyesiz)Evet sizce sesler kimin?
868 kelime...
Öptüm Gül...
💘💘💘