11| I love you

138 15 8
                                    

Cama çarpan şeyin çıkardığı küçük tıkırtıyla kalın perdeleri iki yana açtım. Aşağıda heyecanlı ve gergin bakan Harold gülümseyerek bana bakıyordu. Kasılan çenesi gülümsemesinin ardından bile belli oluyordu. Ona küçük bir tebessüm ile karşılık verdim. Fısıldayarak konuştu.

"Leydim geliyor musunuz?" Dudaklarımdan ufak bir kıkırtı kaçtı.

"Harry biraz bekleyebilir misin?" Tek kaşını sorar gibi havaya kaldırdı. "Ufak bir veda." Diyerek açıkladım. Başını onaylarcasına salladı. Nereye gideceğimi anlamış olmalıydı. Yavaşça odamdan çıkarak koridorun karşısındaki beyaz kapılı odaya ilerledim. Kapıyı tıklattığımda içeriden girmemi söyleyen boğuk ses duyuldu. Kapıyı aralayarak odaya adımımı attım. Zayn başını okuduğu şeyden kaldırmaya bile zahmet etmemişti. Kırılmış olsam bile az sonra gideceğimi düşünüp sadece kötü düşünceleri def etmek için başımı salladım.

"Zayn?"

"Efendim Cathlin."

"Neden bana bakmıyorsun Zaynie?"

"Doğruyu ister misin Cathlin? Gözlerine baktığımda bana kırgın bakmanı kaldıramadığım için, çünkü eğer bakarsam söylememem gereken şeyler söyleyebileceğim için bakmıyorum."

"Bana bak Zaynie. Bir şey söyleme sadece sarıl lütfen olur mu?" Ayağa kalktı ve kollarını iki yana açarak beni kucakladı. Tanrım lütfen yardımcı ol. Onu nasıl bırakacağım? Hıçkırığım dudaklarımdan kaçmanın yolunu bulduğunda beni kendinden uzaklaştırarak yüzümü ellerinin arasına aldı. Dudakları acı bir gülümsemeyle kıvrıldılar. İfadesini korumaya çalışmasına rağmen gözleri kızarmıştı. Tekrar kolları arasına çekildim. Burnunu saçlarıma gömerek derin nefesler aldı. Küçük öpücüklerini saçlarımda hissettim. Dudakları hala saçlarımdayken fısıldadı.

"Gidiyorsun değil mi?" Cevap veremeyecek kadar güçsüz hissediyordum. Sessizliğimi cevap olarak almıştı.

"Sana şuan gitme diyebilmek için her şeyi

feda ederdim küçük kardeşim. Sana böyle sarılıp seni tüm kötülüklerden korumayı, sana anlatamadığım şeyleri senin zaten anlamış olmanı o kadar isterdim ki. Ama hayatını böyle bir cehennemde harcamana izin veremem Cathlin. İnsanların mecbur olduğu şeyler vardır bitanem. Mecbur olduğum şeyler var. Sana zarar vermek bir yana dursun Cathlin saçının tek bir teline dahi birşey olmamasını isterim. Senin için kendimi feda ederim Cathlin. İşte bu yüzden sana gitme diyemiyorum güzelim. Git. Ben arkada kalmaya razıyım. Sen nerde olursan ol mutluysan bende mutluyum. Şimdi git. Gün batımından önce şehri terk edin, onları oyalayabildiğim kadar oyalarım. Hadi, Harold'ı bekletme Cath." Kızarmış gözlerinden yaşlar süzülerek gözyaşlarıma karıştı. Hayatımda hep en güçlü gördüğüm kişi şimdi ağlıyordu. Benim yüzümden ağlıyordu.

Yazarın ağzından;

Genç adam en değer verdiği ona hep kendini güçlü gösterdiği küçük kız kardeşinin yanında çekinmeden ağlıyordu. Çünkü o giderse biliyordu ki güneş parlaklığını yitirecek ve dünya dönmeyi bırakacaktı. O sahip olduğu tek şeymiş gibi hissediyordu. Cathlin'in korunmaya muhtaç olmadığını bilsede onu korumak istiyordu. Ailenden birisinin gitmesine izin vermek bu kadar zor mu oluyordu. Ona git dediği halde hala odada kollarını birbirlerine sıkıca sarmış duruyorlardı. Cathlin'in ağladığını biliyor fakat ona ağlamamasını söyleyebilecek kadar güçlü hissetmiyordu genç adam. Kollarını çözdüğünde kardeşi yavaşça kollarının arasından çıktı. İste özet buydu. Kardeşi kollarının arasından kayıp gidiyordu. Harry'nin ona iyi bakacağını ve onu sevdiğini biliyordu. Sadece bu sevginin türünü bilmiyordu. Kız onun daha fazla ağladığını görmesin diye arkasını döndü. Kızın dudaklarından dökülen bir kaç kelime kalbini paramparça etti. "Seni seviyorum Zayn." Zayn ona  onu sevdiğini söyleyemedi, sevmemesi gerektiğini de söyleyememişti. Sevmezse daha kolay unuturdu ama kendisi asla unutmayacağını içten içe biliyordu. Kız odadan dışarı adımlamadan önce bir kez daha arkasını dönmüş olan ama omuzlarının titremesinden hala ağladığını bildiği abisine son kez fısıldadı bunlar duymak istediği sözlerdi ve unutmamasını dilediği. Bunlar hep o odada ve genç adamın aklında yankılanacak sözlerdi şüphesiz.

"Seni seviyorum."

**********

Not;

Biliyoruz bölümler biraz kısa ama bu kısmı biraz yavaş yazmak daha iyi olacak diye düşünüyoruz. Olaylar yavaş yavaş yerlerine oturacak. Yeni bölüm yakında gelecektir ;)

Küçük bir soru sizce Zayn'in söyleyemedikleri neler? Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın. Sizi seviyoruz.  ☺ xoxoxoxoxoxo ;)

STORM OF SWORDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin