1

326 23 4
                                    

HATIRLATMA                     

"Atımı hazırlayın. Sör Styles'ınkini de..."

*****

İçimdeki suçluluk duygusuna lanet ettim. Onu kırmış olmak beni bu kadar üzmemeliydi. Ben Prenses Cathlin'im. Kimseye acımaz ve umursamazdım. Ahşap küvette biraz daha oyalandım. Misandie saçlarımı fırçalıyor ve özenle örüyordu. Saçlarımı yapmayı bitirince küvetten çıktım. Vücudumdan yere doğru süzülen su damlacıklarını Misandie'nin uzattığı havluyla kuruladım. Adının Amanda gibi bir şey olduğunu hatırlatığım kız elindeki kabarık elbiseyi bana doğru uzattı. Kız Misandie'den daha küçük görünüyordu. Kaşlarımı çatarak elbiseye baktığımda bariz bir şekilde korktuğunu anlamıştım.

"Bu ne? At binmeye artık balo elbiseleriyle mi gidiliyor?"

"Ü-üzgünüm prenses ama Sör Styles ded---"

"Sörün ne dediği zerre kadar umurumda değil!"

Kız korkuyla bir-kaç adım geri çekildi. Surat ifadesi çok komikti fakat sinirim gülmeme engel oluyordu. Kızın elindeki elbiseyi odanın bir köşesine fırlattım. Parmaklarım kızın bileğimi kavradı. Sertçe duvara ittiğimde ağzından uzak bir inilti kaçtı.

"Adın ne tatlım?

"A-Amelia."

"Şimdi Amelia ya hemen binici kıyafetlerimi hazır edersin ya da..."

Bileğini bırakarak boğazını avucumun içine aldım.

"Şirin yüzüne yazık olur."

*****

Çizmelerim çamurlu zeminde çıkardığı ses gittikçe sinir bozucu hal alıyordu. Ahırlara nihayet varabildiğimde seyis elimi tutarak dudaklarına götürdü.

"Bugün çok güzelsin leydim."

"Teşekkür ederim Nathan. Atım hazır mı?"

"Leydimi bekletmeye kim cesaret edebilir? Buyrun efendim, atınız."

Nazikçe  beyaz atımın dizginini bana uzattı. Atın üzerine binmeme yardımcı oldu. Adtımı kararlı adımlarla kalenin çıkış kapısına doğru sürdüm.

"Sör Styes'ın hangi cehennemde olduğunu biliyor musunuz?"

"Burdayım leydim."

Yavaşça ona doğru döndüm. Yanıma gelmesini işaret ettikten sonra gece gibi simsiyah ve karanlık olan atını yanımda sürmeye başladı. Her zaman geldiğimiz ormanın içindeki küçük göle vardığımızda bir centilmen gibi inmeme yardımcı oldu. Nasıl hem bu kadar asil ve hem de bi o kadar usta bir kılıç ustası olmayı başarıyordu. Ben peşimdeki hizmetçi sürüsüyle birlikte bile yürütemiyordum. Çaresi son olarak kaba davranmakta bulmuştum. Sadece abiklerim anlıyordu beni.

"Üzgünüm prenses, geciktim. Babanızın yanındaydım."

"Harold biz bizeyiz. bana prenses demek zorunda değilsin."

"Öylesin. Sen bir prensessin ve bende köylü bir demircinin oğlu."

"Kırılıyorum Harold. Lütfen..."

Sesim öyle cılız çıkıyordu ki devam edemedim. Kolunu omzuma atarak beni göğsüne yasladı. Hiç kalkmak istemiyordum. Saray zırvalarıyla uğraşmak istemiyordum abilerim ve Harold'la birlikte herşeyden uzaklaşmak, bu gölün kıyısında mütevazi bir hayat yaşamak istiyordu. Harold konuşmak için boğazını temizleyene kadar buradaki küçük kulübemizi hayal ediyordum.

"Cathlin sana anlatmak istediğim bir durum var."

"Sorun ne Harry?"

"Şey sanırım ben... ben.. şey ben bir kızdan hoşlanıyorum. Tavsiyene ihtiyacım var."

İç sesim bana ona yardım etmemi ve tavsiye vermemi söylüyordu ama vücmda adeta kan gibi pompalanan kıskançlık bunun tam tersini yapmam için haykırıyordu. Harold'ı neden kıskandığıma dair en ufak bir fikrim bile yoktu. Uzun zamandır beraberdik kardeş gibi büyümüştük. Onu paylaşmanın düşüncesi bile berbattı.

"Böyle şeyler hakkında hiçbir şey bilmediğimi biliyorsun Harold lakin anlatmak istersen seni dinlerim."

"Aslında babam ve babası yakın arkadaşlar. O ise... O benim gözümde dünyanın hatta yaratılışın en güzel kızı ama benim farkımda bile değil. Çok yakınız fakat bir o kadar da uzak.... Sanki onun  için görünmez gibiyim. Onu kaybetmekten ölesiye korkuyorum. İmkansız bir aşk bu ama onurum üzerine yemin ederim onu hayatımdaki herşeyden çok seviyorum."

Bana anlattıklarını dinlemek gözlerimi yaşartmıştı. Onu kendine bu denli aşık edebilen kızı merak ediyordum. Uzun boylu muydu, mavi gözlü mü yoksa sarışın mı? En önemlisi acaba benden güzel miydi?

*****

NOT: Biliyorum hikayeyi okuyanınız yok ama yinede okuyorsanız olumlu yada olumsuz yorumlarınızı yollar mısınız? Hikayeyi seversiniz umarım. Oy vermeyi unutmayın. ;)

STORM OF SWORDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin