Aqua gözlerini revirde açtı. Etraf karanlıktı. O sırada bir çocuk konuştu." Sonunda uyandın. Benim adım Will . Apollon'un oğluyum. " dedi. Aqua'nın gözleri etrafa alışınca Will'i görebildi. Ona gülümseyip " Tanıştığımıza sevindim. Benim adım Aquamarine. Ama herkes bana Aqua der. " dedi. Will de ona gülümsedi. " Merak ettim de Aquamarine ne anlama geliyor?" diye sordu. Aqua kısaca anlattı" Aslında Aquamarine efsanelerde adı geçen çok güçlü ve çok güzel bir denizkızının ve sirenin adı. Annem de bana böyle bir isim vermek istemiş." dedi. Sonradan Will " Sağlık açısından bir sıkıntın yok. Sadece vücudun çok yorgun düşmüş ve susuz kalmış. Biraz nektarın ve sağlam bir uykunun çözemeyeceği bir şey değil. Ayrıca senin Poseidonun kızı olman kampta büyük bir heyecan uyandırdı. Clarrise senin uyanmanı heyecanla bekliyordu. Senin yerinde olsam ondan uzak dururdum." dedi. Aqua hafifçe tebessüm etti" Kampın eskisinden daha samimi olması ilgimi çekti. Uyarın için teşekkürler ve Poseidonun kızı olduğumu duyunca bana farklı davranmadığın için de teşekkürler." dedi. Will " Son kez seni bir kontrol edeyim sonra gidebilirsin." dedi. 15 dakika sonra Aqua revirden çıktı. Kheiron'un yanına gidecekti. Büyük eve doğru ilerlemeye başladı. Çoğu melezler Aqua yanlarından geçtikçe ona bakıyorlardı. Aqua onları takmadan yürümeye devam etti. Büyük eve vardığında Kheiron onu kapıda karşıladı." Uyanmana sevindim Aqua. Lütfen içeri gel seninle konuşmamızın zamanı geldi. " dedi. Aqua başıyla onayladı ve içeriye girdi. Kheiron da onun peşinden girdi ve karşılıklı bir şekilde masaya oturdular. Kheiron" Aqua bana bunun nasıl mümkün olduğunu açıklaman lazım. Baban bile buraya kadar gelip senin ölmüş olduğu söyledi." dedi. Aqua'nın yüzü gaddar bir ifadeye büründü" O adam benim babam değil. Bir baba kızına bana yaptığı gibi davranmaz." dedi. Bunları söyledikten sonra Aqua'nın gözleri birden altın rengine döndü. Sonra tekrardan eski rengi oldu. Aqua devam etti" Bence anlatacaklarım birkaç kişiyi daha ilgilendiriyor. Yediliyi toplasan iyi olur Kheiron." dedi. Birkaç dakika sonra Annabeth, Percy, Hazel, Frank,Piper, Leo, Jason, Nico, Aqua ve Kheiron bir masada oturmuşlardı. Jason Aqua' ya değişik bir şekilde bakmaya devam ediyordu. Aqua ise gözlerini Jason'dan kaçırıyordu. Birbirlerini tanıdıkları çok belliydi. Daha doğrusu Aqua'nın tanıdığı belliydi. Jason ise sanki biliyordu ama hatırlamıyordu. Zaten Jason'un sinirleri bozuktu. Piper ile ayrılmışlardı. Üzerinden bir hafta geçmesine rağmen Jason hala neden ayrıldıklarını anlayamamıştı. Ama ayrılmayı isteyen Piper olduğundan haklı bir nedeni olduğunu düşünüyordu. Bu yüzden onu zorlamamıştı. O sırada Aqua anlatamaya başladı" Melez kampına ilk geldiğimde 5 yaşındaydım. Normalde evim Atlantis Sarayı..." O sırada Percy araya girdi" Atlantis gerçekten gerçek mi ? Ayrıca sarayda kaldığına göre prenses falansındır." dedi. Aqua " Evet Atlantis gerçek. Ve evet ben de o zamanlar prensestim. Annem yüzeydekilerle de anlaşmamı istiyordu. Bu nedenle arada kampa geliyordum. 11 yaşıma geldiğimde kamptan ayrılmam gerekti. Çünkü annem kraliçe olmayı erken bırakmaya karar verdi ve tahtı bana devretmek istiyordu. Atlantiste kraliçe olmak için kraliyet soyundan gelmek öncelikli bir şeydir. Tabii sıradaki kişi kraliçe olmak zorundadır. Eğer tahtın varisi erkek ise isteyenler arasında bir düello düzenlenir ve tüm rakipleri yenen kraliçe olur. Yine de kraliçe adayının Atlantisdeki herkesten güçlü ve iyi bir savaşçı olması gerekir. Ben de bu turnuvalara katıldım ve kazandım. Artık daha çok işim vardı. Ama kraliçe olur olmaz Jüpiter kampına gönderildim. 5 yıl boyunca orada yaşadım." dedi. Aqua bu sözleri söyledikten sonra Jason birden ayaklandı. Öfkeyle Aqua'ya bakıyordu." Seni şimdi hatırladım Aquamarine. İhanetin hala hatırlarda. Jüpiter kampında hain ilan edildin. Buna rağmen nasıl Romalıların karşısına çıkmaya yüz buluyorsun?" dedi. Bu sefer Aqua da ayaklandı" Eğer anlatamama izin verirsen Jason o iş öyle olmadı." dedi. O sırada Percy de ayağa kalktı ve " Neden hepimiz sakinleşmiyoruz? Birbirimizi dinlemeden hiçbir yere varamayız." dedi. Jason ile Aqua da yerlerine oturdular. Aqua anlatamaya devam etti." Jüpiter kampında işlemediğim bir suçtan dolayı ceza aldım. Benim gibi görünen biri Jüpiter kampına saldırdı ve yok etmeye çalıştı. Bunu benim yaptığımı düşündüler ve tanrı Jüpiter beni Kaosun derinliklerine sürdü. 3 yıl boyunca orada yaşadım. Hayatta kalmanın en kolay yolu Styx Nehrine gitmekti. Bende öyle yaptım. Ve birkaç gün önce oradan bir şekilde kaçmayı başardım. Şu anda ise buradayım." dedi. Jason " Bu kadar önemli olduğuna göre mutlaka hakkında bir kehanet vardır değil mi?" dedi alaylı bir ses tonuyla. Annabeth ise " Jason haklı. Rachel ile konuşmalıyız." dedi.
Piper" O zaman gidip onu çağıralım. " dedi. Leo hemen fırlayıp Rachel'ı aramaya gitti. Leo gelene kadar yapacakları tek şey oturup beklemekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
POSEİDONUN KIZI 1: KAYIP MELEZ( TAMAMLANDI)
FanficPercy'nin öyküsüne kendi açımdan baktım ve kendi hayallerimi ekledim. Bazı yeni karakterler de her zaman hikayede olan karakterlerimize eşlik edecek... UYARI!!! Eğer bu hikayeyi Wattpad harici bir platformda okuyorsanız kötü amaçlı yazılım saldırısı...