Kehanet

3.9K 191 11
                                    

Bir süre sonra Rachel geldi. Biraz endişeli görünüyordu. Galiba kehaneti daha önce almıştı." Beni neden çağırdığınızı çok iyi biliyorum. Aqua hakkındaki kehaneti duymak istiyorsunuz. Ama sizi uyarmalıyım. Bu pek hoşunuza gitmeyecek." dedi Rachel. "İşte bu yılın büyük kehaneti:
Bilinmeyen kayıp melez geri dönecek
Korkularıyla ve gücüyle yüzleşecek
Önceden yok edilen düşman
Onunla birlikte geri dönecek
Arkadaşları onu terk ettiğinde
Kalacak korkularıyla baş başa
Güçlerinden korktuğu sürece
Yardım edemeyecek size asla
Poseidonun kızı olmadan
Yenemeyeceksiniz o düşmanı
Korkunç sonla karşılaşmadan
Durduramayacaksınız onları."
Rachel  kehaneti okuduktan sonra bir sandalyeye oturdu.
Herkes çok düşünceli görünüyordu. Piper" Kulübe başkanlarını toplamalıyız. Kehaneti yarın yorumlarız. Artık geç oldu." dedi. Herkes bu konuda hemfikirdi. Herkesin gözünden uyku akıyordu. Odada bulunan bütün melezler kulübelerine gitmeye başladı. Percy Aqua'nın yanına yaklaştı ve" Artık sen de benim kardeşimsin Aqua. Bazı sırların olduğunun farkındayım. Hayatın hakkında her şeyi anlatmadın. Bunu fark ettim ama önemli değil. Eğer konuşmak istersen senin için burada olacağım." dedi ve Aqua'ya gülümsedi. Aqua da ona baktı teşekkür etti ve gülümsedi" Galiba ilk defa melez kampında kendimi evimde gibi hissedeceğim. Sağol Percy. Ben de seni kardeşim olarak görüyorum." dedi. Beraberce Poseidon kulübesine doğru yürümeye başladılar. Sabah olduğunda Jason ve Leo kulübeleri gezdiler ve kulübe başkanlarını büyük eve topladılar. Bir süre sonra herkes toplanmıştı. Her kulübeden bir kişi vardı. Sadece Poseidon kulübesinden iki kişi katılmıştı. Clarrise bunu görünce ayağa kalktı ve" Neden Aqua da burada? Poseidon kulübesinin başkanı Percy ve bu toplantı kulübe başkanları için." dedi öfkeyle. O sırada Percy araya girdi" Evet Clarrise bu toplantı kulübe başkanları için ama bu kehanet Aqua ile ilgili ve Aqua da kehaneti yorumlamamıza yardım edecek." dedi. Aqua Percy'e bakıp gülümseyerek kafasını salladı. Annabeth araya girdi " Rachel diğerleri için kehaneti tekrar eder misin?" diye sordu. Rachel başıyla onaylayarak kehaneti tekrar okudu. Odaya bir sessizlik çöktü.Annabeth tekrar konuştu" Şu anda asıl yapmamız gereken şey kehanette bahsi geçen düşmanın kim olduğunu bulmak. Aqua bu düşman büyük ihtimalle senin daha önceden bildiğin biri. Bir tahminin var mı?" dedi. Aqua bu sorunun üstüne düşünmeye başladı." Şu ana kadar milyonlarca düşmanla savaştım Annabeth. Aklımda özellikle kalan belli biri olmadı." diye yanıtladı Aqua. Sonra odada bir tartışma çıktı. Bazıları Aqua'ya bir şeyler soruyordu, bazıları birbirlerini saçma şeyler için suçluyordu,bazıları ise tanrılardan yardım almayı öneriyordu. Birkaç melez Aqua'ya yükleniyordu. Bir süre sonra korkunç bir kahkaha sesi duyuldu. Odada soğuk bir rüzgar esmeye başladı. Sonra bir kahkaha sesi daha duyuldu. Percy" Bu ses çok tanıdık. Ama kötü bir tanıdıklık." dedi. Aqua'nın yanında oturan Jason "Çocuklar! Galiba ses Aqua'dan geliyor." dedi telaş içinde. O anda Aqua kafasını kaldırdı. Yüzü korkutucu bir ifadeye bürünmüştü. Gözleri eskisi gibi turkuaz değildi. Altın sarısıydı. Konuşmaya başladı ama sesi kendi sesi değildi. Onun ipeksi sesinin aksine daha boğuk , kalın ve aynı zamanda gürdü. Konuşmaya başladı" O düşmanın kim olduğunu bulmanız zaman alacaktı aslında ama beklemek sadece kaçınılmaz sonu yavaşlatır. Ve benim bekleyecek sabrım kalmadı. Bu yüzden sizi büyük bir zahmetten kurtarıyorum ve Zaman Titanı Kronosun sizi yenmek üzere geri döndüğünü duyuruyorum..."

POSEİDONUN KIZI 1: KAYIP MELEZ( TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin