Savaş Zamanı

1.1K 65 2
                                    

Aqua ormandan çıkınca hiç kimse yanına yaklaşmadı çünkü onda bir tuhaflık vardı. Kimseye bakmadan Poseidon kulübesine doğru ilerledi ve içeri girip kapıyı kapattı. Neela, Percy'nin yanına yaklaştı ve" Gece yarısı Poseidon kulübesine geleceğim. Onu büyülerle yakalayacağız. Bir gariplik var." dedi. Percy başını salladı. O da bunu fark etmişti. Gece yarısı planlarını uygulayacaklardı. Ama şimdilik yapılacak hiçbir şey yoktu.
                        &&&&&&&&&&&&&
Saat 1'e doğru Neela sessizce kulübeye ilerledi. Yanında Jason ve Annabeth de vardı. Percy onların geldiğini duyunca Poseidon kulübesinin kapısını yavaşça açtı ve onları içeri aldı. Aqua hâlâ uyuyordu. Neela kızının yanına yaklaştı ve bir büyü mırıldanmaya başladı. Buz mavisi renkli, ipe benzeyen dumanlar Aqua'nın etrafını sarmaya başladı. Neela birden ellerini kapattı, onunla birlikte ipler de sıkıca Aqua'nın bedenine sarıldı. Percy cebinden bir tıkaç çıkardı ve Aqua'nın ağzına taktı. Aqua artık uyanmıştı ama çok geçti. Melezler planlarının ilk aşamasını başarıyla gerçekleştirmişlerdi.
                  &&&&&&&&&&&&&&&
Bir saat sonra büyük evdeydiler. Yedili, Reyna, Nico, Hylla, Thalia, Neela ve Kheiron bir çember oluşturmuş, ortalarında bağlı ve öfkeli bir şekilde duran altın gözlü Aqua'ya bakıyorlardı. Evet, Aqua'nın gözleri altın rengiydi ama mırıldandığı zaman sesi normal çıkıyordu. Kheiron hem düşünceli hem de üzgün görünüyordu" Aqua, Kronos'la anlaşma yapmış. Artık bir bütünler." dedi. İçeriye bir sessizlik çöktü.  Herkes bir şeyler düşünüyordu. Aqua birden gözlerini kapattı. Uzunca bir süre o şekilde durdu. Sonra kamp sallanmaya başladı. Dışarıdan çığlıklar geliyordu. Clarrise büyük evin kapısına geldi ve " Canavarlar geliyor. Bir sürü canavar. Bariyeri aşmak üzereler. Yardıma gelseniz fena olmaz." dedi, koşarak savunmaya gitti. Aqua da gözlerini açmıştı. Tıkaç nedeniyle çok olmasa bile yüzündeki sinsi gülümseme belli oluyordu. Kheiron odada olan bütün herkesi dışarı çıkardı. Savunma için herkese ihtiyaç vardı. Birden büyük bir gürültü koptu ve canavarlar kampa girmeye başladı. Melezler savaşırken büyük eve doğru ilerleyen empusayı kimse fark etmedi. Empusa, Aqua'nın yanına gitti ve onu iplerinden kurtardı. Sonra ikisi büyük evden çıktılar. Aqua kapının önünde durdu ve parmaklarını şıklattı. Canavarların hepsi savaşmayı bırakıp ona doğru ilerlemeye başladı. Melezler şaşkın bir şekilde olanları izliyorlardı. Sonra Aqua'yı fark ettiler. Ares melezlerinden biri" Kaçmış!!" diye bağırdı. Bu sefer herkes onlara doğru koşmaya başladı. Ama Aqua elini onlara kaldırdı ve önlerinde bir bariyer oluştu." Şu anda sizinle uğraşamam. Son hazırlıkları yapmam lazım. Bu sefer yenilgiye lüzum yok." dedi. Ve birden yok oldular.
                      &&&&&&&&&&&&&&&
Melezler artık antrenman yapmıyorlardı. Dinlenme ve toplantılarla gün geçiyordu. Savaşa iki gün kalmıştı. Herkeste bir stres vardı. Bu sefer hiçbir dost kaybedilmeyecekti.
İki gün hızlıca geçti. Melezler hazırlanmış, silahlarını ve zırhlarını kuşanmışlardı. Pegasuslarla ve sihirli geçitlerle Manhattan'a doğru yola çıktılar. Artık savaş zamanıydı.

POSEİDONUN KIZI 1: KAYIP MELEZ( TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin