Piper ve Aqua ormandan sarılmış bir hâlde çıkınca herkes şaşkınlıkla onlara baktı çünkü ormana kavgayla girmişlerdi. Aqua onlara bakan melezlere doğru dönüp" Çok ilginç göründüğümüzü sanmıyorum. Sen ne dersin Piper?" dedi. Piper ona dönüp gülümsedi ve
" Sadece güzel görünüyoruz." dedi. Jason'ı Annabeth'i Percy'i ve Leo'yu yanlarına alıp büyük eve doğru gitmeye başladılar. Percy Aqua'ya yaklaşıp" Galiba Piper ile aranız düzelmiş." dedi. Aqua ona bakıp gülümsedi ve " Aklına bile gelemeyecek kadar iyiyiz." dedi. Bütün kulübe başkanları büyük eve gidiyordu. Toplantı zamanı gelmişti.
&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Tüm başkanlar toplanınca Kheiron konuşmaya başladı" Sizi buraya toplamamın nedeni Kronos'u yenmenin bir yolunu arayacak olmamız ve bunu Aqua'yı kurtararak yapacağız."dedi. Melezler arasında bir fısıltı başladı. Ama Kheiron onları susturdu. Sonra Aqua'ya dönüp" Onunla konuşmamız gibi bir şansımız var mı?" diye sordu. Aqua başını iki yana salladı ve" Emin değilim. Genelde sinirlendiğimde veya çok fazla üzülüp korktuğumda ortaya çıkar." dedi kararsız bir sesle. Clarrise onun yanına yaklaştı ve "Şunu denesek nasıl olur..." dedi yavaşça ve kimsenin beklemediği bir anda Aqua'nın yüzüne oldukça sert ve kuvvetli bir yumruk attı. Yumruğun etkisiyle Aqua sandalyesinden yana savruldu. Bazı melezler gülerken bazıları nefeslerini tutmuş Aqua'ya bakıyordu. Aqua'nın dudağı patlamıştı. Kan akıyordu. Aynı zamanda öfkeden titriyordu. Hızlıca ayağa kalktı ve sinirle Clarrise'in üstüne yürümeye başladı. Sonra birden durdu. Kaskatı kesildi. Kafasını kaldırıp melezlere döndüğünde gözleri altın rengiydi. Sakin bir şekilde sandalyesine doğru ilerledi ve oturdu. Clarrise" Rica ederim. Hiç önemli değildi." diye homurdandı ve o da yerine oturdu. Aqua önce koluyla dudağını sildi sonra konuşmaya başladı ama sesi Kronos'un sesiydi" Beni neden çağırdığınızı biliyorum. Konuşmak istiyorsunuz. Bugün iyi günümdeyim o yüzden... Hadi konuşalım"
&&&&&&&&&&&&&&&&&
Konuşmaya ilk Kheiron başladı" Sorduğumuz sorulara doğru cevap vereceğini nereden bileceğiz?" dedi. Kronos ofladı ve" Doğruları söylemeye Styx üstüne yemin ederim falan filan. Soruları alalım artık." dedi bezgince. Jason atıldı" Aqua'dan ne istiyorsun?" Kronos yanıtladı" Aqua'dan istediğim hiçbir şey yok. İkimizin ortak bir isteği var. İkimizde tanrıların sonunu getirmeyi hedefliyoruz. Açıkçası bunun için Aqua'dan daha uygun bir melez bulamazdım. İçindeki kin ve öfke çok büyük. Kendisinin bile bilmediği karanlık bir tarafı var. Tek ihtiyacım o tarafı ortaya çıkarmak." dedi. Bu sözleri Aqua'nın ağzından duymak tuhaf oluyordu. Melezler sessizliğe gömüldü. Kronos etrafa bakındı ve" Sanırım başka soru sormayacaksınız. Sizi bir süre rahat bırakacağım. Siz planımı çözmeye çalışırken ben de sizi izleyip eğleneceğim. Şimdilik hoşçakalın melezler." dedi ve bir kahkaha attı. Sonra Aqua'nın gözleri normale döndü. Percy" Sana olanları anlatalım mı yoksa..." dedi Aqua'ya kararsızca. Aqua başını hayır anlamında salladı. Annabeth düşünceli görünüyordu" Eğer sen Kronos'un kontrolü altındayken olanları hatırlıyorsan o da şu anda konuşulanları biliyor yani. Her şey çift yönlü. " dedi. Bu herkesin aklına yatmıştı. Çünkü bunu hem Annabeth söylemişti hem de mantıklıydı. Clarrise" O zaman plan yaptığımızda Aqua yanımızda olmayacak." dedi. Aqua'nın arkadaşları Clarrise'e kötü kötü baktı. Aqua" Hayır. Aslında o haklı. Bu herkes için daha iyi olur." dedi. Kheiron konuşmalar bittikten sonra herkesi dağıttı. Melezler de yemek yemeye gitti.
&&&&&&&&&&&&&&&&&
Yemekler yenirken Kheiron geldi ve bir duyuru yaptı" Bildiğiniz gibi iki gün sonra yeni yıl. Bu yıl hepiniz melez kampında kalacaksınız. Gelişen bazı kötü olaylar yüzünden herkesin morali bozuk. Bu nedenle Afrodit melezleri bir parti düzenlemek istedi. Yeni yıl partisi. Ben de onayladım. Yani iki gün sonra bir partimiz var." dedi gülümseyerek. Melezlerden bir tezahürat yükseldi. Herkes coşkuyla bağırıyordu. Akşam yemeği yendikten sonra Aqua Jason'ı deniz kenarına çağırdı. " Parti akşamı sana göstermek istediğim bir şey var. Parti 8 de başlayacak. Benimle saat 7 de burada buluş." dedi ve hızlıca gitti. Onları izleyen Annabeth ve Piper hemen Aqua'yı kolundan yakaladı. Piper sordu" Ona göstereceğin şeyi biz de görebilir miyiz?" dedi gülerek. Aqua biraz kızarmıştı. " Ben... Ben... Ben Jason'ı seviyorum." dedi bir anda. Piper bir heyecan çığlığı attı. Üç kız artık kardeşten farksızdı. Birbirleri için seviniyor birbirleri için üzülüyorlardı. Annabeth araya girdi" Yani ona parti akşamı söyleyeceksin. "dedi. Aqua" Onun gibi bir şey." dedi belirsizce. Annabeth üstünde durmadı." Her neyse. Gitmeliyiz. Parti hazırlıklarına yardım etmeliyiz." dedi ve kızlar kalkıp arenaya doğru ilerlemeye başladılar.
&&&&&&&&&&&&&&&&
Parti akşamı gelmişti. Herkes hazırlanma telaşı içindeydi. Partiden bir süre önce Annabeth, Piper ve Aqua Poseidon kulübesinin yakınında buluştular. Piper pembe ve kırmızı tonlarında kolsuz diz boyuna gelen bir elbise ve beyaz parlak topuklu ayakkabılar giymişti. Saçları açıktı. Annabeth beyaz ve gri tonlarında kalın askılı diz hizasının biraz üstüne gelen bir elbise ve gri topuklular giymişti. Saçlarını topuz yapmıştı. Aqua ise diz boyunun yaklaşık bir karış kadar üstüne gelen mavi ve yeşilin her tonunu bulunduran tek omzu açık bir elbise ve turkuaz topuklu ayakkabılar giymişti. Saçlarını yandan örüp omzunun üstünden atmıştı. Saçları neredeyse yere değiyordu. Elbisesi sırtını açık bıraktığı için kürek kemikleri arasında bulunan büyük Poseidon yabası dövmesi görünüyordu. Annabeth bunu görünce şaşırmıştı çünkü Percy ' de de bunun gibi bir dövme vardı. Hatta aynısıydı. Bu yüzden Aqua'ya" Bu dövme Poseidon melezlerine özgü bir şey mi?" diye sordu. Aqua yanıtladı" Eğer yeterince cesur ve güçlü olduğunu kanıtlarsan Poseidon seni kutsar. Bunun işaretleri farklı olur. Saçlarının rengi değişir, dövmen olur vesaire. Ben saçlarımı kendim boyamadım. Kutsama sayesinde oldu. Aslında dikkatli bakılırsa Percy'nin saçlarının uçlarında yeşil boyalar var." dedi. Piper araya girdi" Bu akşam derin konular konuşma zamanı değil. Eğlenme zamanı. Hadi gidelim." dedi. Aqua onlarla gitmedi. Jason ile buluşacaklardı. Kızlar partiye doğru giderken o sahile gitti. Annabeth ve Piper, Leo ve Percy ile buluşup çalıların arasına saklandılar ve Jasonla Aqua'yı izlemeye başladılar.
Aqua sahile gittiğinde Jason onu bekliyordu. Jason onu görünce gülümsedi. " Göstereceğin şeyi çok merak ettim. Daha fazla bekletme lütfen." dedi. Aqua'nın kalbi deliler gibi atıyordu. Jason'ın gözlerine baktı. Sonra ona doğru uzandı ve dudaklarına bir öpücük kondurdu. Geri çekildiğinde Jason şaşkın bir şekilde ona bakıyordu. Aqua'nın ise gözleri parlıyordu. " Bir şey söylemeyecek misin Jason? " diye sordu. Jason hâlâ bir şey söylemiyordu. Aqua'nın yüzü yavaşça asılmaya başladı." Ben... Çok özür dilerim Jason. Bazı şeyleri yanlış anlamışım. Seni bir daha rahatsız etmem." dedi gözleri yaşlı bir şekilde. Tam arkasını dönüp gidecekken Jason onu kolundan yakaladı , kendine doğru çekti ve dudaklarından sıkıca öptü. Aqua ilk başta afallasa da sonradan kendine geldi ve Jason'ın öpücüğüne karşılık verdi. Bir süre sonra birbirlerinden ayrıldılar. O sırada çalıların oradan çığlık sesleri yükseldi ve Annabeth, Percy, Piper ve Leo sevinç içinde onlara doğru koşuyorlardı. Yanlarına gelince sarıldılar. Percy Jason'a yaklaşıp" Kardeşimi üzersen fena olur dostum." dedi gülerek. Jason da ona güldü. Aqua ve Jason'ın gözleri parlıyordu. ikisi de birbirini seviyordu ve mutluydular. Parti harika geçecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
POSEİDONUN KIZI 1: KAYIP MELEZ( TAMAMLANDI)
FanfictionPercy'nin öyküsüne kendi açımdan baktım ve kendi hayallerimi ekledim. Bazı yeni karakterler de her zaman hikayede olan karakterlerimize eşlik edecek... UYARI!!! Eğer bu hikayeyi Wattpad harici bir platformda okuyorsanız kötü amaçlı yazılım saldırısı...