Akşam olduğunda Jason ve Aqua birbirine iyi geceler dileyip kulübelerine döndüler. Aqua Poseidon kulübesine gittiğinde Percy oradaydı ve Aqua'yı bekliyordu." Demek Jason ile sevgilisiniz." dedi muzip bir şekilde. Aqua birden kızardı" Ne alakası var Percy. Sadece oturup sohbet ettik. Oturup konuşan herkes sevgili mi oluyor?" dedi öfkeli bir şekilde. Percy birden kahkaha atmaya başladı" Genelde insanlar sohbet ederken el ele tutuşmuyorlar." dedi ve gülmeye devam etti. Aqua da ilk başta şaşırsa da sonra o da gülmeye başladı." Hadi uyu artık Percy. Bugün uzun bir gündü." dedi Aqua. Percy'nin kahkahası anında kesildi ve " Bekle bakalım. O kadar çabuk kurtulamazsın. Bu sefer olmaz. Büyük evdeyken ne oldu Aqua?" diye endişeyle sordu. Aqua derin bir nefes aldı ve" Hepsi Kaos'tayken oldu. Oradan kaçmayı başarmadan bir süre önce Kronos'un sesini duymaya başladım. Bana hatırlamak istemediğim anılarımı gösteriyordu. Beni delirtmek üzereydi. Benim yaşamak için Styx Nehrine girmem onun bedenimi ele geçirmesini kolaylaştırdı. Nasıl olduğunu anlamadım. Bir sabah uyandım ve Kronos'un içimde olduğunu fark ettim." dedi üzgün bir şekilde. Percy de endişeli görünüyordu." Bunun üstesinden birlikte geleceğiz Aqua merak etme. Herhangi bir sıkıntın olduğunda benimle Annabeth ile veya Jason ile çok rahat konuşabilirsin. Gerçi sen büyük ihtimalle Jason ile konuşmayı tercih edersin." dedi hafifçe tebessüm ederek. Aqua gülümsedi ve birbirlerine iyi geceler deyip uydular. Sabah olduğunda kamp biraz daha sakinlemişti. Herkes yavaşça kulübelerinden çıkıp yemekhaneye doğru ilerliyordu. Kahvaltının sonlarına doğru birden büyük bir gürültü koptu. Etraf furialarla ve kikloplarla doldu. Kamp hemen alarma geçti. Herkes silahlarını çekmiş bir saldırı bekliyordu. Sonra Jason birden bağırdı" Melezler! Savaşma vakti!"
Herkes savaş çığlıkları atarak önüne gelen her şeyle savaşmaya başladı. Neredeyse herkes birer canavarla savaşıyordu. Ama Aqua'nın etrafında 10 canavardan fazla vardı. ilk başta pek zorlanıyormuş gibi görünmese de
birkaç dakikanın ardından yorulmaya başlamıştı. Annabeth ve Leo Aqua'nın yardımına gidecekken Aqua'nın etrafını mavi ve turkuaz renkli bir duman bulutu sardı. Aqua kılıcını yere attı ve ellerini canavarlara doğru kaldırdı. Etrafını saran o duman bulutu bu sefer ellerinden çıkıyordu. Hecate kulübesinden birkaç melez Aqua'ya doğru bakıp" Büyücü!" diye çığlıklar atıyordu. Sonra tüm melezler bir araya toplandı. Ama karşılarında bir sürü canavardan oluşan devasa bir ordu vardı. O sırada Aqua " Geri çekilin. Herkes geri çekilsin!" diye bağırdı. Melezler ilk başta şaşırsa da sonra hepsi birkaç adım geri çekildi. Aqua da bir adım öne çıktı. Herkes ona merakla bakıyordu. Sonra Aqua canavarlara doğru döndü ve kulakları sağır edebilecek kadar güçlü ve gürültülü bir çığlık attı. Ama bu sıradan bir çığlık değildi. Bu bir siren çığlığıydı. Attığı çığlığın gücüyle tüm canavarlar toza dönüştü. Melezler aralarında fısıldaşmaya başlamadan önce Aqua onlara döndü ve "Siz dedikodumu yapmaya başlamadan önce ben size haber vereyim. Evet bir sirenim. Aynı zamanda görebileceğiniz en güçlü büyücüyüm. Görebileceğiniz en güçlü sirenlerden biriyim. " dedi. Jason Aqua'nın yanına ilerledi ve kulağına doğru" Kim olduğunu saklamaman her zaman hoşuma gitti." dedi. Aqua bu sözler üzerine hem kızardı hemde gülümsedi. Kheiron melezlerin yanına geldi ve " İyi savaştı melezler. Unutmayın bu akşam bayrak kapmaca var. İyice dinlenmeyi hak ettiniz dağılabilirsiniz." dedi. Jason, Aqua,Percy ve Annabeth beraberce dolaşmaya başladılar. Leo'nun Hephaistos kulübesinde işleri vardı. Piper ise yanlarına bile yaklaşmamıştı. Oldukça sinirli görünüyordu." Bu akşam bayrak kapmacada hesaplaşacağız Aquamarine. Hiç endişen olmasın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
POSEİDONUN KIZI 1: KAYIP MELEZ( TAMAMLANDI)
FanfictionPercy'nin öyküsüne kendi açımdan baktım ve kendi hayallerimi ekledim. Bazı yeni karakterler de her zaman hikayede olan karakterlerimize eşlik edecek... UYARI!!! Eğer bu hikayeyi Wattpad harici bir platformda okuyorsanız kötü amaçlı yazılım saldırısı...