Bir sonraki bölümde (Özge)***
Eve geldiğimizde yorgunluktan bayılacak haldeyim ve gelir gelmez pijamalarımı üstüme geçiriyorum annem bileğime krem sürerken ben Cumartesi günümün bu kadar entrikalı ve antiromantik geçmesine baya bir şaşırıyorum.
Ayşenaz gacisi ise sırıtarak "Ya kızım hadi normalde önüne bakmıyorsun bari çocuğun yanında azıcık normal davransaydın.Bir de emirin başına iş açıyorsun " diyor.
Aysu çakmabarbibeği ise "Normal kelimesi ve Ayda güldürme Allah aşkına bacım." diyor. Onlara pis pis bakışlar gönderirken "Zaten siz hep birbirinizi koruyup kollayın bana gelince dış kapının dış mandalı hesabı yapıyorsunuz, ya anne yaa yoksa evlatlık felan mıyım ben baksana kimse sevmiyor beni." diyorum incelttiğim sesimle.
"Yok kız ne evlatlığı delimiyim ben iki kızım varken bir tane de evlatlık alayım aslında doğru dedin kız biz bir tane erkek çocuk mu alsak ya evlatlık." diyor.
Ablamlar gülerken ben dengesizlğimin genetik olduğunun bir kez daha farkına varıyorum. "He anne he al bir tane daha bir o eksik, ama bence orjianlini dünyaya getirmen daha mantıklı." diyorum alttan alttan gülümserken.
Annem popoma bir tane yapıştırıp "Terbiyesiz seni, orjinalmiş, göstercem ben sana orijinali morjinali. Sen onu bırak da okulların kapanmasına az kaldı ne alcan bakıyım bu sene, baban sana birşey demiyor diye rahatsın ama bu yıl benden kork tarla faresi." diyor
Ablamlar kahkaha atarken ben korkudan yarım ağızla" Anacığım tarla faresi ne yaaa, o nasıl bir tamlama, hem benim burada canım yanıyor sen bir de popoma vuruyorsun anneler hiç kıyar mı canım yavrularına. "diyorum ve konuyu kapatıyorum çünkü en son Mert le coğrafyaya çalışmıştık tabi onuda iki yıl anlatsam Mertin yinede de anlamaycağına kanaat getirdiğim için çalışmayı bırakmıştık. :) Annem " İyi bari acıdım şimdi öyle masum masum bakınca, geçti mi kız bileğinin acısı?"diyor.
" Geçmedi. "diye mırıldandıyorum yalancıktan. Elindeki merhemden bileğime sürüyor ve ovmaya başlıyor. O sırada salona babam giriyor.
" N'oldu benim deli kızımın bacağına" deyip yanıma oturuyor alnımdan öpüyor vakur bir duruş biçiminde çakma barbie bebeklere gıcık bir sırıtışla göz kırpıyorum. Babam her zaman benim tarafımdaydı.
Aysu ablam" Bugün Gönül ablalara gitmişti Emirle birşeyler getireceklerdi, bu saf yolda ayağını burkmuş. "diyor." Sensin be saf"diyorum hızlıca.
"Hadi geç oldu saat, yarın pazar diye yatacağız sanmayın ramazan yaklaşıyor, oruca başlamadan temziliğimizi yapalım daha kolay olur." diyor annem. "Ne gerek var anne ya, bizim ev temiz zaten Allah razı olsun bu gıcıklar zaten her gün evi süpürüyo, siliyo." diyorum.
Annemde biraz temizlik takıntısı vardı, gerçi ne annesi ya bizim sülalede vardı. Ve ablamlarda öyle alışmıştı her gün iki saatlik temizlik yaparlardı. Hem de hiç söylenmeden. Zaten ne yapacaklar canım evde akşama kadar :) Geçen yıl Aysu Ablam dört yıllık işletme bölümünü bitirmişti, Ayşenaz da iki yıllık moda tasarımı bölümünü bitirmişti. Boşuna para harcadı canım babacım bu salaklara okul için, şimdii de evde kaldılar işsizler :') Gerçi benim de ne olacağım belli olmaz ama benden umutlular.
İşleri de olmadığı için anneme göre evlenme zamanları gelmişti. Ama bence hiç bir erkek bu malları kaldıramaz ya da niye kaldırmasın canım, kaldırma derken suyun kaldırma kuvveti geldi aklıma o hangi dersin konusuydu yaa.
"Suyun kaldırma kuvveti kimya dersinin mi fizik dersinin mi konusuydu!?" diye mırıldanıyorum. Annem "Ne suyu yine gittin bir yerlere kendine gel be ! Hem sana ne temizlikten, hiç seni eve sokar mıyım git Gülcanlarda otur ya da Serap Teyzenlere git i Ayy yok gitme oraya ben seni zaten sakarsın diye evden yolluyorum onların da başına iş açma neyse ya yarın biryerde otur işte. "diyor.
" Görüyorsun dimi babacım, eve bile koymuyorlar beni temizlik yaparken."diyorum acındırıklı sesimle. Babam ufak bir kahkaha atıp" Aydam beni de koymuyorlar ki, ne yapalım karışmayalım kadın işlerine. "diyor.
" Evet doğru karışmayalım dimi, ben en iyisi yatıyım zıbarıyım, hadi hayırlı geceler size. "diyorum ve annemi şapur şupur öpüyorum babama da bir öpücük kondurup ablamlara yaklaşıyorum.
Onlar şaşkına bana bakarken ben başımı sağa doğru yatırıp" Bugün siznen yatıyım mı? "diye mırıldınıyorum. Ablamlar hiç de masum bakmıyorsun bakışları atarken ebeveynlerim gülüyor.
Aysu Ablam" Hadi, gel bakalım. "diyor ve ablamların odasına doğru ilerliyoruz. Yine ve yine fark etmeden pijamamın paçasına basıyorum tam yere yapışacakken arkamdan gelen Ayşenaz Ablam kolumu tutuyor. Tabikide dengeyi sağlayamıyorum sanmayın ki ona teşekkür ediyorum ve odaya girebiliyoruz, üstelik ikimizde bir güzel yere yapışıyoruz.
Aysu Ablam bize döndüğünde kahakaha atarken telefonunu çıkartp ona salak salak bakarkenki fotoğraflarımızı çekiyor. Of yaw zaten Mert in her boku çekmesinden bıkmıştım çünkü salak kankim her anımızı çekiyordu iyi ki bir kamerası var malın.
Bileğimi ovup oflayarak yerden kalkıyorum Ablamın da elini tutup kaldırıyorum. Gülerek odaya giriyoruz ve ablamların yataklarını birleştiriyoruz. Ortaya ben geçiyorum sağıma Aysu Ablam soluma da Ayşenaz Ablam geçiyor. Ne kadar uykum geldiyse artık bir dakika geçmeden uykuya daldığımı sabah kalktığımda artık uyanayım diye üstümde tepinen ablalarımdan öğreniyorum.
***
Buraya kadar okumuş olan canlar! Yorumlarınızı ve tavsiyeleriniz merak ediyorum bilesiniz!
Yorumlar önemli! 😉
Votelar önemli 😂😉Bahtiyar Kalın 🌼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANTİ PRENSES!
HumorŞaşırmış ifademle "Ne yani sen şimdi bana prenses mi dedin?" diyorum.Emir ise sağ elini saçlarından geçirirken "Hayır canım, anti prenses dedim. Senden prenses felan olmaz." diyor. O sinirlenmemi beklerken ben "Hah doğru dedin işte. Aynı senden ad...