Hoşumuza kaçan bir şarkı bırakmak istedik (:
🎶JAİN // ALRİGHT
İyi Okumalar...
***
Yemeği yedikten sonra sahilin oralarda dolaşmaya sohbet etmeye başlıyoruz. Emir ikimizde lokum gibi bir kıvama getirmeyi başarıyor vesselam.
"Ya ama benim öbür gün kimya yazılım var. Siz beni burada denize getirmiş taş sektirmeye çalışıyonuz." diyorum.
Savcı elindeki taşı dikkatle denize fırlatırken olcukça odaklanmış görünüyor.
Emirse "Onu hallederiz biz anlatcaz sana anti prenses." diyor.
"Ya bak bana bir daha anti prenses dersen ayakkabımı kafana fırlatırım Emir." diye çıkışıyorum.
Emir sırıtıp "Yapar mısın?" dediğinde sinirle yüzümü buruşturuyorum.
"Küstüm sana." diyip kollarımı birbirine kenetliyorum ve arkamı dönüp ilerlemeye başlıyorum. Ortadaki banka gidip oturuyorum.Savcı denizi izlemeye devam ederken Emir yanıma geliyor.
Yanıma oturup beni kendisine çeviriyor. Yüzüne bakmadığım için eliyle çenemi kaldırıyor ve "Tirip atmazdım sen "diyor.
Kaşlarını çatıp" Ne tiripi be? ." diyorum.
Gülümseyip"Hah işte bu, benim kızım." diyor.
Savcı sırıtarak yanımıza geldiğinde Emiri itip ortamıza oturuyor. Emirin Savcıya komik bakışlarını görünce kahkahamı tutamıyorum.
İkisininde bakışları bana döndüğünde "Ne ya, gülmek de mi yasak. Özlemişim sizi!" diye söyleniyorum.
Savcı kafasını eğip gözlüğünü düzeltiyor "Gelelim asıl meseleye Ben çok fena aşık oldum conelerim." diyor.
Ablamlar! Oh çok şükür!
Zaten Ablamlar her zaman saçmalardı. Neden bana aşık olsunlar ki? Hem aşık olunacak kız potsiyeline sahip Hollywood yıldızlarına benzer birçok kız varken ben Flash TV deki çakma sanatçılar kadar basit kaçardım.
Emirle aynı anda kafalarımızı sallayıp "Şaşırdık mı?" diyoruz.
Savcı "Ya abi bu sefer ciddiyim." diye söylediğinde içimde tuttuklarını fırlatıyorum "Ya gardaşım bu ilk değil ki sen aşık olmasan şaşardık" diyorum.
Emir beni onaylayıp"Kardeşim Her yıl bir kıza takıyorsun zaten "diyor.
Savcı elini dizine vurup denize bakmaya başlıyor. Salak salak sırıtmaya başladığında Emirle bakışıyoruz.
Savcı konuşmaya başladığında aklımdaki küfürlü cümleler birbirini sıralıyor.
" Ya oğlum bir görseniz. O güldüğünde sanki güneş doğuyor. Öyle güzel gözleri var ki. Böyle masmavi, deniz gibi. Baktıkça içine çekiyor insanı. Boyu Bir elli ama nasıl sevimli. Böyle kutu gibi kız. Tam yanıma koymalık."
Bu cümleleri Savcıdan duyduysak gerçekten aşıktı. Onun aşk anlayışı 'kutu gibi kız'lardı.
Kafamı iki yana sallayıp Savcı gibi elimi dizime vuruyorum" Sıçtık "diyorum.
Savcı aşık olduysa biz de aşk acısı çekeceğiz demekti. Çünkü Savcı ergenliğe girdiğinden beri her yıl başka bir kıza aşık olup bizi hayattan bezdiriyordu. Uyumadığı geceler Emir ve beni de uyutmuyordu. Aramıza Yasiri katıp ağıt yakmalık ortam bile hazırlıyordu. Sigaraya başlama sebebi de aşkdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANTİ PRENSES!
HumorŞaşırmış ifademle "Ne yani sen şimdi bana prenses mi dedin?" diyorum.Emir ise sağ elini saçlarından geçirirken "Hayır canım, anti prenses dedim. Senden prenses felan olmaz." diyor. O sinirlenmemi beklerken ben "Hah doğru dedin işte. Aynı senden ad...