"Ne bakıyorsun öyle teyzem kızı aval aval çekilde eve girelim." diyor Savcı. Kenara çekilsemde tişörtümün ucu kapının koluna takıldığı için sendeliyorum. Savcı beni umursamayıp içeri teyze diye bağırarak girerken Emir içeri giriyor ve tişörtümü kapının kolundan kurtarıyor.
Gerçi bunu ben de yapardım. Ama ben onlara mal mal bakmayı tercih ediyorum. Çünkü uzun süredir bu eve pek gelmiyorlardı. Bu da beni şaşırtmıştı. Tabi Artık Emiri görünce acaba hangi sakarlığı yapacağım bugün diye düşünmüyor da değilildim.
Kafasını kaldırıp bana baktığında "N'aber sakar antiprenses?" diyor ."İyidir egoist antiinsan." diyorum ve kapıyı kapatıyorum . O ise dediklerime yüzünü buruşturup salona doğru ilerlemeye başlıyor.
Annem "Hoş geldiniz benim yakışıklı yeğenlerim." derken yeğenlerinin kemiklerini kırarcasına onlara sarılmayı da ihmal etmiyor.
Savcı bu durumdan memnunken egosit prensimiz Emir bey anneme yüzünü buruşturuyor. "Ne zamandan beri teyzelerinden memnun değilsin Emir. Seni onlar büyüttü." diyorum.
Annem şaşkınca bana bakıyor ve "Ne diyorsun kızım sen." diyor. Emirse "Teyze Sanırım Ayda hiç iyi değil bu aralar." diyor.
Savcı ve Emir arasında anlam veremediğim bakışmalar geçiyor Savcı durumdan memnun değilken Emir gayet mumnun gzöküyor Emir tam bir şey diyecekken onun sözünü kesen Savcı "Ya şey Teyze biz de Aydayı almak için gelmiştik. Veriyom mu kızını bize." diyor.
Annemse soğuk bir espri yapıyor ve "Hanginiz istiyonuz. İkinize birden veremem. Sonuçta bir kızı bin kişi ister birisi alır." diyor. Tabi ben yerin altına girerken Emir sırıtıyor ve ağzının içinde bir şeyler mırıldandıyor.
Savcı ise utandığımı fark edip " Bugün esprili günündesin Teyze. Bir De annemi görsen sabahtan beri başına bağlamış bir yemeni evde tur atıyor neymiş başı çok ağrıyormuş dedim başın ağrıyorsa git yat ne diye evi tavaf ediyon. Bu sefer beni yarım saat elinde elektrik süpürgesinin sapıyla kovaladı. Vallahi zor kurtuldum. Ne olur gitte ayarlarını düzelt canım anamın. Sanırım Serra Teyzemle bozuştu. Ne zaman araları bozulsa böyle oluyor. Sen bir git en iyisi. Aralarını yap. "diyor. Emir göz devrirken ben gülümsemeden edemiyorum.
Gereksiz ablalarım da odaya giriyor ve Savcı ve Emire Hoşgeldiniz deyip bir kenera oturuyorlar. Evde bile düzenliler be bunlar. Maşallahı var ikisinde saçlar yapılı hafif bir makyaj kıyafetleri de iyi hani. Lan oğlum ben evde pijamdan başka bir şey giyemiyom bunlar sanki podyuma çıkacaklar.
Annem ve Savcı derin bir sohbete dalmışken Savcıya bakmaya başlıyorum. Anneme olan bağlılığı çocukluğundan beri var. Düşse bile anne değilde Sevgi Anne diye ağlardı. Anneme çocukken anne demesine sinir olurdum. Hatta çoğu kez bu sebepten kavga ederdik de Emir ayırırdı.
Emir sıkılmışcasına yerinde kıvranırken Ablalarımsa bir bana bir anneme ve Savcıya arada bir de Emire bakıyordu. Sanki şu an bit yeniği arıyorlar gibi bir halleri vardı.
Sıkıldığımda "Anneeeee" diye bağırıyorum . " Ne teyze yeğen sevdasıymış be! Siz ne diye beni almaya geldiniz bakıyım." diye soruyorum.Annem önce sokransa da sonra susuyor. Savcı "Berber takılırız dedik öyle. Hem biliyorsun Teyze bizim çocukluğumuz beraber geçti. Biraz eskileri ansak iyi olur. Dersler çok bunaltıyor hem Emir de Üniversitede çok bunalmış, biraz kafa dağıtırız." diyor.
Annem " Çocuklar üzgünüm ama Ayda'nın öbür gün kimya sınavı var. Ders çalışacak olmaz. "diyor.
" Tamam Teyze bugün biraz eğleniriz hem bizde kalır, yarında ders çalışırız hem sende bize gelcen ya zaten. "diyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANTİ PRENSES!
HumorŞaşırmış ifademle "Ne yani sen şimdi bana prenses mi dedin?" diyorum.Emir ise sağ elini saçlarından geçirirken "Hayır canım, anti prenses dedim. Senden prenses felan olmaz." diyor. O sinirlenmemi beklerken ben "Hah doğru dedin işte. Aynı senden ad...