•1•

708 24 2
                                    

Seara de seara, dupa ce ma intorc de la munca imi injur toata viata, viitorul si trecutul. Sunt absolut plictisit de rutina mea zilnica. Buna, numele meu este Taehyung, un ratat fara pic de viata sociala sau prieteni. Am 21 de ani si mi sa parut mie o idee buna sa ma angajez ca chelner. Locuiesc singur din motivul ca eu si parintii mei nu o sa ne intersectam niciodata. Din anumite motive nu ii suport nici eu pe ei si nici ei pe mine. Dupa 18 ani am decis sa plec din orasul meu si am venit in Tokyo. Revenind la prezent, sunt absolut extenuat de la toate. Am avut parte de niste clienti pe ciclu cel mai probabil pentru ca nu imi explic cum dracu sa fii asa. Ma rog, nu va plictisesc cu restul detaliilor. Mi-am facut un dus si am decis sa stau pe tik tok pentru ca de ce nu. La un moment dat, un videoclip cu unul care facea farse pe omegle mi-a aparut pe for you page. Hmm, interesant, nu am mai intrat in omegle cam din clasa a 11. Am decis sa imi aranjez parul un pic sa nu arat ca un vagabond si am accesat site-ul. Tot tipul de indivizi dubiosi pe omegle ma jur. Rar cand dai de oameni ok pe aici. Toata lumea e excitata pe aici vai. Dupa cam o ora de tot dat skip si vazut penisuri, eram gata sa plec dezamagit cand soarta mi-l scoate in cale pe un baiat. Arata bine, foarte bine as putea spune.

-Hey dude, nu vreau sa iti vad zonele intime ok?
-Haha, nu te ingrijora, de exact asta fug si eu. Deci ce faci pe aici?
-Sincer sa iti spun, sunt aici din plictiseala si curiozitate. Poate imi gasesc pe cineva aici.
-Hmm, slabe sanse.
-Stiu stiu. Tu cum esti? Ce faci si tu pe aici.
-Plictiseala ma aruncat aici si mi-a zis "descurcate cum poti" .
-Lol haahha, esti amuzant. Daca nu te deranjeaza, nu vrei sa imi dai insta-ul tau?
-Sigur.-i-am dat instagramul meu si mi-am dat seama ca nici nu ii stiu numele.
-Hey, ăm, nici nu stiu cum te cheama.
-Oh, da, am si uitat de asta haha. Numele meu e Jungkook
-Al meu e Taehyung, incantat.
-Si eu, de ceva ne scrim pe insta, e tarziu si maine trebuie sa plec sa ma vad cu cineva.
-Ohh, in regula, mai vorbim.
Am inchis omegle-ul si m-am pus in pat. Acest baiat părea interesant.

~Moji he teio ji heteio, tomo si cu mi wo~

Ce? E dimineata deja? Am adormit cu telefonul in mana. Piesa mea din tokyo ghoul ma anuntat de faptul ca trebuie sa plec din nou la munca. Sunt terminat. Macar maine stiu ca am zi libera si ma pot relaxa un pic. Am plecat la dulap si mi-am ales niste haine simple pentru ca oricum la munca trebuie sa ma schimb in uniforma de chelner. Am mancat niste cruoasante cu cafea si eram gata sa ies pe usa cand o notificare ma oprit.

@jungkookjeon11 vrea sa iti trimita un mesaj

-Hey, succes pentru ziua de azi ;).

-Heyy, mersi mult, si tie.
a apreciat mesajul

Oare am aratat ca un prost ca am pus o inimioara?
Ma rog, trebuie sa plec pentru ca ma caftește seful daca intarzii.

...

Sunt frant deja. Ma obosesc din orice ma jur.
-Hey, am dori sa comandam ceva.
Un baiat cu o fata se apropiase de mine. Stai, baiatul mi se parea ireal de cunoscut.
-Ohh, sigur, luati loc la aceasta masa.
Baiatul se uita insistent la mine.
Acestia doi au luat loc la masa si le-am adus meniurile.
-O sa revin cand va decideti ce comandati.
-Sigur, multumim mult.-imi spuse fata respectuos
-Stai, unde se afla baia?
-Ohh, e acolo pe stanga.
-Puteti sa imi aratati dumneavoastra?
Ha?E efectiv chiar acolo. Inca observam ca baiatul se uita insistent la mine si ma ruga din priviri.
-Sigur, veniti cu mine.
Il conduceam spre baie pe baiatul care mi se parea mult prea cunoscut.
Cand am plecat destul de departe de masa, acesta ma opreste.
-Multumesc mult. Scuze ca te-am deranjat dar vroiam sa vorbesc cu tine.-stiam eu ca baiatul ăsta vrea ceva de la mine.
-Sigur, cu ce te pot ajuta?
-Tu esti cumva Taehyung de pe omegle?
DECI EL E JUNGKOOK.
-Mi se parea mie ca imi esti cunoscut.
Deci cu fata asta trebuia sa te vezi astazi. E iubita ta sau?
-Doamne fereste nu. Am iesit cu ea de data asta numai ca sa scap de ea odata.
-Vai, de ce spui asta?
-Nu ai idee cate am trebuit sa inghit de la ea. I s-a pus pata pe mine de vreo 3 luni si nu ma lasa in pace.
-Tie de ce nu iti place de ea? Pare draguta.
-Fizic da, dar ca caracter nu e.
-Ohh, inteleg.
-Apropo, esti mai frumos in real decat pe camera.-acesta mi-a pus mana pe par si ma mangâiat incet.
Simteam cum inima imi bate cu putere si ca ma inroșesc.
-P-probabil fata aia te asteapta.
-Ohh da. Apropo, esti liber azi?
-Termin tucma-i la 9 tura.
-Ohh, păi crezi ca mai ai putere dupa sa ne vedem?
-Esti sigur ca vrei atat de tarziu sa ne vedem?
-Daa, mereu imi place sa ma plimb seara cu oameni de treaba.
-Păi atunci, te sun eu. Da-mi numarul tau.
-Ok.
Acesta mi-a dictat numarul si cat scriam vedeam ca se uita insistent la mine din nou. Ma simt emotionat langa el.
-Hey!! Ce naiba faci atata la bai-
Te stii cu chelnerul?
A venit fata aia in baie.
Acum inteleg de ce spunea ca e enervanta.
-E un prieten de al meu. Hai la masa, sigur Taehyung e ocupat. Acesta mi-a facut cu ochiul si a plecat spre masa.
Ma simteam foarte entuziasmat si emotionat in momentul ala.
-Apropo, nu uita sa ma suni.
-O-oh, desigur haha.
Puteam vedea ca fata se uita confuza la noi.
Acestia au plecat si deja m-am ocupat mai departe de comenzi.
Cat umblam prin local puteam observa cat de urat se uita Jungkook la acea fata. Imi vine sa rad. Sunt usurat oarecum de faptul ca nu are iubita.
Intr-o ora, acestia m-au anuntat sa le aduc bonul de plata.
-Ohh, nu e nevoie sa platiti, suntem prieteni totusi.
-Ce?? Taehyung, haide. Ma simt incomod sa nu platesc.
-Nu te ingrijora, imi faci cinste diseara haha.
-Hmm, asa mai merge.
-Ce? Pleci undeva diseara? Pot sa vin si eu?
-Nu, plec cu prietenul meu, astazi e ultima data cand me vedem.
-Ce? Poftim?? De ce?
Aici e momentul cand am decis sa plec de langa ei pentru ca nu era momentul sa ma aflu acolo.
In 10 minute cei doi plecase.
Era abia ora 4, deci mai aveam 5 ore pana sa termin tura.

you're special ~taekook~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum