Είμαστε περίεργα όντα τελικά εμείς οι άνθρωποι.
Επιλέγουμε την δυστυχία από την ευτυχία.
Επιλέγουμε ανθρώπους τοξικούς δίπλα μας χωρίς να σκεφτόμαστε το αποτέλεσμα αυτής μας της πράξης.
Εμείς οι ίδιοι επιλέγουμε την μοίρα μας..Όχι εκείνη εμάς.
Ψάχνουμε την ευτυχία σε μέρη απρόσμενα..σε μέρη που ο ανθρώπινος νους δεν μπορεί να φτάσει.. Περιμένουμε να μας βρει εκείνη και όχι εμείς.
Θα αναρωτηθήκατε ποτέ.. γιατί σε εσάς;
Γιατί τόση στεναχώρια και απογοήτευση;Έχετε σκεφτεί..πως όλα αυτά μπορεί να είναι μια δοκιμασία;Μια δοκιμασία που θα αναδείξει ποιοί πραγματικά είμαστε.
Ώστε με βάση τα αποτελέσματα να έχουμε και τους ανάλογους ανθρώπους δίπλα μας.
Είσαι δυνατός;
Είσαι απαισιόδοξος;
Είσαι παράφρων;
Είσαι αναρχικός;‹‹Τι είσαι τέλος πάντων;!Να ξέρουμε που θα σε εντάξουμε!››
Και έρχομαι και σας λέω λοιπόν..
Πως μήπως όλα αυτά είναι θεωρίες.
Θεωρίες που θέλουν αυτοί.Να μας έχουν όλους σε ένα "κλουβί".Να μας ελέγχουν.
Θεωρίες..
Λόγια πεταμένα σε έναν κάδο γιατί κανένας δεν ασχολήθηκε μαζί τους όσο έπρεπε.
Παρατημένα διότι δεν τους έδωσαν τον χρόνο να αναδείξουν την αξία τους.Τελικά τι είμαστε;;
Είμαστε αυτοί που εμείς επιθυμούμε τι θα αναδείξουμε στον έξω κόσμο.
Είμαστε αυτοί που.. έχουμε κρίνει κ έχουμε κριθεί χωρίς ουσία.
Χωρίς να ξέρουμε..τι σκέφτεται ή τι περνάει ο κόσμος αυτός.
Πράττουμε αισχρά μόνο κ μόνο για να νιώσουμε εμείς καλά.
Γιατί δεν είμαστε ευτυχισμένοι με την ζωή.
Δεν έχουμε τα αγαθά για μια ευτυχισμένη ζωή.Δεν έχουμε αυτό το αμάξι που θέλαμε να έχουμε.
Δεν έχουμε την γκαρνταρόμπα που θα θέλαμε να έχουμε.
Δεν έχουμε το κινητό που θα θέλαμε να αγοράσουμε.Η ζωή μας είναι χάλια.Ειναι κατεστραμμένη.
Δεν αξίζει να ζούμε....
Δεν έχουμε σκεφτεί όμως..
«Ξύπνησα και σήμερα.Ειμαι καλά στην υγεία μου.Εχω ανθρώπους δίπλα μου που με αγαπάνε.Ας είμαι επιεικής μαζί τους.Ας μην τους φερθώ σκάρτα.Θα προσπεράσω οποία δυσκολία βρεθεί στον δρόμο μου.»
YOU ARE READING
ᴡʜᴇɴ ᴅʀᴇᴀᴍs ᴄᴏᴍᴇ ᴛʀᴜᴇ. (ΥΠΌ ΔΙΌΡΘΩΣΗ)
Teen Fiction5 το πρωί. Εισερχόμενη κλήση. Απόκρυψη. Το σηκώνω.Κενό... Μια ανάσα ακούγεται απο την άλλη πλευρά της γραμμής. Εκνευρισμένη οτι κάποιος απλά μου κάνει φάρσα πρωί πρωί πάω να το κλείσω και τότε ακούω απο την άλλη γραμμή.. "μου λειπεις..." ακούγετα...