Γενικά για να σας εξηγήσω τι παίζει και με εμένα.
Είμαι 17 χρόνων.
Είμαι κοπέλα..dah
Και με λένε..εμ.. μάλλον θα το κρατήσω κρυφό..
Χοχο
Μένω στην Αθήνα ofc.
Είμαι καρκινακι 🙋🏻♀️♋
Και ευαισθητακι.
(Ήθελα να κάνω ριμα εντάξει;😭)Πήγαινα ταεκβοντό για 5 χρόνια κάπου εκεί αλλά το σταμάτησα.
Και τώρα ασχολούμαι "ερασιτεχνικά" με το μπάντμιντον.
Ξεδινω τρελααα με αυτό.Μόνη μου.
Λοιπόν.
Στην οικογένεια του Wattpad μπήκα τον Μάη του 2016 ανεπίσημα.Κάπου εκεί νομίζω.Και..(μουσική αγωνίας)
Ήμουν ghost reader.✨✨
Ναι.Ημουννν ghost reader.Αλλά τον Νοέμβρη του 2018 αποφάσισα να γράψω κάτι δικό μου.
Αυτό το βιβλίο μου είναι βασισμένο σε ένα όνειρο που είχα δει.
Βασικά με αυτήν την προοπτική ξεκίνησα.Αλλλαααααα...Η πλοκή πήρε άλλη τροπή.
Που ήταν κάτι απρόοπτο βέβαια.Και ναι.. Γενικά δεν είμαι από τους ανθρώπους που θα ανεβάσει κεφάλαιο μόνο και μόνο για να έχει να λέει ότι ανέβασε.
Θέλω να σας μεταφέρω τα συναισθήματα των ηρώων.
Όπως νιώθω και γω όταν το γράφω συνάμα.
Ανεβάζω κεφαλαίο όταν έχω έμπνευση.
(Έχω ένα θέμα με αυτό ναι..😭)Δεν υπάρχει πρόγραμμα που ανεβάζω κ αυτό για αυτόν τον λόγο.
Δεν θέλω να νιώσω ποτέ πιεσμένη σε αυτό το θέμα.Η συγγραφή είναι κάτι που μου αρέσει πολύ κ σε καμία περίπτωση δεν θέλω να χάσει το νόημα της για εμένα.
Γράφω γιατί με ηρεμεί.
Στο χαρτί αποτυπώνω τις σκέψεις μου.Και εννοείται δεν θέλω να νιώσω ότι σας "αδικώ" αν τύχει κ δεν ανεβάσω στην ώρα μου.
Μπορεί να κάνω καιρό να ανεβάσω κεφάλαιο αλλά δεν σημαίνει ότι σας ξεχνάω.Το βιβλίο θα ολοκληρωθεί όπως έχω ξααναπεί.
Απλά θα πάρει τον χρόνου του.
Όπως επίσης έχω ξαναπεί.
ΧιχιΝα υπενθυμίσω ότι είμαι τρίτη λυκείου και δίνω πανελελεε φέτος.😭
Μην μου αγχώνεστε!!Οχιι μηηην...
Και...χολντ ον!!!...(κάθεται σε μια καρέκλα να κοιτάει το πέλαγος με ανοιχτό στόμα συγκλονισμένη)ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΧΩ ΕΥΧΑΡΙΣΤΉΣΕΙ.
Το βιβλίο έχει πάει 2.30K προβολές!!!!!
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!❤️❤️❤️❤️
(Χοροπηδάει πετώντας κομφετι σαν παρδαλό κατσίκι)
Δεν το περίμενα.Πραγματικά!!!
ΣΑΣ ΑΓΑΠΆΩ ΠΆΡΑ ΠΟΛΎ.
και εσάς τους ghost readers.
Σας βλέπω να ξέρετε.
👽
Μην ξεχνάτε να πατάτε το αστεράκι.
Αυτό κάτω κάτω αριστερά
Ξέρετε τώραα!!
Και ένα σχόλιο σας.
Να ξέρω ότι σας αρέσει τέλος πάντων βρεε παιδιιαα❤️
Θα το εκτιμούσα πολύ ❤️
Μου δίνουν κίνητρο να συνεχίσω άλλωστε 😇Αυτά σχετικά που ήθελα να πω με το βιβλίο.
Επίσης έχω ένα καινούργιο βιβλίο στο προφίλ μου.
Λέγεται Thoughts.✨
Πηγαίνετε τσεκάρετε το και θα καταλάβετε περί τίνος πρόκειται.Τώρα.εμ..ναι..νομιζω τελείωσα.
Αυτά.
Καινούργιο κεφάλαιο δεν είμαι σίγουρη πότε θα έρθει. Πιστεύω σύντομα όμως.Φιλουθκιαααα από την Αφρο και τον Αχιλλέα!!! και την υπόλοιπη... τρελοπαρέα?!!🤔❤️❤️
YOU ARE READING
ᴡʜᴇɴ ᴅʀᴇᴀᴍs ᴄᴏᴍᴇ ᴛʀᴜᴇ. (ΥΠΌ ΔΙΌΡΘΩΣΗ)
Teen Fiction5 το πρωί. Εισερχόμενη κλήση. Απόκρυψη. Το σηκώνω.Κενό... Μια ανάσα ακούγεται απο την άλλη πλευρά της γραμμής. Εκνευρισμένη οτι κάποιος απλά μου κάνει φάρσα πρωί πρωί πάω να το κλείσω και τότε ακούω απο την άλλη γραμμή.. "μου λειπεις..." ακούγετα...