Uzun zaman oldu farkındayım özür diliyorum. Hikayeyi atasım gelmedi ama bu bölüm umarım sizi mutlu eder az da olsa ♡♡
Lütfen bölüme vote atmayı unutmayın♡
Umarım eskisi gibi olur ve yanımda olursunuz
***************************-İdil'in Ağzından-
Sabah okuldayken her şey benim için eziyet gibiydi Arda yoktu ve A'da beni engellemişti. Daha kim olduğunu bile öğrenemeden bunların yaşanması beni üzmüştü. Elimdeki kahvemi alıp yudumlarken nasıl diye düşünmüştüm. Bana aşık olan biri nasıl saniyesinde beni engelleyebilirdi. Ben bunları düşünürken yanıma birden Defne oturdu. Çenemi tutup kendine çevirdi ve hızlıca "Ne bu yüz sabah sabah. Yüzüne şeytanlar mı işedi?" diyince yüzümde bir gülümseme oluştu. Defne okulda öğrenci kulübü başkanıydı. Okuldaki her öğrencinin bilgisi onda vardı. Hepsiyle o ilgileniyordu. O an aklıma çoktan kaynar sular akmaya başladı. A'yı Defne sayesinde bulabilirdim. Hem de hiç zorlanmadan... Hemen Defne'nin elini tuttum. "Yardımına ihtiyacım var Defne. Çok büyük bir çıkmazdayım ve sadece sen kurtarabilirsin beni." Defne afallar gibi bakınca olayları baştan sona anlattım. Defne saçlarıyla biraz oynadı ve bana döndü ve "Bakalım napabiliyorum. Arada buluşalım. Seni ararım." deyip yanımdan kalktı. Yanağıma öpücük kondurdu ve kulağıma "Operasyon başlasın." diye fısıldayıp gitti.
Defne gittikten sonra kahvemi alıp sınıfa doğru ilerledim. Telefonu çıkardım ve A'ya birkaç mesaj yollamaya çalıştım.
İdil: Seni bulmak üzereyim
*iletilemedi*İdil: Kendin söylemediğin için çok pişman olacaksın
*iletilemedi*İdil: Avucuma düştün
*iletilemedi*İdil: Ve gelip bana bunu neden yaptığının hesabını ödeyeceksin
*iletilemedi*İdil: En ağır şekilde
*iletilemedi*Ders çıkışı Defne ile buluştum ve Defne bana üst dönem erkeklerden ismi A ile başlayan, o gece Led Barda olan ve karaoke başvurusu yapan tüm erkeklerin ismini bulmuş. Ardından birkaç inceleme sonucunda Akın Bayar olduğunu elde etmiş. Akın karaokeye sonradan başvurmuş ve o gece Led Barda gayet ve gayet eğlenmiş. Ayrıca üst dönem ve popüler tayfadan biriymiş. Defneye iyiliği için teşekkür ederek çocuğun instagramını bulup mesaj attım.
@idilulusoy_ : Selam Gizli Numara beni özledin mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Numara | Texting
General Fiction[tamamlandı] İdil: Psikopat mısın? Nerdesin? Gizli numara: O da bende saklı güzelim ama çok yakında aklında olacağım iyi izle. Başlangıç Tarihi:[010619] Bitiş Tarihi:[130320]